Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sunkin kannattais selkeesti välillä käydä nollaamassa...
hauskaa risteilyä ap:lle![]()
Mun mielestä ap ei viestissään maininnut nupin turvoksiin vetämisestä.
kaikilla ei kato mee joka kerralla överiks niin et tarvis selvitellä yhtään mitään sotkuja, harmi et sulla menee![]()
sunkin kannattais selkeesti välillä käydä nollaamassa...
hauskaa risteilyä ap:lle![]()
Laivalla on meno semmosta, että en sitä selvinpäin kestäisi. Jos joku kestää niin good for him/her.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25102161:missä tuossa noin sanottiin. mun mielestä laivallakin voi olla ihan turvottamatta nuppia
no mä olen muutaman kerran käynyt, eikä siellä todellakaan ihmiset päissään heilu, oikeestaan siellä näkee päihtyneitä vähemmän kuin jossain kapakassa.Laivalla on meno semmosta, että en sitä selvinpäin kestäisi. Jos joku kestää niin good for him/her.
Saattaahan se tosin olla muuttunutkin niistä ajoista, kun itse siellä kävin.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25102263:no mä olen muutaman kerran käynyt, eikä siellä todellakaan ihmiset päissään heilu, oikeestaan siellä näkee päihtyneitä vähemmän kuin jossain kapakassa.
ei ole ollut koskaan tuollaista, kun mä olen ollut laivalla. mahtaneeko johtua siitäkin, että laivallehan ei enää pääse alle 21 vuotias ilman huoltajaa.No sitten on laivakansa siistiytynyt.
Ennen oli tosiaan ihan jumalatonta menoa. Osa porukasta jäi satamaankin, kun ei kunto kestänyt.
Hyttikäytävillä järkyttävä möykkä aamutunneille, tappeluita, aamiaiselle mennessä sai harppoa sammuneiden kanssamatkustajien yli... yms.
Lasten kanssa yleensä mentiikin viikolla, jos mahdollista töiden puolesta.