RELAATIOT 10 on täällä

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sekö tekis minusta paremman ihmisen jos rekisteröityisin väärällä nimellä ja sähköpostiosoitteella tänne ja sitten huutelisin?

Ei se ihmisen paremmuuteen vaikuta, mutta silloin ainakin tietäisi kuka huutelee.

Sinähän puhuit itsesi pussiin. Tietäisit kuka huutelee jos on rekisteröitynyt väärällä nimellä! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Täh?

Tarkoitin sitä, että nyt todennäköisesti tässä sama ihminen huutelee monen vieraan "nimen" takana. Jos on rekisteröitynyt niin silloin saman nimimerkin takana yleensä on se sama ihminen koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ja sekö tekis minusta paremman ihmisen jos rekisteröityisin väärällä nimellä ja sähköpostiosoitteella tänne ja sitten huutelisin?

Ei se ihmisen paremmuuteen vaikuta, mutta silloin ainakin tietäisi kuka huutelee.

Sinähän puhuit itsesi pussiin. Tietäisit kuka huutelee jos on rekisteröitynyt väärällä nimellä! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Täh?

Tarkoitin sitä, että nyt todennäköisesti tässä sama ihminen huutelee monen vieraan "nimen" takana. Jos on rekisteröitynyt niin silloin saman nimimerkin takana yleensä on se sama ihminen koko ajan.

Ei se rekisteröityminen sitä estä millään tapaa. Perustelusi hieman ontuu. Samoin ontuu ilmaisutaitosi kun kerrot yhtä ja tarkoitat toista.

Ei se rekisteröityminen sitä estä millään tapaa. Perustelusi hieman ontuu. Samoin ontuu ilmaisutaitosi kun kerrot yhtä ja tarkoitat toista.

En vaan kerron sitä mitä tarkoitan. Ja kyllä se rekisteröityminen muuttaa paljonkin esim. tämän nikin takana ei tasan tarkkaan ole kuin minä. Taasen vieras-nimellä voi täällä kirjoittaa kuka tahansa.

En vaan kerron sitä mitä tarkoitan. Ja kyllä se rekisteröityminen muuttaa paljonkin esim. tämän nikin takana ei tasan tarkkaan ole kuin minä. Taasen vieras-nimellä voi täällä kirjoittaa kuka tahansa.

Kyllähän tänne voi rekisteröidä vaikka sata nimimerkkiä ja huudella minkä jaksaa. Täsmälleen sama tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Lopettakaas nyt se tappelu.

Mua ei ainakaan kiinnosta tapella, mutta siinä kohtaa kun mulle aletaan vinoilemaan (tai yrittämään sitä ) monen nimen takaa ilman mitään aihetta niin kyllä mä yleensä sanon myös oman mielipiteeni takaisin.

Joo. Saakin sanoa. Mutta huomaatko, että se (ne?) vaan provoaa sua enemmän ja enemmän.

Joo. Saakin sanoa. Mutta huomaatko, että se (ne?) vaan provoaa sua enemmän ja enemmän.

Huomaan ja tosta oon samaa mieltä, että se ennemmin kuin ne. Ehkäpä mä nyt taas yritän pitää sen linjan etten noille nimimerkittömille vastaile. Vaikka oli tästä vääntämisestä sentään se hyöty, että selvisi tämän Kimmon osoite vaikka sekin vaikeimman kautta :D

Nimimerkitön jatkakoon yksin hauskanpitoaan :wave:

Lopettakaas nyt se tappelu.

Mua ei ainakaan kiinnosta tapella, mutta siinä kohtaa kun mulle aletaan vinoilemaan (tai yrittämään sitä ) monen nimen takaa ilman mitään aihetta niin kyllä mä yleensä sanon myös oman mielipiteeni takaisin.

Provo myönnetään, mutta silti en allekirjoita sitä että rekisteröitynyt olisi sen parempi kuin rekisteröimätön. ja tähän ei Mariiakaan ole vielä onnistunut kunnollista perustelua antamaan. Siitä voidaan väitellä ihan sivistyneestikin

pakko turvautua tän foorumin tietoihin, mahtaako olla tietoa, voisko joku ystävällisesti vinkata muutamaa sanaa...

puuttuu:

Elizabeth Taylor -ruudusta
Jättiläinen - AIDS - Tuijottava katse -yhdistävä 4-6
Brasilia - Stora Enso oyj -yhdistävä 7

Kuolemansynti -ruudusta
Toivo 8-5

Agatha Christie -ruudusta
Herakles 10

voin vinkata kaikkia muita kyllä jos puuttuu...

Pelin läpäisy:
358 / 363 (98.6%)

Vihjeet: 3 / 3
Loppuratkaisu oikein!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Itseasiassa minä olen laatinut tuon kakkosrelaation ja siitä silloin ilmoitin sähköpostilla Kimmolle havaitut kirjoitusvirheet ja ne korjattiin. Oletan että muutkin laatijat ovat toimineet kyseisellä tavalla. Eli ei ne sinun kehittämisehdotuksesi täällä huutelemalla minnekään tietään löydä.

