H
harkitseva
Vieras
Haluaisin asiallisia kommentteja ja etenkin kuulla niiden naisten kokemuksia, joille on tehty rintojen suurennus- tai kohotusleikkaus. Miksi päädyit siihen, harkitsitko pitkään, missä klinikalla kävit, kauanko olit saikulla, oliko kovia kipuja, miten onnistui työnteko tai lasten hoito leikkauksen jälkeen ja ennenkaikkea olitko ja oletko ollut tyytyväinen lopputulokseen. Voitko suositella?
Itse olen 35v kolmen lapsen äiti, jolla entiset pyöreät ja kiinteät B-kupin rinnat on nykyisin pienet kärpäslätkät. Olen muuten pitkä ja alavartalosta rehevä, joten koko kroppa tuntuu kovin epäsuhteelliselta ja pienet rinnat latistavat jo naiseuttani. Onko tämä vain itsetuntokysymys nykypäivänä? Miehet ovat kyllä aina olleet kiinnostuneita minusta, joten en hae siltä osin hyväksyntää.
Kiitos etukäteen! :flower:
Itse olen 35v kolmen lapsen äiti, jolla entiset pyöreät ja kiinteät B-kupin rinnat on nykyisin pienet kärpäslätkät. Olen muuten pitkä ja alavartalosta rehevä, joten koko kroppa tuntuu kovin epäsuhteelliselta ja pienet rinnat latistavat jo naiseuttani. Onko tämä vain itsetuntokysymys nykypäivänä? Miehet ovat kyllä aina olleet kiinnostuneita minusta, joten en hae siltä osin hyväksyntää.
Kiitos etukäteen! :flower: