rintakompleksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itseään vihaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi10:
[quote="tissikäs"
]Mies on tosiaan aikaisemmin seurustellut vain näiden rinnattomien tyttöjen kanssa (jotka tunkivat vaikka mitä pumpulia rintsikoihinsa) ja jotka kyselivät kyynel silmäkulmassa jatkuvasti, "onko minulla tarpeeksi isot tissit" ja "voi, kuinka olisi isommat tissit" jne jne.. Mieheni myönsi minulle aivan rehellisesti, että vaikka hänen makuunsa tissit olivat aivan säälittävät, hän aina jaksoi vastata tytöille "ovat ne aivan hyvän kokoiset" ym.

Juuri näinhän se menee. Mieheni kertoi minulle suhteemme alkuaikoina, kuinka hän halusi niin kovasti entistä työkaveriaan, jolla oli D-kupin rinnat. Hän ei kuulemma tiennyt miten päin olisi ollut, ettei olisi käynyt kiinni tähän naiseen. Ja miten fantastista seksi oli suuririntaisen naisen kanssa. Kun joskus olen surkutellut hänelle pieniä rintojani, hänkin on vakuutellut, että ne ovat riittävät, vaikka tiedän etteivät ole. Näinhän se menee. Minun täytyy vain oppia hyväksymään se, ettei hän koskaan tule haluamaan minua yhtä paljon kuin tuota naista.

Mies kysyi kerran kännipäissään, loukkaannuinko kun hän oli kehunut tämän työkaverinsa rintoja ja muutenkin vertaillut naisten rintoja. Kun myönsin, hän nauroi, että hänen olisi pitänyt tietää etteivät naiset halua kuulla totuutta. Eli näin se menee. Vain rinnoilla on merkitystä.



[/quote]

Tätä juuri tuossa ylempänä tarkoitin:"pienet rinnat prinsessallani siedän".
Totuus ei pala jne.

Sinussakin, tottorvi10, on ne prinsessan ominaisuudet, jotka kallistivat kupin sinun suuntaan, eikä siihen isohinkkisen työkaveriin. Itsekin kuolaan päivittäin naapurihuoneen isoryntäistä rouvaa ( ikä yli 50v, mutta ihanat rinnat. Isot, pyöreät, pikkuisen riiput, raskaat, heiluu kävellessä), mutta en vaihtaisi omaan ( B/C kuppi ) prinsessaani. Toki, jos hyvä haltija tulisi ja sanoisi taikasanat, ottaisn mielelläni prinsessalleni esim D-kupit.
Prinsessani sisarella on upeat DD-kannut. Niitä olen joskus salaa vähän puristellut ja aiajaijaijai.
 
En puhu itsestäni, vaan entisestä työkaveristani ja hänen tyttöystävästään, nykyisestä vaimostaan.

Mies oli oikea naistenmies, monta rautaa yhtä aikaa tulessa. Tissejäkin kaikenkokoisia valikoimassaan. Sitten hän tapasi tuon nykyisen vaimonsa.
- Hyvin pienirintaisen, jolla oli vain pystyt isohkot nännit. Koska olimme paljon tekemisissä, näin, miten mies suorastaan kuolasi, kun katseli tyttönsä rintamusta. Muut naiset jäivät kokonaan. - Tytössä tosin oli hyvin paljon muutakin tuolla aivopuolella, ulkonäkönsä oli kaikin puolin tavallisen näköinen, reipas nuori nainen.

Kerran sitten jutustellessamme iltapäiväkahvilla hän kertoi, että tyttönsä nännit saivat hänet ihan villiksi. Kaikilla muilla naisillaan oli ollut isommat rinnat, mutta nämä olivat hänestä kaikista ihanimmat. Hänen ilmeensä ja olemuksensa vahvistivat sanomansa 110 prosenttisesti!

Joten eipäs olla millänskään, pikkutissiset. Kaikille löytyy omat ihailijansa, ei se jää maitorauhasia ympäröivästä rastakudoksesta kiinni!!