Itse seiskan ja ysin tehneenä huomasin, että Kimmo seurasi näitä palstoja ainakin kirjoitusvirheiden suhteen. Niitä oli korjailtu ennen kuin minä ehdin asioista huomauttaa hänelle.

Sitä en sitten tiedä, että paljonko hän muuten seuraa näitä lankkuja.

BB
- kenkä ja fetissi 14 kirjainta. Mä olen ihan varmasti vääntänyt kaiken mahdollisen ja kaikilla mahdollisilla päätteillä eikä vaan onnistu :D

Ja loppuratkaisukin on vielä hakusessaan...

Auttakaa nyt minuakin hieman. Loppuratkaisu enään puuttuu ja oon miettinyt ja kokeillut vaikka mitä, mut ei onnistu tai osu sitten millään oikeaan :(
Montako sanaa siinä on ?

Alkuperäinen kirjoittaja loppu häämöttää:
pakko turvautua tän foorumin tietoihin, mahtaako olla tietoa, voisko joku ystävällisesti vinkata muutamaa sanaa...

puuttuu:

Elizabeth Taylor -ruudusta
Jättiläinen - AIDS - Tuijottava katse -yhdistävä 4-6
-> mieshenkilö, löytyy ainakin Jättiläisen wikistä

Brasilia - Stora Enso oyj -yhdistävä 7
-> yhtiö, jonka Stora Enso ja toinen yritys omistavat yhdessä Brasiliassa

Kuolemansynti -ruudusta
Toivo 8-5
-> aukeaa aika paljon helpommin toisesta suunnasta, kun saat tuon seuraavan vihjeen auki

Agatha Christie -ruudusta
Herakles 10
-> löytyy Wikistä Herakleen urotöistä

loppuratkaisussa on yksi yhdyssana. hienosti yhdistyy vihjesanoista.
ei kyllä takunnut kuin muutamien sanojen kohdalla. kovasti vain piti kyllä ainakin minun wikipediaa hyödyntää...

voisiko näihin saada vihjettä tai jotain olen jumissa ja pahasti

Kissa
------------
Kissa 8+6+3 (alaspäin)
Kissa 6 (alaspäin) sfinxsin vieressä (vasemmalle puolen)
Unohdetut Jumalat 6 (alaspäin)
Animaatio 3+3
Eläin 17 (oikealle)
Eläinten vallankumous 15 (oikealle)
Memory 5+9
Cat people 5+5

Kuolemansynti
---------------------------
Platon 14 (alaspäin)
Hyve 10+4
Viha 7
Taivas ja helvetti 6 (alaspäin)
Taivas ja helvetti 3 (alas oikea viisto)
Helvetti 16
kiirastuli 9
Ahneus 6+4
Neitsyt 17

Euroviisut
------------------
Euroviisut 4+13 (alaspäin)
Marija Serifovic 13 (alaspäin)
Marija Serifovic 6 (alas)
Helsinki 9
Oulu 5+9

Alkuperäinen kirjoittaja peluri:

Kissa
------------
Kissa 8+6+3 (alaspäin)
Animaatio 3+3
Eläin 17 (oikealle)
Memory 5+9
Cat people 5+5

Kuolemansynti
Platon 14 (alaspäin)
Hyve 10+4
Viha 7
Helvetti 16
kiirastuli 9
Ahneus 6+4
Neitsyt 17

Euroviisut
------------------
Helsinki 9
Oulu 5+9

Suurimpaan osaan löytyy ketjusta vihjeet. Jos ei oo niin wikittämällä löytyy kyllä....

Alkuperäinen kirjoittaja suora:
Alkuperäinen kirjoittaja peluri:

Kissa
------------
Kissa 8+6+3 (alaspäin)
Animaatio 3+3
Eläin 17 (oikealle)
Memory 5+9
Cat people 5+5

Kuolemansynti
Platon 14 (alaspäin)
Hyve 10+4
Viha 7
Helvetti 16
kiirastuli 9
Ahneus 6+4
Neitsyt 17

Euroviisut
------------------
Helsinki 9
Oulu 5+9

Suurimpaan osaan löytyy ketjusta vihjeet. Jos ei oo niin wikittämällä löytyy kyllä....

onha se kiva sanoa wikitä wikitä,no mitäs luulet mun tehnee viikon verra??

en täällä turhaa kysy apua,ja en todellakaa oottanu että "vittuillaan" suoraan ; selaa topikki ja wikitä-vastausta,mut kai se on helppo sanoa kun itse ratkonu aikoja sitte tämän.. :((

olen myös aivan vaihessa tässä relaatiossa. palaan illalla koneelle noin 8 aikaan ja voin silloin jeesata niissä mitä tiedän ja apuja kaipaisin itsekin. kaikki ruudut vielä vajaita eli paljon puuttuu tosiaan sanoja =/

Yhteistyössä