Relaatio 142

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
puuttuu kaksi sanaa

Itävalta wie.. ja har.. välinen 7
- Tarkoitat varmaan wi... hab... -välinen? Tää oli mullekin tosi kinkkinen, sattumalta löysin. Tuon Hab-poppoon muinainen residenssi eli rakennus tuolla W:ssä. Löytyy Wikistä tässä käyttämilläni sanoilla.

alkoholi: ehtoviini 6
- eht.malj. toinen nimi

Mulla on kaikki muut paitsi Marmorista puuttuu 6 sanaa, joista 2 näkyvissä. Mutta en vaan keksi/löydä, vaikka tässä ketjussakin annettu vinkkejä. Löytyiskö vielä lisäapuja? Aiemmat vinkit olivat siis nämä:

Uni 5+6+4 - Samaan kastiin kuuluu kuin uni 7 3 mutta ei niin tunnettu. Ei sisällä uni-sanaa, mutta siihen liittyvää tekemistä. Minulle on joskus sanottu, että olen melkoinen fakiiri, kun nukun...

Kynt. 12 loppuun kynt... ja alkuun mistä se on tehty
(olen kokeillut mm. v...kynt.... ja ö...kynt....)

Mulla on kaikki muut paitsi Marmorista puuttuu 6 sanaa, joista 2 näkyvissä. Mutta en vaan keksi/löydä, vaikka tässä ketjussakin annettu vinkkejä. Löytyiskö vielä lisäapuja? Aiemmat vinkit olivat siis nämä:

Uni 5+6+4 - Samaan kastiin kuuluu kuin uni 7 3 mutta ei niin tunnettu. Ei sisällä uni-sanaa, mutta siihen liittyvää tekemistä. Minulle on joskus sanottu, että olen melkoinen fakiiri, kun nukun...

Kynt. 12 loppuun kynt... ja alkuun mistä se on tehty
(olen kokeillut mm. v...kynt.... ja ö...kynt....)

Oi voi, mä tulin hakemaan ihan samoja kahta sanaa. Eikö tosiaan kukaan olisi enää vinkkaamassa? :(

Muuten ihan tosi kiva rellu; mukavan helpohko, mutta ei kuitenkaan liian helppo, soljui hyvin ja yksin pystyi MELKEIN loppuun ratkomaan. KIITOS! :) (JOS nyt vaan sais loppuun asti ;) )