V
vierailija
Vieras
Kiitos paljon, nyt tämäkin idiotti sen löysi. Kyllä piti kaivaa kaivamasta päästyä näköjään.Ankronikan spin off.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos paljon, nyt tämäkin idiotti sen löysi. Kyllä piti kaivaa kaivamasta päästyä näköjään.Ankronikan spin off.
Nämä jumittaa:
Flora (3,2)
rön 5+5 --- tutkija, nainen
Brittiläiset televisiosarjat (4,3)
9+6+13 --- murhia selvittelevä naisryhmä
15+6 --- ylelläkin esitetty poliisisarja
tie 8 --- wikissä ennen sisällysluetteloa
maj 6+6 --- saari jolla on maj, vaatii kyllä vastasanan
Minulla puuttuu vielä muutama sata sanaa, ja alkaa kyllä niin tihkaista kun jokaisen sana takaa avautuu uusi sana, jota ei tunnu löytyvän yhtään milläänKiitokset kaikille, etenkin ???:lle joka viitsii vielä autella!
Kaikki sanat ratkaistu!
Aikaa kului 50 päivää ja 9 tuntia
Oot sie aika epeli!
Ilman muiden apuja tämä olisi kyllä jäänyt tekemättä.
Pitää jossain vaiheessa kaivella, jos osaan käyttääsain itse neuvoksi hakea tuota je 8 imdb:n jaksokuvauksista ja tuota toista en olisi löytänyt ilman vastasanaa
Ja heti kun tuon kirjoitin niin välähti millä hakusanalla pitää hakea, ja nyt löytyivät molemmat!Brittiläiset televisiosarjat (4,3)
Olen erilaisia listoja kahlannut viimeiset pari viikkoa, ja nämä eivät vain löydy mistään. Millaisista listoista nuo oikein löytyvät?
Mutta se Bubb 7+7+3+7 on edelleen hakusassa...Ja heti kun tuon kirjoitin niin välähti millä hakusanalla pitää hakea, ja nyt löytyivät molemmat!
Ei varmaan oikein mistään, ehkä jostain DVD-myyntilistoilta. Itse sain tuon poliisisarjan, kun yritin googlettaa tuota toista murhia selvittelevää naisryhmääBrittiläiset televisiosarjat (4,3)
Olen erilaisia listoja kahlannut viimeiset pari viikkoa, ja nämä eivät vain löydy mistään. Millaisista listoista nuo oikein löytyvät?
Valuva kuolema 4,2
Blob - B M 15 vinkeistä huolimatta en oikeaa sanaa löydä - katso mikä yhdistävä sana on heidän wikiluokituksissaan, sitten vaihdat synonyymin sille yhdyssanan jälkimmäiselle osalle
Ang 7+5 - näyttelijä
Tup 8 - käräjöintipaikka
M L - Opt 6+2+7 - vastasanalla aukeaa, "sanonta" mitä käytetään paljon lehti/mielipidekirjoituksissa, missä on kirjoitettu noista
Muutama ruutu olis aika lähellä, jos täältä saisi apuja.
Risti 8,7
Att - Qua 16 - kansa (monikkomuoto) ja siitä 10 yhdistyy Bul - edellisen wikisivulta löytyvä henkilö
PMMP 10,8
Aur - Ydi 16 - yleisnimitys, mitä nuo tuottavat
Sio 14 - viime vuosisadan alun suunnitelma
Mars 10,1
Mes are 6+7 - naisten vastaava
Kuk 6+2+10 - kappale
Kaupunkitarina 9,2
Aik..mat.. 5+5 - elokuvahahmo
Poikabändit 9,4
Kon 7+4 - "kuolleen" kon
Mie 6+4 - mie:n kummitus
Home 5,3
Para - Henk 14 - katso para:n luokkasivu
Mata Hari 2,1
MacG 5+4 - uusin valinta rooliin
Nik 8+8 - Marvelin supersankairyhmä ja 9+2+3+6 - elokuva
Maru 12- rakuuna
sukunimi ja toinenkin paikka on samalla päätteellä, tarjoat varmaan sitä, mitä minäkin ensin yritin moneen kertaanValuva kuolema 4,2
Ang 7+5 - näyttelijä onko tämä näyttelijä siinä sarjassa vai jossain elokuvassa vai onko tuo Ang näyttelijän sukunimi? En nimittäin löydä.
Tup 8 - käräjöintipaikka tästä keksin vain yhden sanan. Eikä sekään mene.
Sinulla on varmaan se oikea, kokeile ainakin laittaa, rellussa on kirjoitusvirhe, siellä on yksi konsanantti tuplana.Risti 8,7
Att - Qua 16 - kansa (monikkomuoto)
En mä löydä tuohon sopivaa kansaa kuin 15-kirjaimIsen. Mistä tuon voi löytää?
Joo, kiitos tuosta kirjoitusvirhekommentista, heti selvisi koska tiedän kuinka ihmiset yleensä tuon kirjoittavat väärinSinulla on varmaan se oikea, kokeile ainakin laittaa, rellussa on kirjoitusvirhe, siellä on yksi konsanantti tuplana.
Hirmuisesti kiitoksia vinkeistä, sain monta ruutua valmiiksi. En kuitenkaan keksi oikeaa sanaa
PMMP 10,8
Aur - Ydi 16 - yleisnimitys, mitä nuo tuottavat --- alkuun aur:n loppuosa ja loppuun "tekeminen"
Eli jos tuohon tautalankaa.
Ja sitten jäi ongelmaksi
Valuva kuolema 4,2
oi ja ko 6 rajasana vasemmalle --- yhtye
Nyt on jäljellä enää ruutuja, joista puuttuu aika lailla sanoja, ja varmaan niitäkin pian kyselen. Viitisensataa sanaa vielä olisi jäljellä... Huhhuh tämän kanssa, tekemistä kyllä riittää ja ilman teidän apujanne en olisi näinkään pitkällä.