rikos ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rangaistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitenköhän tuo liittyi nyt keskusteluun?

Rinnastin vain asioita jotka on olleet tässä maailmassa päin persettä. En mitenkään tarkoittanut että ne ovat jotenkin samankaltaisia asioita.

Jos mies ei luonnollisesti naista saa niin olkoot ilman. Ei kaikkien ole tarkoittettukaan päästä lisääntymään.

Psyykkisesti häiriintyneitä, hmmm, montaa eronnutta elliä kutsuisin jopa sellaiseksi... Mutta itseään myyvistä tytöistä etusijalla pitäisin ahneutta jonkun syyn takia... Viron tytöt tiedämme, sitten on nämä isoissa kaupungeissa(kallis vuokra) opiskelevat tytöt... Ja vielä tuosta laista , ajatelkaas jos ravintolapöytäänne arvon naiset, tunkee mies setelit kourassa? Paikalle sattunut nuori poliisi vie miehen syytettynä seksin ostamisesta... Mitä te sanotte, kyllä hän osteli , vai herranjestas , ei ostellut! Tilanteessa mies on jo leimattu ja naisen leima riippuu poliisin ja miehen puheista. Kyseessähän ei ole lie rikos jonka syyttämisen nainen voisi päättää, vrt raiskaus.

Seksin ostaminen ja myyminen eivät ole eivätkä tule olemaan minun oikeustajuni mukaan rikoksia sanoo Suomen laki sitten mitä hyvänsä. Paritus ja ihmiskauppa sitä vastoin ovat, älkää sotkeko asioita. Arkadianmäellä on ennenkin säädetty aivottomia lakeja, jotka ovat epäjohdonmukaisia tai joita ei kyetä valvomaan. Johtunee varmaan päättäjien tasosta ja heidän vieraantumisestaan todellisesta elämästä.

Ps. Seksipalvelut eivät ole ihmisen vaan palvelun myyntiä!

Kuule, se kysynnän ja tarjonnan laki menee just päinvastoin. Kun on kysyntää, tulee tarjontaa. Esim. jos joku firma aikoo tehdä uuden tuotteen, on sen ensin otettava markkinoilta selvää onko tuotteelle kysyntää.

Samoin on ihan tässä huoraamisjutussakin. Naisia on myynnissä siksi että miehet ostaa. Kuka muuten tuolla olisi persettään kaupittelemassa jos ei kerran kysyntää olisi??? Haloo!

Rahaa saa lainata ihan miten lystää. Toi on teidän miesten hatara ja ontuva vertaus kuinka miehen rahan antaminen omalle naiselle tekisi sen jotenkin verrattavissa olevaksi asiaksi prostituution kanssa. Ostatko sä lapsesikin kun sä annat niille rahaa johonkin vaatteeseen? Ostatko sä jollain tapaa kaverisi ystävyyden jos ""lainaat"" hänelle rahaa?

Prostituutio on kaupantekoa jossa kauppatavara on ihminen. Useinkaan tämä ei ole omasta tahdosta tapahtuvaa toimintaa ""kauppatavaran"" osalta.

Ettekö te miehet koskaan ajattele sitä miten paljon epäoikeudenmukaisuutta ja hyväksikäyttöä te ylläpidätte tässä maailmassa kun käytätte prostituoidun palveluja? Ei mitään moraalia.

Vastustan prostituutiota. En sen takia, että pelkäisin mieheni menevän huoriin, vaan sen takia, että koen sympatiaa huoria kohtaan. Mielestäni se on niin surullista, että joku joutuu pilaamaan elämänsä tekemällä sellaista työtä.

