rintoja ja mahaa särkee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
hei, nyt on pari päivää särkenyt rintoja ja alamahaaki ihan kuin ois menkat tulossa. ihmettelen kovasti mitä tämä on? käytän e-pillereitä ja tyhjennysvuoto loppui viime lauantaina. johtuisko pillereistä? normaalisti ei tämmöistä oo ollut ja puoli vuotta jo olen noita käyttänyt.

no en ihan täsmällinen ole ollut pillereitä ottaessa, pisin heitto on ollut 5t myöhässä. sitten on muutamana päivänä muutaman tunnin heittoja. mutta ohjeiden mukaan ei hätää pitäisi olla. tuleeko sitten yleensä tyhjennysvuoto normaalisti, vaikka raskaana oiskin?

no en ihan täsmällinen ole ollut pillereitä ottaessa, pisin heitto on ollut 5t myöhässä. sitten on muutamana päivänä muutaman tunnin heittoja. mutta ohjeiden mukaan ei hätää pitäisi olla. tuleeko sitten yleensä tyhjennysvuoto normaalisti, vaikka raskaana oiskin?

Joillain tulee, joillain ei. Tunnen yhden tapauksen joka odotti kaksosia ja sai vasta raskauden puolessa välissä tietää kun menkat tuli ihan normaalisti.
Lääkärin mukaan tuo muutaman tunnin heitto jo häiritsee sitä kiertoa sen verran ettei se ehkäisyteho ole enää niin hyvä.