Riitaa miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Tuli tuossa riita miehen kanssa. Saas nähdä kuin juhannus tulee sujumaan.

Hänellä on töissä eräs naispuolinen työkaveri joka oli tällä viikolla laittanut eräästä asiasta tekstaria miehelleni. Mies kertoi saaneensa viestiä ja siihen vastanneensa. Minulle ei kuitenkaan näyttänyt viestejä, kertoi kyllä mihin liittyi. OK.

Nyt vain huomautin miehelle että onko salattavaa kun ei niitä viestejä minulle näyttänyt eikä myöskään kertonut että tämän naisen oli tuolla eräänä iltana tavannut ollessaan lasten kanssa ulkoilemassa. Tämä nainen oli ollut lenkillä samassa paikassa missä mies lasten kera. Meillä ollut hiljaittain ongelmia luottamuksen suhteen ja sovimme että mies on tästä eteenpäin avoin ja kertoo tekemisiään.

Nyt kuitenkin veti hirveät pultit kun näistä viesteistä kysyin. Tuli tunne että "se koira älähtää johon kalikka kolahtaa" vai kuinka se meni?

Tai sitten älähtää kun tympääntyy tivailuihin. Itse tunnen yhden miehen joka aina välillä purkaa mieltään vaimon kiukutteluista. Kun ei ole mitään kerrottavaa ja silti pitäis väen vängällä keksiä juttua ja jatkuva epäilys päällä niin johan sitä hermot menee itse kullakin. Anna miehesi jutella muiden kanssa ja luota mieheesi. Tai jos luottamus on noin kaukana teidän suhteesta että viestitkin pitää näyttää jotta toinen uskoo niin olisiko terapian tai vastaavan paikka...

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
taustala ni luulis miehenkii tajuuvan mistä ahistaa :hug: pysyttele asialinjala, homma etenoo takaperin räyhämielelä.

Ihan nätisti asiasta mainitsin kun nuo lapsetkin tuossa pyörii, vähän niinkuin hymyillen. En todellakaan syyttänyt vaan esitin kysymyksen. No, vetäkööt pultit, lähden nyt lasten kanssa mökille ja tulkoot perässä jos tahtoo.

Eiköhän tämä taas tästä.

Ymmärrän ongelman tuon luottamuspulan vuoksi. Mutta jos mulla olisi mies, joka haluaisi nähdä työkavereiltani saamani tekstiviestit, mun olisi pakko heittää sellainen mies pihalle. Työasiat on työasioita ja niistä ei pidä ulkopuolisille kertoa muuta kuin korkeintaan hyvin ympäripyöreästi.

Itse ihmettelisin jos miehelleni joku naispuolinen työkaveri viestiä laittelisi, olisin varmaan mustiskin. Tavallaan hassua, koska itse saatan jutella monta kertaa viikossa puhelimessa miespuolisen työkaverin kanssa työasioista työajan jälkeen. Viestejäkin välillä laitetaan.

Kyseessä kuitenkin puhtaasti kaverisuhde. Aluksi mies vähän siitä naljaili, mutta nyt tuntuu tietävän että se on täysin viatonta.
Ehkä ihmettelisin miehelle tulevia viestejä siksi, kun hänen työasiansa ovat täysin erilaisia, en keksisi miksi niistä pitäisi puhua muulloin kuin töissä. Eli jos aloittajan miehen työ on sen luonteista, että siitä voi olla tärkeää/mielekästä laittaa joskus viestiä vapaallakin, niin silloin ei liene järkevää kovin paljon miestä siitä syyllistää.

..jos viestittely liittyisi työasioihin niin varmasti olisi voinut näyttää, mutta kun ei ollut.
ja tuskinpa ne sattumalta lenkillä samassa paikassa samaan aikaan, että sekin sovittu.
no mitenkäs teillä ukon kanssa meni tää ilta?
no myönsikö ukko jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
..jos viestittely liittyisi työasioihin niin varmasti olisi voinut näyttää, mutta kun ei ollut.
ja tuskinpa ne sattumalta lenkillä samassa paikassa samaan aikaan, että sekin sovittu.
no mitenkäs teillä ukon kanssa meni tää ilta?
no myönsikö ukko jotain?

No ei ne ihan olleet lenkillä samassa paikassa, mies oli lasten kanssa kentällä pelaamassa ja tämä nainen oli viereisellä lenkkipolulla kiertämässä. Nainen asuu miehensä kanssa tuossa lähellä. Naisen mieskin on mieheni kaveri, entinen työkaveri.

Ilta meni sillai ettei paljoa puhuttu. Mies lähti yövuoroon. Kuitenkin pyysi anteeksi että kimpaantui ja sanoi ettei todellakaan ole kiinnostunut tuosta naisesta. Taitaa olla parempi uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai sitten älähtää kun tympääntyy tivailuihin. Itse tunnen yhden miehen joka aina välillä purkaa mieltään vaimon kiukutteluista. Kun ei ole mitään kerrottavaa ja silti pitäis väen vängällä keksiä juttua ja jatkuva epäilys päällä niin johan sitä hermot menee itse kullakin. Anna miehesi jutella muiden kanssa ja luota mieheesi. Tai jos luottamus on noin kaukana teidän suhteesta että viestitkin pitää näyttää jotta toinen uskoo niin olisiko terapian tai vastaavan paikka...

Ei se kyl mikään terapian paikka oo, jos toinen valehtelee.Eron paikka vois olla.

Yhteistyössä