Lähdetään nyt ensin siitä, että Kukaan nainen ei pysty täysin erottamaan mieltään ja kehoaan toisistaan. Puhutaan sitten millä tahansa yritysmaailman bull shit -sanastolla ""palvelun tarjoajasta"", niin itsensä myymistä se on. Eivät he tietenkään Rakasta tai tunne muita positiivisia Tunteita asiakastaan kohtaan (siinä mielessä kyllä erottavat mielen ja kehon), mutta mielestä niitä kokemuksia ei ikinä saa ja ne varmasti tulevat kummittelemaan mielessä koko lopun iän. Siinä mielessä minusta mieltä ja kehoa ei pysty toisistaan erottamaan. Kaikki mitä keholle on tehty vaikuttaa psyykeeseen ja siihen miten kokee itsensä myös henkisenä olentona.

Moni kaksikymppinen nainen huoratessaan ei vielä ajattele elämäänsä sen pidemmälle, kuin että saa mahdollisesti paljon rahaa ja nättejä vaatteita. Koko aikuistumisen prosessi on vasta edessä eikä siinä vaiheessa voi vielä tietää, mitä haluaa elämältään, mitkä ne omat arvot ovat jne. Tekoja ei saa tekemättömäksi ja niistä voi tulla iso taakka jossain vaiheessa elämää.

Surullisinta musta on se, että voiko huora ikinä enää elämässä rakastaa oikeasti ja voiko joku rakastaa häntä. Jos hän kertoo menneisyydestään, aika moni ottaa hatkat. Kuka haluaa naisen, jolla on ollut satoja tai tuhansia partnereita? Ja jos hän ei kerro, hän joutuu elämään suuren salaisuuden ja paljastumisen pelon kanssa koko elämänsä. Sekin on hyvin rajoittavaa.

Myydessään itseään, hän myy myös tulevaisuudestaan monta ihanaa ja hyvää asiaa. Sulkee ovia ja mahdollisuuksia itseltään.

Voiko huora ikinä saada hyvän miehen itselleen? Voiko suhteesta tulla onnellinen ja tasapainoinen? Jos hän tekee lapsia, mitä kertoa heille menneisyydestään? Mitä jos he ja muut läheiset saavat tietää kaikesta huolimatta? Jos hänellä on koulutus, voiko hän silti saada mitään järkevää työtä ikinä ja mitä sitten kun siellä tulee joku vanha poka vastaan vaikka asiakkaana? Uskaltaako hän edes tavoitella onnea elämässään kaiken kokemansa jälkeen? Vaikkeivät nämä kaikki toteutuisikaan, on vaikea kuvitella, ettei peittely ja paljastumisen palko vaikuttaisi itsetuntoon.

On ihan turha väittää muuta - Useimpien ihmisten haaveena on kuitenkin loppujen lopuksi rakastaa ja tulla rakastetuksi. On elämässä ollut sitten minkälaisia tahansa vaiheita, jolloin esim parisuhde tai perheen perustaminen ei voisi vähempää kiinnostaa.

Uusi lainsäädäntö ei varmaan tule toimimaan ainakaan näillä näkymin enkä kannata sitä, mutta musta keinoja, joilla saataisiin näitä naisia muille urille, kannattaa kehitellä. No, tiedän että saan monta kyynistä vastausta, ettei ihmisiä tarvitse holhota jos he eivät itse sitä halua. Mutta musta asioihin, jotka ajavat naisen myymään itseään (esim. ääretön köyhyys) voisi puuttua tiukemmin. Samoin parittamiseen, ihmiskauppaan, mahdolliseen kiristämiseen jne.

Mutta tässä oli vain mielipiteeni, miksi prostituutio on mielestäni vastenmielistä. Sen takia nainen joutuu lopunikänsä kantamaan taakkaa, salaisuuksia, olemaan ainakin henkisesti yksin (ikinä hän ei voi kertoa avoimesti taustastaan) ja elää rakkaudetonta elämää. Musta ne mitä hän menettää, ovat asioita, jotka ovat melkein ainoita asioita miksi täällä kannattaa elää.

