Rintojen suurennus/kohotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitseva

Vieras
Haluaisin asiallisia kommentteja ja etenkin kuulla niiden naisten kokemuksia, joille on tehty rintojen suurennus- tai kohotusleikkaus. Miksi päädyit siihen, harkitsitko pitkään, missä klinikalla kävit, kauanko olit saikulla, oliko kovia kipuja, miten onnistui työnteko tai lasten hoito leikkauksen jälkeen ja ennenkaikkea olitko ja oletko ollut tyytyväinen lopputulokseen. Voitko suositella?

Itse olen 35v kolmen lapsen äiti, jolla entiset pyöreät ja kiinteät B-kupin rinnat on nykyisin pienet kärpäslätkät. Olen muuten pitkä ja alavartalosta rehevä, joten koko kroppa tuntuu kovin epäsuhteelliselta ja pienet rinnat latistavat jo naiseuttani. Onko tämä vain itsetuntokysymys nykypäivänä? Miehet ovat kyllä aina olleet kiinnostuneita minusta, joten en hae siltä osin hyväksyntää.

Kiitos etukäteen! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 11:39 vieras kirjoitti:
katso tietoa + kuvia klinikoitten sivuilta. nordström, siluetti, christinas. googlella löytyy

Kyllä mä sen verran osaan... mutta ei sieltä löydy mitään muiden kokemuksia. Haluaisin kuulla miten joku on operaation kokenut, miksi päätyi siihen ja tyydyttikö lopputulos. Vai onko kenties ollut ongelmia jälkeenpäin?

Yhteistyössä