Rippilahja ideat (kaikki) tähän!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttunokka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ainakin pyysin rippilahjaksi ainoastaan jotain tarpeellista tai sitten rahaa! Sainkin samaa sarjaa olevat lasit ja jäkiruokamaljat, iittalan.. Astiaston plus kahviastiaston, ruokailuvälineitä, lahjakortteja ja tuli muutama korukin vaikka niitä en paljoa halunnutkaan.. Olipas ihana muuttaa omaan asuntoon kun ei tarvinnut murehtia että milläs rahalla sitä sitten niitä astiastoja ostaisi kun olivat jo valmiina :) Omille lapsille meinaan sitten aikanaan vähän vihjata samaa että kannattaapi sellaista pyytää mitä tarviaa sitten omassa kodissa...

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Pojalle: hopeiset kalvosinnapit, kaulakoru, kello
Tytölle: Korvikset, kaulakoru, rannekoru, lahjakortti johonkin tavarataloon.

Niin ja voihan sitä pojallekkin lahjakortin tavarataloon ostaa. Lisäys tuohon siis.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja KYSYY:
Oliko muuten niin että sylikummin ns. yhtenä tehtävänä oli ostaa rippiristi, siis kaulakoru?

Mun mies ei oo sylikummi, vaan "tavallinen" kummi vaan, mutta sopivat sen sylikummin kanssa, et mun mies ostaa sen ristin, kun se sylikummi ei halua. :o Antaa mieluummin rahaa.
No, mun mieshän pääsi tavallaan "helpolla", mut kyllä mun mielestä risti kuuluu saada rippilahjaksi, oli se sitten vaikka mummilta, jos kummit ei halua ostaa.

Ja tytölle voi mun mielestä ostaa Pentikkiä (tai muita astioita, mistä tykkää), marimekkoa (esim. pussilakanat ), kalevalakoruja.
Me laitettiin kaj stenvallin kaksi taulua kun tiedettiin, että tykkäs niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
niin ja mä olen aikalaila varma, että hää ei omista sykemittaria...

Mitään halpaa ei välttämättä kannata ostaa. Mies osti ensin jostain Tarjoustalosta tai vastaavasta sykemittarin ja se oli ihan romu. Meni sitten ja osti urheilukaupasta jonkun perusmallin. Maksoi paljon enemmän, mutta toimii paremmin. Lahjakortti olisi sikäli hyvä, että poika saattaa tarvita jotain uusia varusteita esim juoksulenkkarit tai mitä hänen lajissaan ikinä käytetäänkään ja sen takia lahjakortti olisi hyvä. Saisi itse valita mitä haluaa. Kun ei kaikki välttämättä käytä sykemittaria.

Emmä sitä mistää halpahallista ajatellut ostaa vaan ihan urheiluliikkeestä tai korukaupasta. Sadalla eurolla saa jo hyvän ja kestävänkin( ? ) sykemittarin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin ja mä olen aikalaila varma, että hää ei omista sykemittaria...

Mitään halpaa ei välttämättä kannata ostaa. Mies osti ensin jostain Tarjoustalosta tai vastaavasta sykemittarin ja se oli ihan romu. Meni sitten ja osti urheilukaupasta jonkun perusmallin. Maksoi paljon enemmän, mutta toimii paremmin. Lahjakortti olisi sikäli hyvä, että poika saattaa tarvita jotain uusia varusteita esim juoksulenkkarit tai mitä hänen lajissaan ikinä käytetäänkään ja sen takia lahjakortti olisi hyvä. Saisi itse valita mitä haluaa. Kun ei kaikki välttämättä käytä sykemittaria.

Emmä sitä mistää halpahallista ajatellut ostaa vaan ihan urheiluliikkeestä tai korukaupasta. Sadalla eurolla saa jo hyvän ja kestävänkin( ? ) sykemittarin.

Kyllä noin isolla rahalla jo saa hyvän liikkeestäkin.

Mun pikkuveli pääsee ripille nyt kesällä..
Ostin sille kultaisen panssariranneketjun johon tuli kaiverrus:)

Ja kummipojalleni aion sen ristin ostaa ketjuineen kun hän ripille pääsee..mun mielestä on vähän niinku perinne:)

Tänä kesänä 2012 ripille pääsevät kummityttö ja -poika ovat pyytäneet kielikurssia, koska se on kiva kokemuksenä sekä hyödyllinen tulevaisuudessa.
Kielikurssista voi myös sopia nuoren ystävien vanhempien kanssa, jotta molemmat nuoret voisivat päästä yhteiselle kielikurssi matkalle.

Tämä jää varmasti mieleen mukavana muistona, joka kestää läpi elämän ja kokemuksena rahassa mittaamaton! ;)

Miten oikeesti on mahdollista, että ihmiset kirjottaa täällä, että tytölle lahjaksi sormus, nilkkaletju, kaulakoru, korvikset, lahjakortti kosmetologille tai kampaajalle tai vaatekauppaan. Miten ihmiset voi kuvitella, että kaikkia tyttöjä kiinnostaa joku muoti ja kauneus. Huh huh. Ja sitten pojan kohalla kirjotetaan, että lahjakortti urheilutarvikeliikkeeseen, elokuvalippuja yms. kivaa. Mulle ainakin noista lahjoista ois paljon mielusempia noi poikien lahjat!!!

Yhteistyössä