relaatio 88

On niin lähellä valmista, että kyselen vinkkejä näihin vielä kerran. Itsekseni en enää jaksa kaivella samoja sivuja uudestaan ja uudestaan.

Partio-ohjelma
me..pa.. 15

Kansainvälisyys 5+9

Rakastaa luontoa
lu..su... 10+11

Partio
A.M. 12+4

Löysin me..pa.. 15 loppuun synonyymi yhdistykselle (myös teekkarien ainejärjestö)

Ja muita älynväläyksiä ei sitten olekaan tullut. Puuttuu edelleen:

Rakastaa luontoa.. lu..su.. 10 11
Kansainvälisyys 5 9
Partio A.M 12 4

Viimeksi muokattu:
Minua jää aina vähän kaivelemaan tällaiset paria sanaa vaille jääneet relaatiot. Tämäkin on ollut avoinna jo noin kaksi viikkoa eikä tätä oikein kukaan näytä loppuun saavan, niinpä tekijä voisi tulla esiin ja vinkata nuo loput sanat, eikö vaan? :D

P.S. Partiolainenhan auttaa aina ;)

Minua jää aina vähän kaivelemaan tällaiset paria sanaa vaille jääneet relaatiot. Tämäkin on ollut avoinna jo noin kaksi viikkoa eikä tätä oikein kukaan näytä loppuun saavan, niinpä tekijä voisi tulla esiin ja vinkata nuo loput sanat, eikö vaan? :D

P.S. Partiolainenhan auttaa aina ;)
Ja ne loput sanat ovat edelleen
Rakastaa luontoa.. lu..su.. 10 11
Kansainvälisyys 5 9
Partio A.M 12 4

Sijoitus tipahtanut pykälän, niinpä nostan tämän, jos vielä olisi toivoa saada muutama lisävihje. :)

Kansainvälisyys 5+9

Rakastaa luontoa
lu..su... 10+11

Partio
A.M. 12+4

Minä olen nyt tätä googlaillut aivan liian monta iltaa. Yksi sana vielä puuttuu (ja taitaa jäädä löytymättä), mutta nuo kaksi muuta on.

Sijoitus tipahtanut pykälän, niinpä nostan tämän, jos vielä olisi toivoa saada muutama lisävihje. :)

Kansainvälisyys 5+9 - Tämä on ihan looginen tuohon kohtaan, mutta jälkimmäinen sana ei ole perusmuodossa vaan taivutettuna siinä muodossa kuin se täällä on: http://toiminta.partio.fi/ohjelman-tuki/kansainvalisyys
(en tiedä, miten keksin sitä edes kokeilla, kun tuossa taivutusmuodossa ei näin erillään ole mitään järkeä).

Rakastaa luontoa
lu..su... 10+11 - Tämä on esimerkiksi sitä, kun heitetään karkkipapereita metsään.

Partio
A.M. 12+4 - Tämä puuttuu minulta vielä, ja jos tässä on samanlaisia kirjoitusvirheitä kuin tuossa ekassa, niin taitaa jäädä löytymättä.

• Tykkää
Reactions: lamp
Moi. Olen vielä aika alkutekijöissä, ylös olen päässyt mutta... Tuo pääsanasta alaspäin 14. Vihjeidenne perusteella luulin sanan olevan suomen partiolaiset mutta ei se sinne mahdu. Voisiko joku antaa hyvän vinkin mikä tuo sana on