rintojen palautuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wea

Vieras
Kuinka kauan suunnilleen kestää, että rinnat palautuvat suht normeiksi imetyksen jälkeen? Entäs milloinka tuo maidon tulo loppuu?
En siis imetä enkä lypsä enää, mutta tuntuu vielä siltä, että maitoa rinnoissa on ja imetyksen loppumisesta on nyt muutama viikko.

Entäs onko teillä miten vaikuttanut mielialoihin tuon imetyksen loppuminen?

Mulla meni noin kuukausi imetyksen lopettamisen jälkeen niin maidon tulo loppui.... rinnata palautuivat samoihin aikoihin, ei kylläkään ihan entiselleen. ennestäänkin pienet rinnat ovat nyt vielä pienemmät (tyhjät pussit). Olen kyllä muutenkin laihtunut kovasti, eli vähäisetkin rasvakudokset ovat noista kärpäslätkistä lähteneet....

Mielenkiinnosta kysyisin, että oletteko jumppaillut rintalihaksia imetysaikana tai sen jälkeen? Oliko hyötyä? Eli onko silti luppakorvameininkiä?

Laskeskelen tässä hyötysuhdetta, ei jotenkin jaksaisi jumppailla ;)

Olen ilmeisesti poikkeustapaus, kun minulla jäi yhtä kuppikokoa suuremmat rinnat kuin ennen raskautta. Ovat kyllä riippuvammat kuin ennen eli ilmeisesti johtuu siitä. Hoitovapaalla olon aikana olen tosin lihonutkin muutaman kilon myös.

mun rinnat on imetyksen jäljiltä vähän roikummat...pienet on aina ollu mutta nyt oon tyytyväisempi kun ennen...ei omasta mielestä enää niin pienet...miehenikin tykkää nykyisistä paljon enemmän =) oon lopettanu huhtikuussa imetyksen!

Mä oon kyllä jumpannu säännöllisesti rintalihaksia salilla. Vaan eipä se auta, niin kuin joku siellä totesi. En kylläkään tiedä minkälaiset nuo riipat olisivat ilman jumppaa...

Yhteistyössä