Ripsien kestovärjäyksestä tietävät :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tipi

Vieras
Sanokaapa tietämättömälle, että jos ripset on aikalailla mustat niin onko siitä värjäyksestä sitten mitään hyötyä? Siis pidentääkö ja tuuheuttaako se myös jotenkin vaiko vain värjää? Ja kauanko se operaatio kestää ja miten se tehdään? Ja kauanko se väri ripsissä pysyy? Värjätäänkö aina sekä ylä, että alaripset?

Kokemuksia kenellä niitä on, minulla ei ainakaan vielä :)

Et saa pituutta tai tuuheutta lisää.
Vaikka on kuinka tummat ripset muuten, niin yleensä tyvestä ja kärjistä on vähän vaaleammat, jolloin värjäys saa ne näyttämään pidemmiltä.

Värjätään ylä että alaripset samaan aikaan. Kestää n. 15min, laitat silmät kiinni ja kosmetologi laittaa suojalapun ripsien alle ja värjää ne tasaisesti jonka jälkeen huuhtelee. Väri kestää n. 1kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Et saa pituutta tai tuuheutta lisää.
Vaikka on kuinka tummat ripset muuten, niin yleensä tyvestä ja kärjistä on vähän vaaleammat, jolloin värjäys saa ne näyttämään pidemmiltä.

Värjätään ylä että alaripset samaan aikaan. Kestää n. 15min, laitat silmät kiinni ja kosmetologi laittaa suojalapun ripsien alle ja värjää ne tasaisesti jonka jälkeen huuhtelee. Väri kestää n. 1kk.

Eli onko minun siis järkevämpi lopputuloksen kannalta laittaa ihan tavallista ripsiväriä itse (joka ehkä tuuheuttaa jne) vai ottaa tuo kestokäsittely, kun ripseni ovat aikalailla mustat ja mustaa ripsaria niihin aina laitankin kun vain jaksan? :)

Eli onkohan tuosta nyt sit mitään hyötyä, huomaanko edes eroa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Eli onko minun siis järkevämpi lopputuloksen kannalta laittaa ihan tavallista ripsiväriä itse (joka ehkä tuuheuttaa jne) vai ottaa tuo kestokäsittely, kun ripseni ovat aikalailla mustat ja mustaa ripsaria niihin aina laitankin kun vain jaksan? :)

Yleensä kun nypityttää ja värjää kulmat, niin samaan hintaan saa sen ripsien värjäyksen ... Mutta en välttämättä menisi värjäämään pelkästään ripsiä. (ja kyllä ne minullakin on mustat, silti se väri värjää ihan sieltä tyvestä ja ripsien päät, joka luonnollisesti saa ripset näyttämään paremmilta). Ja eipähän tartte läträtä meikinpoistoaineen kanssa. Mutta en voi päättää mitä SINÄ teet, itse mielummin sen värjäyksen kanssa eläisin.

En suosittele. Mulla on mustat ripset eikä niihin kestoväri edes tarttunut, siis niihin kärkiin ja tyveen. Olen kaksi kertaa kokeillut. Ihan saman näköiset oli ripset värjäyksen jälkeen. Kulmakarvatkin mulla on mustat, joten niihin en ole kokeillut.

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Yleensä kun nypityttää ja värjää kulmat, niin samaan hintaan saa sen ripsien värjäyksen ... Mutta en välttämättä menisi värjäämään pelkästään ripsiä. (ja kyllä ne minullakin on mustat, silti se väri värjää ihan sieltä tyvestä ja ripsien päät, joka luonnollisesti saa ripset näyttämään paremmilta). Ja eipähän tartte läträtä meikinpoistoaineen kanssa. Mutta en voi päättää mitä SINÄ teet, itse mielummin sen värjäyksen kanssa eläisin.

Kiitos neuvoista :)

Siksi ajattelin värjätä pelkät ripset, kun kulmat varsinkin mulla on ihan mustat niin ajattelin et ei kai niissä se väri näy senkään vertaa...

Vaan ehkä kokeilen värjäystä niin sittenhän sen tietää värjäänkö enää uudestaan...

Yhteistyössä