K
"Kifa"
Vieras
No sen minä luulin olevan tämän ketjun ideakin
Ei minun luova ideointini omasta mielestäni ole yhtään sen merkillisempää kuin tuon yhden anarkistityypin resurssitalous-ideologia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28813472:En
Mä en jaksa toistaa itseäni sen asuntolajutun suhteen niin pysyn yksinkertaisessa ajatuksessa, tuloksia varmaan voidaan katsoa vaikka USAsta missä joillakin menee hyvin, kohtalaisesti tai sitten riman alta asuen pahvilaatikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28813472:Nykyinen toimeentulotuki ja mitä muita tukia ihmiset saakaan elääkseen, ovat pieniä, mutta sen verran että hengissä pysyy ja jotkut jopa onnistuu säästämään ylimääräiseen luksukseenkin. Eikö silloin olisi ok että muutaman tunnin vaikka aamupäivisin turvaisivat esim. koululaisten kulkureittejä (ulkomaillahan näitä on pysäyttämässä liikenteen ja päästämässä pienet yli) tms. muuta hyödyllistä, loppupäivän juoskoot haastatteluissa, tehkööt cv:tä, harrastaisivat tai istuisivat kotikoneella kieli poskella pelaamassa jotain simsiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28813472:Nyt tää oravanpyörä menee siihen suuntaan että yhä useampi on työtön, ei kannata työllistyä ja ilmaisia tukia on jaettava -> vastikkeettomat tuet on pois valtion kirstusta -> joskus se raha loppuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28813472:Nyt pitäisi tulla stoppi, ei enempää rahaa ja väkisin vääntää suunta toiseen, vähemmän vastikkeettomia tukia, vähemmän menoja yhteiskunnalle kun edes jotkut asiat (vaikka puistonpenkkien maalaukset) hoituisivat tukien varassa elävien työpanoksella.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28813472:Ja kyllä se joillakin tuntuu olevan valintakysymys meneekö töihin vai ei (onko työ tarpeeksi mielekästä jotta sinne kannattaa vaivautua...)
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28811670:Väitätkö siis, että ongelmaa ei voisi tulla korkeasti koulutettujen kohdalla? Kyllä tällä hetkellä noissa työharjoitteluissa on korkeasti koulutettujakin, osa on itse jopa harjoittelukierteessä ja osa vain harjoittelupaikassa, jossa työntekijöitä kierrätetään kustannusten säästämiseksi.