Rinnat imetyksen loputtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jimida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jimida

Vieras
Onko teillä rinnat kiinteytyneet imetyksen loputtua. Lopetin imetyksen 4 kk sitten ja rinnat tuntuivat silloin löysiltä. Nyt ne tuntuvat kiinteämmiltä ja täyteläisemmiltä. Onko ihan normaalia? Ei muuten mitään mutta raskauden alussa rinnat muuttuivat samalla tavalla. En haluais olla raskaana.

Kyl ne aika rukkasiks meni, mut painon tippumisella oli tietty osansa asiaan. Onko sinulla paino noussut? Joku joskus sanoi että rinnat alkavat kerätä hieman rasvakudosta imetyksen jälkeen, eli alkavat vähän palautua. Nänni myöskin voi kuroa sitä ihoa tiukemmalle. Hormonimuutokset vaikuttaa myös ihoon, eli voi veltostua ja myöhemmin vähän palautua.

minä lopetin vähän aikaa sitten kolmannen imetyksen ja rinnat on siis aivan hirveet.nyt on iskenyt kauhea rintakriisi,kolmekymmentä ja tissit on ole kuin tyhjät pussit.kuppikoko oli ennen D ja nyt vain C,sekin vaan tyhjää nahkaa.enää en halua olla edes saunan jälkeen ilman liivejä kun tuntuu että tissit on kainaloissa.toivottavasti ne mullakin vähän edes kiinteityisi ja tulisi täytettä.

ajan myötä meni ainakin 2-3 vuotta ennenkuin alkoivat olla pyöreämmät. Luulin minäkin, että jää nahkapusseiksi ja mulla siis ei paino noussut. Varmaan lihominen auttaa asiaa jonkin verran.

mun rinnat ei pääse hirveemmin roikkumaan, kun on sellaset pienet törötisut:D imetin kyllä muutaman kuukauden, vaivalloisesti, tuskallisesti, mutta ei näissä mitään suurta eroa oo entiseen, ehkä ei niin kiinteät, on vain löysät, mutta ei nää nyt hirveesti missään roikukkaa, ihan on nännit pysty asennossa :D

Kyllä vaan kiinteytyy!!
NOin vuosi voi mennä ja kato ettei vaan paino putoa.Ennemmin olis tisujen kannalta parempi että pari kiloa tulis lisää.
Mulla 4 imetystä takana ja voin todella kokemuksesta sanoa että suht ennallaan on.No ei tietty sellaset kuin oli 20 veenä,maan vetovoima vähän tehnyt tehtäviään.Mut oon ihan tyytyväinen.

Yhteistyössä