Rikki paska olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
tuleeko teille koskaan morkkiksia sen jälkeen, kun ootte ollut baarissa? ja vähän liian humalassa? vaikka mä muistan illan tapahtumat, niin silti ihan vainoharhainen olo, että mitä oon puhunu ja kelle, ja oon ollu ihan ääliö jne. ja onko joku kuullu mun juttuja vaikka ei ois pitänyt. kaikki pyörii vaan päässä. kyllä tämä ajan myötä taas helpottaa, mutta nyt on niin rikkinäinen olo. :(

Mulla on ehkä sekunnin tollanen olo, sit taas muistan, että enpähän saa niitä tekemättömiks ja murehtimisesta ja morkkiksesta ei oo kertakaikkiaan mitään hyötyä..mä oon hölmö ihana itteni jos joku ei kestä, niin olkoon kestämättä :) niin sunkin kannattaa tehdä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tule.Naurattaa yleensä vain jos muistaa puhuneensa hölmöjä ties kenelle kaikille. =) Joo mä otan itseni huumorilla.

voi kun pystyis itekin tuohon. mä taas oon selvinpäin aika hiljainen, enkä mitään henkilökohtaisia juttuja puhu. mutta humalassa sitten pälpätän kuin papupata, ja myös niitä juttuja mitä ei pitäis. yleensä osaan ottaa kohtuudella, mutta joskus sitten tulee tämmönen virhearvio ja ylilyönti, ja morkkikset on hirveät. :(

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
JOskus tuli kun tiesin että olin ollut typerä...
Aika auttaa.Ja vanhuus ja viisaus!! :wave:

typerä justiin, puhunut ohi suun ja ehkäpä vieraille korville :( voi hemmettiläinen. tämän kyllä varmasti muistaa seuraavan kerran kun alkoholiin koskee.

Yhteistyössä