 
Taitaa olla kysymys siitä, että kun ihminen rakastuu, niin rakkauden kohde alkaa näyttää ihanalta, oli hän sitten minkänäköinen tahansa.

Tiedän miehen, joka ollut naimisissa isorintaisen naisen kanssa, mutta silti hän petti noin vuoden ajan vaimoaan naisen kanssa, jolla oli aa-kupit. Eli jännitys ja vaihtelu sen tekee monesti, isorintaisesta pienempään tai pienirintaisesta isorintaiseen.

Sika: Jos sinun prinsessallasi olisi DD-kupit, niin varmaan katselisit muita naisia ja heidän rintojaan silti, ehkä silloin jopa pienempirintaisia. Eli on kysymys haaveista.
 
Mutta eihän miehet oikeasti edes rakastu pienirintaisiin naisiin. Ovat niiden kanssa vain siksi, kun eivät isorintaista saaneet ja kokonaan ilmankin on ikävä olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi10:
Olen vasta yli parikymppisenä ymmärtänyt, että miehille isot rinnat on todellakin kaikkein tärkeintä. Aikaisemmin en tiennyt, että rinnat ratkaisevat kaiken. Luulin jopa, että ulkonäköä arvioitaessa kokonaisuus ratkaiseee. Nyt tiedän, että nainen voi olla miten ruma ja vastenmielinen tahansa, mutta jos hänellä on isot rinnat (vähintään d-kuppi), hän on miesten mielestä hyvännäköinen. Että näin. Millään muulla ei ole merkitystä.

Miten voit yleistää noin? Jo aiemmin melko alussa kirjoitin, että mulla on mies joka pitää pienistä rinnoista, ihan AA:stakin. Isoista ei suuremmin välitä, mutta toisaalta rinnat ne on nekin. Ei kuitenkaan tykkää yhtään mistään tosi isoista tai silikonilla täyteen pumpatuista tisseistä. Kuitenkin otti minut, isorintaisen vaimokseen, koska olin muuten hänen makuunsa. Kumoan siis kaksi väitettäsi: Kaikki miehet eivät tykkää isoista rinnoista ja kaikille miehille tissien koko ei ole suhteen tärkein asia!!!!!! Onko sitä nyt niin vaikea käsittää?

Ja mikä ihmeen vimma täällä on joillakin miehillä mollata pienirintaisia naisia ja väittää, ettei kukaan mies oikeasti tykkää pienistä? Mikä siinä on niin outoa, jos mies ei tykkää isoista, vaan pienistä? Kyllä edellä mainitulla logiikalla kaikki pienirintaiset naiset eläisivät yksin ilman miestä, vaan onko näin todellisuudessa? Ei. Ennemminkin voisin pitää outona rintakompleksina sitä, että miehellä on pakkomielteenä isot rinnat, jotka hyllyy ja hölskyy. Olisko lapsena saanut liian vähän äitin tissiä, kun pitää aikuisena olla suurten lollojen kuolaaja?! Tai miten normaalia on ihannoida silikonitissejä, joihin on pumpattu desi tolkulla täytettä ja näyttävät jalkapalloilta ja liian suurilta ja epäluonnollisilta vartaloon nähden?

Toki voi olla miehiä, jotka valehtelee naisilleen tapaan: hyvät ne rinnat on, ei yhtään liian pienet, vaikka oikeasti ajattelee että saisivat olla isommat. Meillä mies antoi minun kuvitella, että mulla on hyvät rinnat ja koko on sopiva, kunnes itse älysin miehen vahtaavan ihan toisenlaisia ja joutui myöntämään, että tykkääkin pienistä. Ei silti ole minun rintojani haukkunut, vaikka tiedänkin, ettei ikinä kiihotu niistä niinkuin pienistä ja pystyistä. Miehen kaikki edelliset tyttöystävät ovat olleet pienirintaisia. Täytyy myöntää, että pahalta se tuntuu, kun ei ole rintojensa osalta miehensä mieleen. Rinnat ovat kuitenkin iso osa seksuaalisuuttani. Onneksi elämässä on tällä hetkellä paljon muita asioita, joten tätä juttua ei ole aikaa kaiken aikaa miettiä, kun on toinen lapsi syntymässä.

