Rintsikoiden sopivuudesta, apua...

Mä en itse luota laskureihin, pakko sovittaa. Laskureiden perusteella mun pitäs ostaa tyyliin 75C-kokosia liivejä, mutta tarttee vaan nostaa vähän käsiä ja liivit on pois paikoiltaan. Oikea koko kun on mallista riippuen 70C tai 70D.

Ja mitä changesta kuullut niin niillä taas on kai ihan oma mittajärjestelmänsä, eli markettikoot ei pidäkään paikkaansa edes sinnepäin.

Mulla pitää kyllä. :) Sama koko kuin muuallakin.

Toivottavasti aloittaja löytää jostain itselleen oikeasti sopivat liivit. Sitten kun on sellaiset löytänyt, voi ostaa aina niitä samoja. Kaikille eivät sovi kaikki mallit, vaikka olisi periaatteessa oikea koko. Minä olen löytänyt täydellisesti minulle sopivan liivimerkin ja liivimallin (minulle sopii ko. valmistajan tietty malli, eivät kaikki liivit) on mukava kun voi vaikka sovittamatta, sitten kun myyntini tulee joku tosi nätti kuosi:)

Kyllä Prisman ja Cittarin Triumph-hyllyt kannattaa käydä läpi. Juuri löysin itselleni ihan mahtavat liivit :) Ja aikaisemmatkin hyvät liivit ovat usein olleet juuri Triumphia. Maksaahan ne sen 40e kahdenkympin sijaan, mutta on ne yleensä sitten ainakin tuplasti parempiakin. Alusasuliikkeiden liivit on yleensä sitten siitä 50e ->, alet kannattaa kuitenkin tsekata.

Yhteistyössä