Ripsienpidennys, ihan pieleen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Olin ekan kerran huollossa ripsienpidennyksien kanssa ja näistä tuli aivan järkyttävät, en tosiaan voi olla näiden joka suuntaan sojottavien kauhistuksien kanssa 4 viikkoa. Mitä hittoa teen? Ripset on mulle tosi tärkeät, jo ennen pidennyksiä tauvutin ne joka aamu ja laitoin ripsarin, kun silmät on ainoa inhimillisen näköinen kohta mun naamassa.

Hitto sentään, että nyt ketuttaa... ei mitään kaunista näissä ripisssa. Ihan erilaiset molemmissa silmissä ja epäsymmetriset ja sojottaa tosiaan joka suuntaan.

Kai niillä jotkut aineet on, että saa nämä pois? Soitan sinne heti huomenna ja vaadin kyllä jotain tehtäväksi. Ekalla kerralla onnistu tosi hyvin, mutta nyt oli eri laittaja ja tulos aivan paska.

On kyllä hiton mukavaa, enhän mä edes pääse sinne takaisin mihinkään korjaavaan operaatioon kun ties koska, kun lapsia ei saa hoiton jne. Murr, mitä mä teen? Mitä tässä nyt voi tehä? Tekis mieli repii ne ite irti mut parempi kai antaa ammattilaisen tehdä se.

Olin ekan kerran huollossa ripsienpidennyksien kanssa ja näistä tuli aivan järkyttävät, en tosiaan voi olla näiden joka suuntaan sojottavien kauhistuksien kanssa 4 viikkoa. Mitä hittoa teen? Ripset on mulle tosi tärkeät, jo ennen pidennyksiä tauvutin ne joka aamu ja laitoin ripsarin, kun silmät on ainoa inhimillisen näköinen kohta mun naamassa.

Hitto sentään, että nyt ketuttaa... ei mitään kaunista näissä ripisssa. Ihan erilaiset molemmissa silmissä ja epäsymmetriset ja sojottaa tosiaan joka suuntaan.

Kai niillä jotkut aineet on, että saa nämä pois? Soitan sinne heti huomenna ja vaadin kyllä jotain tehtäväksi. Ekalla kerralla onnistu tosi hyvin, mutta nyt oli eri laittaja ja tulos aivan paska.

On kyllä hiton mukavaa, enhän mä edes pääse sinne takaisin mihinkään korjaavaan operaatioon kun ties koska, kun lapsia ei saa hoiton jne. Murr, mitä mä teen? Mitä tässä nyt voi tehä? Tekis mieli repii ne ite irti mut parempi kai antaa ammattilaisen tehdä se.

Soita liikkeeseen, laittavat uudet tai ottavat laittamansa pois. Jos ei ole hyvä, niin korjaavat varmasti!

Mikset sanonut heti laiton jälkeen, et nää ei kelpaa?

Mä sanoin, että on erilaiset kun viimeks eikä näytä edestä hyvältä. Laittaja sanoi, että kestää vaan tottua. Kotona sitten kunnollaison peilin edessä katsoin ja näin kunnolla. Toisaalta, mitä apua siitä olis ollut että tämä sama tyyppi ne olis korjannut? tms. en halua että hän mun ripsiin enää koskee.

[QUOTE="Tiina";24446154]Soita liikkeeseen, laittavat uudet tai ottavat laittamansa pois. Jos ei ole hyvä, niin korjaavat varmasti![/QUOTE]

Toivottavasti, en kehtaa kyllä kovin montaa päivää liikkua tämän näköisenä. Mulla on joka päivä huono hius -päivä joten en samaa haluaisi kyllä ripsille.

Mä en ole nähnyt vielä kellään onistuneita pidennyksiä ... monesti ripset sojottaa yksi sinne ja toinen tänne ja kun on vielä pitkät niin kyllähän ne aika hassuilta näyttää ..

Saako noita "nätisti" poistettua jollain aineella vai lähteekö omiakin ripsiä samalla ? Mun kaveri ainakin väitti että häneltä lähti omiakin ripsiä samalla kun noita pidennettyjä ripsiä alkoi pikkuhiljaa tippumaan.

[QUOTE="vieras";24446279]Mä en ole nähnyt vielä kellään onistuneita pidennyksiä ... monesti ripset sojottaa yksi sinne ja toinen tänne ja kun on vielä pitkät niin kyllähän ne aika hassuilta näyttää ..

Saako noita "nätisti" poistettua jollain aineella vai lähteekö omiakin ripsiä samalla ? Mun kaveri ainakin väitti että häneltä lähti omiakin ripsiä samalla kun noita pidennettyjä ripsiä alkoi pikkuhiljaa tippumaan.[/QUOTE]

Tottakai "lähtee" omia ripsiä kun niitä pidennyksiä irtoaa, sillähän tavalla ne lähtevät, kun oma ripsi irtoaa luonnollisista syistä. Sen takia niitä pitää huoltaa niin usein kun ihmisen ripset vaihtuu koko ajan.