Olen rehellisesti sitä mieltä, että koska nykymaailmassa toitotetaan isojen rintojen puolesta, kun "kaikki" miehet sellaisista muka tykkää, niin pienistä pitävät miehet vaikenevat. Moni mies sanoo ääneen pitävänsä isoista tisseistä, mutta kuinka moni myöntää ääneen tykkäävänsä juuri niistä pienistä? Ei kukaan, vaan he ovat hiljaa ja antavat muiden meuhkata isoista. Siitä tulee helposti sellainen kuva, että miehet tykkää vain isoista, vaikka totuus on toista ja toiset vain mainostavat mieltymyksiään enemmän kuin toiset. Ehkä juuri se tuntemasi mies, joka ei koskaan ole kommentoinut naisten rintojen kokoa, onkin juuri se mies, joka rakastaa pieniä rintoja.
 
Jos mies seurustelee naisen kanssa ainoastaan hänen rintojensa koon perusteella, niin voipi kai sanoa, ettei mies miltään ruudinkeksiältä vaikuta.

Se, että joku ihailee vastakkaisessa sukupuolessa jotain tiettyä ulkoista ominaisuutta, ei tarkoita sitä, että tuo ominaisuus olisi suhteen kannalta ratkaiseva tekijä. Esim veljeni on nuoresta klopista alkaen ihannoinut suuria rintoja. Kuitenkin hänen kaikissa kolmessa tärkeässä suhteessa naisella oli/on a-kupit.

Tämän asian rintojen koon tärkeydestä olen itsekin huomannut liikkuessani ystävättäreni kanssa. Hänellä on olemattomat rinnat, kai AA ja itse olen melko rintava. Saamme aivan tasapuolisesti huomiota fiksuilta miehiltä. Eli asiasta on empiirinen tutkimus :-)
 
Kuinkakohan paljon näitä oikeita miehiä lienee tähänkin keskusteluun osallistunut ja kuinka monen "miehen" takana on trolleileva nainen jolla on jotain patoutumia näistä tissiasioista. Mun kaveriporukassa vientiä on ollut niin pitkillä kuin lyhyilläkin, lolloilla ja laudoilla, tavallisen näköisillä, rumemmilla ja kaunottarilla, ekohipeillä ja muotimimmeillä, ihan kaikenlaisille on ollut omanlaistaan ottajaa.
 
No, isot rinnat on näitä asioita, joiden avulla uhotaan. Ei kukaan sano sellaisessa seurassa olevansa tyytyväinen esim. rauhalliseen elämään, vaan sellaisissa keskusteluissa kaiken pitää olla suurta, myös rintojen. Ja on helppo sanoa pitävänsä isoista rinnoista, koska se tuntuu olevan normi.

Minua kiinnostaa asian psykologinen puoli. Onko olemassa tietoja, kuinka suuri osa naisista omistaa a-kupit? Ja kuinka moni d-kupit? Jos 90%:lla naisista olisi d-kupit, pidettäisiinkö a-kuppeja sitten haluttavina ja normina esim. pornolehdissä? Paljonko tässä on kulttuuria mukana?

Olen jossain nähnyt kuvion, että Euroopassa, Usassa ja länsimaissa yleensäkin isot rinnat ovat se tavoiteltava piirre naisessa. Jossain Afrikassa se voi olla esim. pitkä kaula tai isot huulet.

