S
Sika,
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi10:[quote="tissikäs"
]Mies on tosiaan aikaisemmin seurustellut vain näiden rinnattomien tyttöjen kanssa (jotka tunkivat vaikka mitä pumpulia rintsikoihinsa) ja jotka kyselivät kyynel silmäkulmassa jatkuvasti, "onko minulla tarpeeksi isot tissit" ja "voi, kuinka olisi isommat tissit" jne jne.. Mieheni myönsi minulle aivan rehellisesti, että vaikka hänen makuunsa tissit olivat aivan säälittävät, hän aina jaksoi vastata tytöille "ovat ne aivan hyvän kokoiset" ym.
Juuri näinhän se menee. Mieheni kertoi minulle suhteemme alkuaikoina, kuinka hän halusi niin kovasti entistä työkaveriaan, jolla oli D-kupin rinnat. Hän ei kuulemma tiennyt miten päin olisi ollut, ettei olisi käynyt kiinni tähän naiseen. Ja miten fantastista seksi oli suuririntaisen naisen kanssa. Kun joskus olen surkutellut hänelle pieniä rintojani, hänkin on vakuutellut, että ne ovat riittävät, vaikka tiedän etteivät ole. Näinhän se menee. Minun täytyy vain oppia hyväksymään se, ettei hän koskaan tule haluamaan minua yhtä paljon kuin tuota naista.
Mies kysyi kerran kännipäissään, loukkaannuinko kun hän oli kehunut tämän työkaverinsa rintoja ja muutenkin vertaillut naisten rintoja. Kun myönsin, hän nauroi, että hänen olisi pitänyt tietää etteivät naiset halua kuulla totuutta. Eli näin se menee. Vain rinnoilla on merkitystä.
[/quote]
Tätä juuri tuossa ylempänä tarkoitin:"pienet rinnat prinsessallani siedän".
Totuus ei pala jne.
Sinussakin, tottorvi10, on ne prinsessan ominaisuudet, jotka kallistivat kupin sinun suuntaan, eikä siihen isohinkkisen työkaveriin. Itsekin kuolaan päivittäin naapurihuoneen isoryntäistä rouvaa ( ikä yli 50v, mutta ihanat rinnat. Isot, pyöreät, pikkuisen riiput, raskaat, heiluu kävellessä), mutta en vaihtaisi omaan ( B/C kuppi ) prinsessaani. Toki, jos hyvä haltija tulisi ja sanoisi taikasanat, ottaisn mielelläni prinsessalleni esim D-kupit.
Prinsessani sisarella on upeat DD-kannut. Niitä olen joskus salaa vähän puristellut ja aiajaijaijai.