Olen kanssasi erimieltä. Minun mielestäni prostituutio on mukavaa. Kyse on vain loppukädessä seksistä. Teidän hysteeristen seksikammoisten naisten kanssa keskustelu on ihan turhaa. Tiedän kohtuullisen varmasti, että monet tälläisten naisten miehistä käy huorissa tai sihteerin/työkaverin pesällä vaimon tietämättä. Onnea elämään ja kiristäkää vannetta!

Mistä päättelet että minä olen seksikammoinen? Satun olemaan bi-seksuaali ja annan nautintoa miehelleni monella tapaa, sellaista mitä sinä voit vain haaveissasi kuvitella.

Sinun mielestäsi prostituutio on mukavaa. Se on siis mukavaa kun idässä pikkutytöt/pojat joutuvat köyhyyttään kadulle pyllyä jakamaan? Sinusta on mukavaa kun venäjältä ja muista itä-blokin maista tulevia tyttöjä houkutellaan länteen hyvän työn varjolla ja pakotetaan harrastamaan seksiä oman henkensä uhalla? Sinusta on mukavaa kun suomalainen huora vetää huumeita jotta kestäisi taas sen seuraavan yön/päivän kun perse ja vittu ruvella joutuu antamaan kymmenien miesten jyystää itseään rahasta?

Kyllä on mukavaa.

Mä hartaasti toivon että tätä sinun mielipidettä kannattaa minimaalinen vähemmistö suomalaismiehistä.

Oma mieheni ei muuten kannata prostituutiota. Hänestä se on naisen arvoa alentavaa. Mutta hän onkin nuori ja edistyksellinen verrattuna teihin vanhan kansan ihmisiin. Eikä tarvi mieheni sihteeriäkään jyystää, oma nainen kun pesee mennen tullen kaikenmaaliman bimbosihteeriköt ;)

Ei ole minun vastuullani jos joku käyttää alaikäisi hyväkseen tai syylistyy ihmiskauppaan. Itse käytän vain täysikäisten ja omasta tahdostaan palveluksia tarjoavan, ei-narkomaani naisten palveluksia. En ole edes vielä keski-ikäinen, joten tuo vanhan kansan vertaus ei sovi minuun. Olen nuori ja trendikäs uraihminen, joka pitää seksistä.

Ja olet myös täysin moraaliton ja vailla minkäänlaista arvomaailmaa. Eihän mikään ole ns.sinun ongelmasi, sehän on pääasia että sinä saat. Onneksi kaikki meistä miehistä ei ole yhtä itsekkäitä ja moraalittomia!

Miten varmistat nämä asiat, sinkkumies?

Kysytkö paperit? Miten voit tietää, tekeekö joku omasta tahdostaan, vai onko taustalla parittaja? Teetkö naisille huumetestin?

Sinä oletkin perinteinen prostituoituja käyttävä mies. Siinä kun monet niistä kauniista, nuorista tytöistä kamppailevat henkensä pitimiksi, sinä olet tyytyväinen kun vain saat seksiä. Et ajattele nokkaasi pidemmälle. Miksi suotta ajattelisitkaan? Eihän sinulla ole mitään vastuuta, moraalista puhumattakaan.

Mistä sitä paitsi tiedät ettei käyttämäsi huorat vedä huumeita? Luuletko että ne sun silmiesi edessä alkaa vetään essoja tai viivaa? Heh, kyllä olet naiivi.

Luuletko että vanhan kansan ajattelu on pelkästään iästä kiinni? Kasvatuksesta se enemmänkin riippuu. Sitä paitsi mun silmissä olet vanha vaikka et vielä olisi edes keski-ikäinen. Mielipiteet kertoo sen.

Mitä on trendikkyys, senkin voi jokainen ihan itse määritellä ja luulla olevansa trendikäs.

Seksistä saa pitää ja paljon. Heikomman ja altavastaajan asemassa olevan hyväksikäytöstä pitävä on jo jonkin asteen sadisti.

Muuten, en ihmettele että olet sinkku ja joudut maksamaan pesästä.