Laita kuva ripsistä, tahdon nähdä.
Laitan siis itse irtoripsiä asiakkaille työni ohessa ja olen saanut siihen koulutuksen, voin neuvoa josko kotona olisi asialle jotain tehtävissä.

Mä oon nähny noita ripsiä naisilla, ne on ihan kauheita, oli sit laittaja kuka tahansa!! Kyl omil ripsareilla saa kauniimmat ripset. Noi näyttääkin ihan sönköiltä, epäaidoilta.

[QUOTE="Mää";24446392]Mä oon nähny noita ripsiä naisilla, ne on ihan kauheita, oli sit laittaja kuka tahansa!! Kyl omil ripsareilla saa kauniimmat ripset. Noi näyttääkin ihan sönköiltä, epäaidoilta.[/QUOTE]

Paskat. Hirveältä ne yleensä näyttää kun ihmiset käy ostamassa pidennyksiä kaupasta ja laittavat itse.

Osa tosiaan tykkää laitattaa niihin timantit ja muuta, jolloin ne ei tietenkään voi näyttää aidoilta.
Osa myös tykkää laittaa pisimmät mahdolliset, se on aivan asiakkaan oma toive.

Yleensä teen pidennykset todella luonnollisen näköiseksi, se on yleisin toive ja moni ei erota pidennyksiä aidoista.

[QUOTE="mhm";24446424]Paskat. Hirveältä ne yleensä näyttää kun ihmiset käy ostamassa pidennyksiä kaupasta ja laittavat itse.

Osa tosiaan tykkää laitattaa niihin timantit ja muuta, jolloin ne ei tietenkään voi näyttää aidoilta.
Osa myös tykkää laittaa pisimmät mahdolliset, se on aivan asiakkaan oma toive.

Yleensä teen pidennykset todella luonnollisen näköiseksi, se on yleisin toive ja moni ei erota pidennyksiä aidoista.[/QUOTE]

Kyllä erottaa. Noi kauhemmait " hitti " mitä tiän.

Joo, ei vaan tunnu kivalta maksaa 60€ ja poistaa seur. päivänä :(

ripsienpidennystä mulla ei ole ollut, mutta hiusten pidennyksen otin vähän aikaa sitten, ja maksoin 300 ekee, ja ensin leikkasin kymmenkunta senttiä pois ja vielä myöhemminkin 8 cm ja nyt kun tukka on vain 5 cm pitempi kuin omani oli niin tuntuu hyvältä. Nimenomaan tuntuu paremmalta.
Mutta en mä ajattele että raha meni hukkaan, nythän mä tiedän etten osaa olla hyvin pitkien hiusten kanssa, tuuhennusta voisin sen sijaan harkita joskus :)

Anteeksi, mutta en ole (tietääkseni) nähnyt yhtäkään ripsienpidennystä joka ei näyttäisi kärpäsen jaloilta...

Mutta yhtä kaikki, on kurjaa maksaa jostain, joka ei vastaa tilausta.

• Tykkää
Reactions: Lentokala
[QUOTE="Mää";24446438]Kyllä erottaa. Noi kauhemmait " hitti " mitä tiän.[/QUOTE]

Mulla itselläni ei ole käytännön syistä ripsenpidennyksiä (tykkään mm. saunoa paljon) mutta monelle asiakkaalle ne ovat olleet hyvin luonnollisen näköiset sekä kauniit.

Tokihan ne ovat mustemmat kuin natural ripsi, mutta ripsethän yleensä aina värjätään ennen pidennysten laittoa joten ripset näyttäisivät joka tapauksessa erilaisilta pelkän värjäyksenkin jälkeen.
Tosin eipä se ripsarikaan niin luonnolliselta näytä, eipä kai se tässä ole tarkoituskaan. :D

http://2.bp.blogspot.com/_gSk0GXe0GKc/TP0pTYpTvYI/AAAAAAAADKw/QdDNeO2SrmQ/s1600/before%2Bn%2Bafter.jpg

Tässä linkissä on yhdet suht luonnollisen näköiset pidennykset, teen myös paljon tuosta lyhempiä (vähemmän kaartuvia).

[QUOTE="mhm";24446498]http://2.bp.blogspot.com/_gSk0GXe0GKc/TP0pTYpTvYI/AAAAAAAADKw/QdDNeO2SrmQ/s1600/before%2Bn%2Bafter.jpg

Tässä linkissä on yhdet suht luonnollisen näköiset pidennykset, teen myös paljon tuosta lyhempiä (vähemmän kaartuvia).[/QUOTE]

Juuri sellaiset harakanvarpaat.

Uusimmat

Yhteistyössä