Risteilyapuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Tuli mieleeni pari asiaa ja ajattelin että täältä vois saada vastauksen nopeiten. Tarvitaanko ruotsin puolelle passia? Itse väittäisin että ei tarvitse mutta ajattelin varmistaa. Ja toiseksi mikä valuutta ruotsissa on? Kruunu vai euro? Ja jos on kruunu niin missä kannattais vaihtaa sit rahaa? Laivallako vasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vilma:
Itsellesi tarvitset kuvalla varustetun henkilötodistuksen mut ei sen tarvi passi olla.

Miksi tarvii? En ole koskaan kuullu.

Tietysti todistaaksesi henkilöllisyytesi :D Mieheltä kysyttiin hankkarit jo heti viikkarin terminaalissa lippuja lunastaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vilma:
Itsellesi tarvitset kuvalla varustetun henkilötodistuksen mut ei sen tarvi passi olla.

Miksi tarvii? En ole koskaan kuullu.

Aina maasta poistuessa täytyy olla kuvallinen henkilöllisyystodistus. Mulla aina passi mukana.

Ok. kiitos tästä. otan siis kuitenkin varulta passin mukaan.

tartte passia, kuvallinen henkkari riittää, sitäkään multa ei ole koskaan taidettu kysyä, risteilen ruotsiin ainakin 5 krt vuodessa, viking linellä. Rahana joo kruunu, ja electron käy siellä sekä laivassa, ja ainakin nordean kortilla voi tarvittaessa nostaa rahaa automaatilta..jos ei ole tarpeeksi vaihtanut. itse en koskaan vaihda rahaa kun sitten ruotsin päässä vasta kun tiedän suunnilleen mitä ostan ja paljon tarvitsen.. ei jää sitten paluumatkalle sitä kruunu-euro pyöritystä.

Yhteistyössä