En nyt täysin moraaliton ole, mutta varmaan vapaamielisempi kuin ihmiset yleensä. Ei se silti ole mikään ongelma, muissa elämän osa-alueissa toimin hyvin moraalisesti ja suoraselkäisesti. Minulla itsenäisenä ja omanarvon tuntevana miehenä on Oikeus seksuaaliseen nautintoon!

Muutaman kerran olen pyytänyt vahvistamaan passista ikänsä, mutta yleensä tälläistä ongelmaa ei ole. Naiset prostituutiosssa ovat pääsääntöisesti yli 20-vuotiaita. Aika hyvin naisen käytöksestä näkee onko pakotettu toimintaan, vai tekeekö sitä pakotettuna. Teille jotka kuvittelette naisten vain vetävän ""hyvän näyttelijäsuorituksen"" käsken miettimään omalta kohdaltaan. Jos te olisitte pakotettuja seksinharrastamiseen jaksaisitteko hymyillä ja muuten toimia mielyttävästi ja asiakasta kunnioittaen? Huumeriippuvuus näkyy päältä.

Silloin kun ovat minun kanssa tekemisissä eivät ole huumausaineiden vaikutuksen alaisina, tai humalassa. Jos vapaa-aikana käyttävät, niin se on heidän oma ongelmansa. Huumeriippuvaisella henkilöllä riippuvuus näkyy oli hän aineiden vaikutuksen alaisena tai ei. Sanotaan se nyt vielä kerran, että olen keskustellut avoimesti tyttöjen kanssa siitä miksi tekevät näitä hommia. Tässä saamani vastaukset:

Suomalaiset tytöt:
- Helppoa rahaa, jota käytetään elämiseen ja shoppailuun. Pari asiakasta viikossa riittää yleelliseen toimeentuloon, vuokraan ja shoppailuun, joten opiskelijan ei tarvitse ottaa lainaa tai käydä töissä.

Viro/Venäjän tytöt:
- Helppoa rahaa, joka mahdollistaa yleellisen elämän kotimaassa muun vuoden ympäri. Monet eivät tee samaa työtä kotimaassaan, mutta osa tekee. Rahat käytetään ajokortin hankkimiseen, vaatteisiin, koruihin, lapsille lahjoihin, vuokriin, asunnon maksamiseen. Viimeisestä tuli itsellekin mieleen, että majapaikan ostaminen Virosta olisi kiinnostava vaihtoehto asuntojen hinnat kun ovat törkeän halpoja.

Sinulla on siis enempi oikeus seksuaaliseen nautintoon kuin näillä kauniilla, nuorilla tytöillä on oikeus ihmisarvoiseen elämään?

Toivoisin jotain kohtuutta tähän asiaan, ""miehet"". Aika suppea on tuo oma, yksipuolinen näkökulma...

Mitäs jos joskus ajattelisitte maailmanlaajuisemmin ettekä vain siitä omasta navasta lähtöisin olevasta perspektiivistä?

Huoraaminen ei ole vapaamielisyyden merkki. Sitähän miehet ovat tehneet vuosisadat.

Mä näkisin vapaamielisyyden ja seksuaalisen vapauden sellaisena että jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteen ilman häpeää ja VAPAAEHTOISESTI ilman pakotteita (raha, hengissäselviytyminen jne). Omaa seksuaalisuutta tulee toteuttaa ilman toisten hyväksikäyttöä tai satuttamista (henkistä tai fyysistä).

Huoraaminen ei liity tuohon vapaaseen seksuaalisuuteen millään lailla.

Edistyksellinen mies hakee naisesta myös kumppanuutta, ei pelkkää siemenkuppia tai lastensa kasvattajaa.