Onko niin, että se mitä harvalla on, on tavoiteltavaa (noin yleisesti yhteiskunnassa)? Joskus pulleita naisia on pidetty haluttavampina kuin laihoja naisia, koska ruokaa oli vähän ja useimmat olivat aliravittuja. Onko jollakin tietoa/mielipiteitä?
 
Kyllä se on kulttuurikysymys. Harva näyttää ymmärtävän omaan ajatteluun liittyvän kulttuuriympäristön vaikutusta. Länsimaissa media on kaiketi keskeinen vaikuttaja. Kuten jo aiemmin mainitsin, miesten ja naisten mieltymyksiin vaikuttaa biologia, tosin enää hedelmällisyyttä ei voi nähdä rintojen tai sukuelinten, -puolipiirteiden koosta tai laadusta ja aika kivikautista sellainen ajattelu.. varsinkin jos ei edes tiedosta sitä. (Niille naisille, jotka uskovat vain isojen rintojen kelpaavan, tietäkää että sellaiset miehet elävät tänäkin päivänä vielä sitä kivikautta.)

Jos katsoisi evoluution kannalta parhaan näköistä naista, hän olisi pyöreä ja äidillinen, ja mies taas lihaksikas ja isokokoinen. Länsimaisen ihanteen mukainen siro ja epäkäytännöllisen isorintainen nainen on ruma, mutta mies.. naiset on taas oikeassa. Tosin sillä ei ole nykyaikana mitään väliä.

Joissain maissa ei saa paljastaa niskaa, toisessa suuta, toisessa hiuksia, koska ovat liian seksikkäitä. Ja entäs ne kuuluisat peppumiehet? Joilla ratkaisee ensin naisen perät??
 
Sanokaa mitä sanotte, mutta seksi on monipuolisempaa isotissisen naisen kanssa. Koetappa panna A-kuppista takaapäin rintojen välistä suihin. Ei onnistu, ei!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanokaa mitä sanotte:
Sanokaa mitä sanotte, mutta seksi on monipuolisempaa isotissisen naisen kanssa. Koetappa panna A-kuppista takaapäin rintojen välistä suihin. Ei onnistu, ei!

Juuri näin, oikea puhetta!!!
Siinä kuulitte! En ollenkaan ihmettelee kun mies haluaa isotissistä naista!
 
että teillä on isot koska ansaitsette naisen, jolle kelpaa vain iso! niinku muuta tässä elämässä ei olis? mitä teiän elämään kuuluu muuten, kun on niin riippuvainen seksuaalisesta nautinnosta? tai se on niin riippuvainen muutamasta ulkoisesta seikasta..

Ehkä tää keskustelu on aika loppuun käyty? Kaikki näkökulmat tulleet esiin.
 
Keskustelu naisten rintojen koosta on aina tällaista juupas-eipäs-jankkausta. Meidän pitää muistaa, että ihmisiä on monenlaisia. Niin on miehiäkin. Jotkut miehet tykkäävät reilusti isoista rinnoista ja jotkut miehet ovat tykkäävinään pienistä rinnoista.
 
Mun poikaystävä kyllä tykkää mun rinnoista, se on aina niissä kiinni, enemmän kuin tarttis, vaikka ovat pienet. Mutta väittää että ovat niin nätit. Kait se esteettinen ulottuvuus pelkän koon lisäksi merkitsee jotakin ;) Mutta kyllä mä murrosikäisenä kaipasin isompia, ehkä enemmän siksi että tuntisin itseni naisellisemmaksi, mä jotenkin "koin" itseni isorintaiseksi. En siis huomion takia niitä halunnut, se varmaan vain ärsyttäisi, kun voi ärsyttää nytkin.
Sanoisin vain että kyllä se naisellisuus on myös pään sisällä ja näkyy mm. siitä, miten nainen liikkuu. Onko tyytyväinen itseensä ja kehoonsa ja osaako nauttia omasta naiseudestaan ja olla aistillinen. Vaikeaa se tietysti on tällaisessa kulttuurissa jossa kauneuden raamit on vain yhdenlaiset. Väitän kuitenkin että hyvä olo kaunistaa AINA. On ihanaa olla nainen!... Älkää tytöt unohtako sitä. Sitäpaitsi, rinnat ei ole vain miesten leikkikaluiksi luotuja vaan ME saadaan niistä seksuaalista nautintoa, ja mikä tietenkin tärkeintä, lapset ruokansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ongelmiako?:
sanon tämän ihan hyvällä. jos kaverisi ei kestä liian suuria rintoja, hänellä on kyllä jotain ongelmia aikuistumisen ja seksuaalisuuden kanssa. voi tietysti olla että hän pitää pienistä rinnoistakin, mutta jos ei pystyisi olemaan isorintaisen naisen kanssa niiden rintojen takia, ongelmat on kyllä kasvussa ja henkisellä puolella. ehkä hänellä ollut dominoiva äiti, jolla isot rinnat? tämä siis vain, jos hän todella AHDISTUU

