Rinnat ennen raskautta, entä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauva 4½kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauva 4½kk

Vieras
Onko rinnat todella oleellisesti muuttunu sitten raskautta edeltäneen ajan?
Miten kävi kuppikoon?

Mulla välissä niin surettaa...
Tiedän tosi pinnallista! Asiattomat kommentit voi jättää kirjottamatta!!!
Ennen raskautta kuppikoko c, synnytyksen jälkeen e ja nyt dd/e, vauva 4½kk...Huomaan kyllä kuinka rintojen ollessa tyhjemmät, ne roikkuu :(

Millasetkohan näistä tulee imetyksen loputtua? :(
Ilman push uppeja en varmaan enää pärjää :P

Hienoa tietenkin on, ja pääasia, että voin imettää pientä vauvaani... :heart:

Itse jännäsin samaa asiaa, ja mulla myös ennen raskautta C, synnytyksen jälkeen E ja nyt DD/E. Vauva 10 kk.

Siis onhan ne erilaiset kuin ennen raskautta, muttei mitkään majavanhännät kuitenkaan, ihan normaalit rinnat, ei mitenkään erityisemmin roiku. Eikä tarvi push uppeja. =)

No mulla oli 70B ennen raskautta, tosin en koskaan löytänyt sopivia, koska se 70 ympärys on mulle liian iso, mut sillon en löytänyt pienempii. Nykyisin kahden lapsen imetyksen jälkeen mulla on 65A. Ulkonäöllisesti ne ei ole paljoa muuttuneet, ovat vaan pienemmät, tai sit mulla on oikean kokoset liivit nyt. :D

Minusta rinnat palautui imetyksen jälkeen jonkin verran, kun ne sen päätyttyä oli hetken aika pehmeät. Nyt on taas oikein hyvät.

rinnat ennen imetystä A-kuppi suureni D-kuppiin, imetyksen loputtua pieneni B-kuppiin mutta roikkuu pahasti ja ovat reilusti eripari... Toisessa imetyksessä rinnat suureni C-kuppiin ja sellaisiksi ne on nyt sitten jääneet.. helvetin rumat riipparit... tyhjät pussit jätti nänneillä ja super isot nännipihat...yöks....

Ennen lapsia kuppikoko b, mielestäni kauniit, kiinteät ja pyöreät, juuri sopivat rinnat! Joka lapsen jälkeen aina vain kutistuneet, nyt kuppikoko a (niihinkin jää tyhjää), kuin tyhjät pienet lapaset. Onneks on push uppeja, joilla saa hieman profiilia siloteltua, niin että voi pukeutua tiukkoihin vaatteisin ja näyttää silti lähes naiselta ;)

Toinen säilyi jotakuinkin ennallaan (jos arpia ei huomioida), mutta se johon kerty enemmän maitoo, on nykysin eri paria, ns. kansallispuvun tasku -osastoo.. nänni käänty roikkuun sillain alemmaspäin.
Imetystä jatkui 4kk jonka jälkeen lapselle tuli tosi pahat ruoka-aineallergiat ja joutu siks lopettaan.

Mulle noi rinnat on varmaan joku heikko paikka, tai silleen ku sain aina nuorempana kuulla pienistä rinnoista ihan päin naamaakin :(

Nyt sitten oikeesti tuntuu vaan että koko naiseus menny ku jos nämä on semmoset majavanhännät sitten...
Seksiä ei pahemmin haluta, ehkä osaks siks... Häpeen näitä tissejä...
Vaikka miestä se ei haittaa ollenkaan (luojan kiitos)

Mulla "lähti pois", eli isosta b:stä a/aa:han. Harmittaahan tuo ja ihmisiähän me ollaan, joten kyllä tuollaiset normaalisti harmittaakin yleiset isot muutokset siis.

Mulla oli aikoinaan kuppikoko B, nykyisin C. Kuutta lasta olen imettänyt ja ei rinnat kovin paljoa ole muuttunut. Toki maan vetovoima nyt hieman jotain aikaansaanut, mutta olen todennut, että kunnon rintalihastreenillä saa poven mukavasti nousemaan...enpä käytä push uppejakaan.

En tiedä olenko nyt niin pinnallinen mutta minäkin murehdin aikoinaan samaa asiaa... :) Mutta ei se, minkälaiset rinnat olivat juuri imetyksen jälkeen, vastannut onneksi yhtään istä, mitä ne olivat lopulta imetyksen loputtua, palautuminen vain kesti hieman. Mutta ei ne toisaalta samanlaisiksikaan palautunut kuin ennen lasta, mutta ihna hyvät ne silti vielä ovat, kuppikokokin pysyi samana. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vauva 4½kk:
Mulle noi rinnat on varmaan joku heikko paikka, tai silleen ku sain aina nuorempana kuulla pienistä rinnoista ihan päin naamaakin :(

Nyt sitten oikeesti tuntuu vaan että koko naiseus menny ku jos nämä on semmoset majavanhännät sitten...

Voi kun voisit jotenkin alkaa pitää niistä. :hug: Nykyään on jokapuolella niin sairas malli... Lehdissä ja mainoksissa on leikeltyjä ihmisiä, normaalia ikääntymistäkään ei oikein näe missään. Se on kurjaa, koska se saa aikaan tollasen riittämättömyyden tunteen.

Ikinä ne eivät ole mitkään hehkeät olleet, mutta nyt kahden raskauden ja imetyksen jälkeen ovat kerrassaan kauheat!

Roikkuu, roikkuu ja roikkuu :(:(:(.

Nimimerkillä Tissipottia lotossa odotellessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Vauva 4½kk:

Voi kun voisit jotenkin alkaa pitää niistä. :hug: Nykyään on jokapuolella niin sairas malli... Lehdissä ja mainoksissa on leikeltyjä ihmisiä, normaalia ikääntymistäkään ei oikein näe missään. Se on kurjaa, koska se saa aikaan tollasen riittämättömyyden tunteen.

Voi kiitos :)
Se on muuten ihan tosi että varmasti mallit, näyttelijät yms. saa aikaan paineita ulkonäön suhteen...
Niilläku ei raskauden ja imetyksen jälkeen ole mitään muutosta kropassa... Kohta on lehdessä bikinikuvia entistäkin upeemmasta kropasta :D

No joo tulihan tuohon mahaan vähän raskausarpiaki, ne on onneks aika paljon yllätykseks jo vaalentunu...
Mahanympärys melkein 120cm niin ei ollu ihmekkään ettei nahka pysyny mukana :D

Yhteistyössä