reppu tarhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
osta ihan oikean koululaisen reppu,että mahtuu reilusti vaihtovaatetta mukaan.Sellaisilla pienillä kerhorepuilla ei tee yhtään mitään,kun niihin mahtuu korkeintaan yhdet lapaset...

No meillä on vaan iso kassi reilun vuoden ikäiselle. Siihen mahtuu hyvin pari vaihtovaatekertaa, ulkovaatteiden varakamppeita ja vaihtokengät. Lisäksi on sitte kangaskassi jossa puhtaat kestot ja vaippapussi sekä itkuhälyttimet :)

Mutta jos haluat just repun ostaa niin osta sellanen tilava, iso reppu. Meillä tuolla vanhemmalla on tuollainen aika iso kaksiosainen reppu. Kapeampaan lokeroon mahtuu hyvin vaihtovaatekerta ja toiseen menee kumpparit ja sadevaatteet ja varalapaset sun muut.

Minä olen tykästynyt kuljettamaan lasten vaatteitä myös muovisissa kasseissa (rantakasseina myyty esim. hemtexillä). Näihin saa surutta heittää myös kuravaatteet ja ei tarvitse huolehtia kassin likaantumisesta. Yhdet vaihtovaatteet kannattaa jättää päiväkotiin lapsen lokerolle, niin ei tarvitse reppuja kantaa joka päivä. ;) Pieni päikkäriläinen taitaa tarvita isomman repun mitä itse jaksaa kantaa, joten ei kannata niitä pieniä lastenreppuja ostaa tähän tarkoitukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Yhdet vaihtovaatteet kannattaa jättää päiväkotiin lapsen lokerolle, niin ei tarvitse reppuja kantaa joka päivä. ;)

Jos hoitopäiviä on peräkkäin, mä jätän koko repun ja kaikki kamat sinne :) Otan vaan likavaippapussin ja tuon seuraavana aamuna puhtaita vaippoja :)

Mä katon kotona mitä on laitettu likapyykkiä sinne vaippapussiin ja vien sitte vastaavat tilalle seuraavana päivänä. Ulkovaatteet kulkee tytön päällä ja varakamppeet jo valmiiksi. Ei tartte koko laukkua raahata. Eipä tuo kyllä niin iso ole etteikö sitä sais kuljetettua mutta en viitsi kun ei oo pakko :D

Yhteistyössä