Jos ei pysty olemaan isorintaisen naisen kanssa niin on ongelmia henkisellä puolella, mutta kenellekään ei tule mieleenkään sanoa että miehellä olisi henkisiä ongelmia jos ei halua olla pienirintaisen kanssa. Onko se nyt niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät tykkää kaikesta. Jotkut eivät pienistä, jotkut eivät isoista. Kummassakaan tapauksessa päässä ei ole vikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tissikäs:
Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi10:
Olen vasta yli parikymppisenä ymmärtänyt, että miehille isot rinnat on todellakin kaikkein tärkeintä. Aikaisemmin en tiennyt, että rinnat ratkaisevat kaiken. Luulin jopa, että ulkonäköä arvioitaessa kokonaisuus ratkaiseee. Nyt tiedän, että nainen voi olla miten ruma ja vastenmielinen tahansa, mutta jos hänellä on isot rinnat (vähintään d-kuppi), hän on miesten mielestä hyvännäköinen. Että näin. Millään muulla ei ole merkitystä.

VOI MEGA HÖPÖ-HÖPÖ!!!!!!!!!!!!!!
Itelläni on D75-tissit, mutta muuten olen ruma (ei ole vientiä ollut koskaan, enkä ole ylipainoinen tms..). Rumaksi on haukuttu päin naamaa jne. Eli ei niillä tisseillä päivää pelasteta, jos on naama kuin petolinnun perse!

Sekin on erittäin ärsyttävää, kun isoista rinnoista tykkääviä miehiä sanotaan heti tyhmiksi ja vajaiksi, pornon manipuloimiksi jne. Mieheni tykkää kovin tisseistäni, onko hän erittäin tyhmä? Pitäisikö hänen vaihtaa A-kuppiseen, jotta olisi viisas? Hyvää päivää vaan!

Mies on tosiaan aikaisemmin seurustellut vain näiden rinnattomien tyttöjen kanssa (jotka tunkivat vaikka mitä pumpulia rintsikoihinsa) ja jotka kyselivät kyynel silmäkulmassa jatkuvasti, "onko minulla tarpeeksi isot tissit" ja "voi, kuinka olisi isommat tissit" jne jne.. Mieheni myönsi minulle aivan rehellisesti, että vaikka hänen makuunsa tissit olivat aivan säälittävät, hän aina jaksoi vastata tytöille "ovat ne aivan hyvän kokoiset" ym.