Olet sä naiivi tuon huumeasian suhteen. Olet juuri niitä ihmisiä, jotka luulevat, että huumeriippuvuus näkyy päältä mustina silmänalusina piikinjäljet taipeissa ja tärinä päällä. Esim essoa ja piriä vetää tosi monet huorat, koska ne auttavat kylmentämään tunteet ja hymyilemään. Joka ei ole itse käyttänyt huumeita tai nähnyt läheltä ihmisten käyttävän niitä, eivät tosiaankaan tunnista merkkejä kovin helposti - ei sitä että toinen on aineissa eikä sitä että toinen riippuvainen niistä. Useimmiten kun käyttö on ihan muuta kuin heroinisti tukka rasvaisena vieroitusoireissa.

Olet osaltaan riistämässä näiltä naisilta onnellista tulevaisuutta omien halujesi takia. Heidän kootut selityksensä pitävät varmaan paikkansa, he itsekin uskovat niihin tällä hetkellä. Mutta kovin pitkälle tulevaisuuteen nämä tytöt eivät ajattele. He ovat naiiveja ajatellessaan, että pystyvät jossain vaiheessa vain lopettamaan huoraamisen ja jatkamaan ""normaalia"" elämää. Seurauksia ei ole paljon ajateltu. Vaikka he tällä hetkellä hymyilisivät, ei se tarkoita, ettei heille jäisi raskasta taakkaa kannettavaksi loppuiäksi ""opiskeluajan huoraamisesta"".

Missä on sun empatiakyky? Jos siskosi huoraisi, pystyisitkö ajattelemaan, ettei hänelle jää siitä mitään traumoja?

No, montakos raskasta taakkaa sinulla on kannettavana opiskeluajan huoraamisesta? Hyvinpä tunnut ainakin olevan perillä huoraamisen vaikutuksista naiseen.

Kuule, rahat pois äijiltä. Heidän heikkous, meidän voitto.

Ainoa taakka, mitä minulla näin kolmikymppisenä naisena on opiskeluajoista taakkana, on se että vituttaa kun annoin ilmaiseksi niin paljon.
Silloinen poikaystävä oli vanhan kansan miehiä, ja aina sai orgasmin ja minä en. Aina otin suihin ja olin kiltti. Kampaajalla kävin säännöllisesti ja opintolainalla vaatteita ostelin, jotta olisin suosittu poikaväen keskuudessa.
Siitä se vasta käytetty mieli jäi!! Hyvänen aika!
Että nyt kun on oma itsetunto taas kunnossa, en epäröi laittaa videolle seksiä ja myydä. Otan myös rahat pois jos mua tullaan yökerhossa pokaamaan.
Ilmaiseksi ei mun päällä enää hilluta.

Sinkkumies: Oletko jossain elämäsi vaiheessa tullut hylätyksi tai muusta syystä kokenut suurta turvattomuutta ja yksinäisyyttä? Kävikö sulle niin lapsena/nuorena?

Anteeksi henkilökohtaisuuksien uteleminen, mutta ajattelin että olisi ok anonyymillä palstalla. Asiat kun yleensä johtuvat jostakin, ja kiinnostuin vain miettimään sua. Kirjoituksistasi saa sellaisen kuvan, että tunnet naisia kohtaan joko a) pelkoa, b) vihaa tai c) molempia, ja olisi mielenkiintoista ymmärtää miksi. Vai olenko täysin hakoteillä?

""Mutta kovin pitkälle tulevaisuuteen nämä tytöt eivät ajattele.""

Tästä olemme jokseenkin samaa mieltä.

""He ovat naiiveja ajatellessaan, että pystyvät jossain vaiheessa vain lopettamaan huoraamisen ja jatkamaan ""normaalia"" elämää.""

Jossain vaiheessa viimeistään neljänkympin tienoilla naisen ""ura"" viimeistään päättyy. Silloin alkaa norm. elämä. Riippuu vähän naisesta onko säästänyt rahaa vai tuhlannut sen ja millainen on muuten luonteeltaan, että pärjääkö siellä kaupankassalla vai ei.

""Seurauksia ei ole paljon ajateltu. Vaikka he tällä hetkellä hymyilisivät, ei se tarkoita, ettei heille jäisi raskasta taakkaa kannettavaksi loppuiäksi ""opiskeluajan huoraamisesta"".""

