Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Pojalle: hopeiset kalvosinnapit, kaulakoru, kello
Tytölle: Korvikset, kaulakoru, rannekoru, lahjakortti johonkin tavarataloon.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja KYSYY:Oliko muuten niin että sylikummin ns. yhtenä tehtävänä oli ostaa rippiristi, siis kaulakoru?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:niin ja mä olen aikalaila varma, että hää ei omista sykemittaria...
Mitään halpaa ei välttämättä kannata ostaa. Mies osti ensin jostain Tarjoustalosta tai vastaavasta sykemittarin ja se oli ihan romu. Meni sitten ja osti urheilukaupasta jonkun perusmallin. Maksoi paljon enemmän, mutta toimii paremmin. Lahjakortti olisi sikäli hyvä, että poika saattaa tarvita jotain uusia varusteita esim juoksulenkkarit tai mitä hänen lajissaan ikinä käytetäänkään ja sen takia lahjakortti olisi hyvä. Saisi itse valita mitä haluaa. Kun ei kaikki välttämättä käytä sykemittaria.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:niin ja mä olen aikalaila varma, että hää ei omista sykemittaria...
Mitään halpaa ei välttämättä kannata ostaa. Mies osti ensin jostain Tarjoustalosta tai vastaavasta sykemittarin ja se oli ihan romu. Meni sitten ja osti urheilukaupasta jonkun perusmallin. Maksoi paljon enemmän, mutta toimii paremmin. Lahjakortti olisi sikäli hyvä, että poika saattaa tarvita jotain uusia varusteita esim juoksulenkkarit tai mitä hänen lajissaan ikinä käytetäänkään ja sen takia lahjakortti olisi hyvä. Saisi itse valita mitä haluaa. Kun ei kaikki välttämättä käytä sykemittaria.
Emmä sitä mistää halpahallista ajatellut ostaa vaan ihan urheiluliikkeestä tai korukaupasta. Sadalla eurolla saa jo hyvän ja kestävänkin( ? ) sykemittarin.