Sen enempää miehesi mieltymyksiin puuttumatta totean vaan että on aina hauskaa kun mies "rehellisesti" myöntää valehdelleensa exilleen. Mikä ihme siitä entisestä valehtelijasta teki uudessa suhteessa niin ehdottoman rehellisen? Ehkä tällä kertaa valehtelee sinulle, ettei entisissä ollut kertakaikkiaan mitään hyvää. Valehtelijoista harvemmin tulee rehellisiä. Sitä sanotaan mitä toinen haluaa kuulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi10:
[quote="tissikäs"
]Mies on tosiaan aikaisemmin seurustellut vain näiden rinnattomien tyttöjen kanssa (jotka tunkivat vaikka mitä pumpulia rintsikoihinsa) ja jotka kyselivät kyynel silmäkulmassa jatkuvasti, "onko minulla tarpeeksi isot tissit" ja "voi, kuinka olisi isommat tissit" jne jne.. Mieheni myönsi minulle aivan rehellisesti, että vaikka hänen makuunsa tissit olivat aivan säälittävät, hän aina jaksoi vastata tytöille "ovat ne aivan hyvän kokoiset" ym.

Juuri näinhän se menee. Mieheni kertoi minulle suhteemme alkuaikoina, kuinka hän halusi niin kovasti entistä työkaveriaan, jolla oli D-kupin rinnat. Hän ei kuulemma tiennyt miten päin olisi ollut, ettei olisi käynyt kiinni tähän naiseen. Ja miten fantastista seksi oli suuririntaisen naisen kanssa. Kun joskus olen surkutellut hänelle pieniä rintojani, hänkin on vakuutellut, että ne ovat riittävät, vaikka tiedän etteivät ole. Näinhän se menee. Minun täytyy vain oppia hyväksymään se, ettei hän koskaan tule haluamaan minua yhtä paljon kuin tuota naista.

Mies kysyi kerran kännipäissään, loukkaannuinko kun hän oli kehunut tämän työkaverinsa rintoja ja muutenkin vertaillut naisten rintoja. Kun myönsin, hän nauroi, että hänen olisi pitänyt tietää etteivät naiset halua kuulla totuutta. Eli näin se menee. Vain rinnoilla on merkitystä.



[/quote]

Oletko ajatellut ettei sinun tarvitse "vain hyväksyä" yhtään mitään mieheltäsi. Mitä jos etsisit miehen joka rakastaa ja palvoo sinua sen muotoisena kuin olet? Miksi tyytyä huonompaan kuin aitoon rakkauteen.
 
Olen rehellisesti sitä mieltä, että koska nykymaailmassa toitotetaan isojen rintojen puolesta, kun "kaikki" miehet sellaisista muka tykkää, niin pienistä pitävät miehet vaikenevat. Moni mies sanoo ääneen pitävänsä isoista tisseistä, mutta kuinka moni myöntää ääneen tykkäävänsä juuri niistä pienistä? Ei kukaan, vaan he ovat hiljaa ja antavat muiden meuhkata isoista. Siitä tulee helposti sellainen kuva, että miehet tykkää vain isoista, vaikka totuus on toista ja toiset vain mainostavat mieltymyksiään enemmän kuin toiset. Ehkä juuri se tuntemasi mies, joka ei koskaan ole kommentoinut naisten rintojen kokoa, onkin juuri se mies, joka rakastaa pieniä rintoja.[/quote]

Olen aivan samaa mieltä. Näinhän se menee että tuulimyllyjä vastaan harva jaksaa lähteä taistelemaan varsinkin kun aihe kuitenkin on niin turha. Kummasti olen kuitenkin kuullut miten eräs kaveri poikaporukassa ylistää isoja rintoja, mutta kahden kesken sanoo pienirintaisesta vaimostaan että on aina tiennyt tämän olevan hänen ainoa nainen jonka kanssa haluaisi elää. Porukassa uhotaan, suljettujen ovien takana rakastetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanokaa mitä sanotte:
Sanokaa mitä sanotte, mutta seksi on monipuolisempaa isotissisen naisen kanssa. Koetappa panna A-kuppista takaapäin rintojen välistä suihin. Ei onnistu, ei!

Melkoinen asento. MItenköhän tuo onnistuu. Aikamoinen molo saa olla jos sen saa takaapäin ylettymään tissivaon kautta vielä suuhunkin. Opettele ilmaisemaan itseäsi pösilö.
 

Yhteistyössä