Ei välttämättä, eikä tuota taakan poistamista ainakaan helpota moralistien syytökset ja lakiehdotukset jotka ajavat tytöt toimimaan entistä pimeämmässä ja maanalla.

""Jos siskosi huoraisi, pystyisitkö ajattelemaan, ettei hänelle jää siitä mitään traumoja?""

Se on hänen valinta, ei minun. En välttämättä haluaisi hänelle sitä uraa, mutta tehköön mitä haluaa. Hänen elämänsä ja aikuisen ihmisen on tehtävä ratkaisut itsensä puolesta. Monet alalla olevista tytöistä ovat oikeasti aika vahvoja ihmisinä ja heillä työstä ei aiheudu ongelmia. Siviilipuolella miesystävän löytäminen voi olla hankalaa, ainakin jos tekee hommia samanaikaisesti, mutta ei mahdotonta. Tiedän joitain tyttöjä jotka ovat lopettaneet hommat ja ovat nykyisin tavallisia vaimoja ja perheen äitejä. Viisaammat kertovat faktat miesystäville heti alussa, jolloin sellainen mies joka ei tytön menneisyyttä kestä lähtee lätkimään. Yleensä suurimpia ongelmia tulee ympäristön painostuksesta ja eteenkin pikkupaikkakunnilla joissa yhteisön tuomitseminen voi olla hyvin raskasta. Onneksi suurkaupungeissa ihmisiä on niin paljon ja harvaa kiinnostaa onko toinen vanha prostituoitu, ostanut seksiä tai vaikka mitä.

Öööh... ei ole käynyt näin. En tunne mitään vihaa naisia kohtaan, vaan typeriä ja yksinkertaisia ihmisiä, joilla on tapana maalata maailmankuvansa mustavalkoisesti. Siihen ei mahdu muita kuin oikea ja väärä. Jokainen joka tietää enemmän tietää ettei tämä ole oikein. Kun tuohon vielä lisää sen, että monet näistä negativisesti seksiostamiseen suhtautuvista naisista ovat hinnoitelleet itsensä (tavalla tai toisella) joskus elämänsä aikana, niin ei voi kuin ihmetellä tätä puusilmäisyyttä? Naiset on pääasiassa ihania ja ilman heitä elämä olisi hyvin tylsää.

""että pärjääkö siellä kaupankassalla vai ei.""

Tässä on ristiriita siihen, että huorasi ovat opiskelijatyttöjä. Eikö opinnoista päädytä johonkin kunnon ammattiin? Alentavaltakin kuulosti tuo lause.

""Monet alalla olevista tytöistä ovat oikeasti aika vahvoja ihmisinä ja heillä työstä ei aiheudu ongelmia.""

Mistä sä voit tietää??? Kuule kyllä sen vahvimmankin huoran kovan kuoren alla voi olla surua ja kipeitä asioita, joista se varmasti viimeiseksi avautuisi sulle kertomaan.

Olet vain äärimmäisen itsekäs. Mitä minä huolehtimaan, jos toinen on niin heikko ja naiivi, että pilaa elämänsä.

Siksi niin kovasti hämmästelenkin sinua, kun kuulostat kohtuu fiksulta ja ajattelevalta ihmiseltä. Sitten kuitenkin (kuvittelen?) näkeväni rivien välistä melko voimakastakin aggressiivisuutta, jonka olemassaolon kiellät suoralta kädeltä ja jota peittelet tuollaisilla kommenteilla kuin että naiset ovat ihania jne. Okei, naiset virkistävät elämääsi ja ovat ihania, mutta onko sinusta kohtaamaan naista ihmisenä, vai tarvitsetko asiakkaan ja prostituoidun roolit suojaksesi?

Eihän tämä varsinaisesti keskustelun alkuperäiseen aiheeseen liity, mutta...

Yhteistyössä