Ristiäisasiaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiiviö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hiiviö

Jäsen
21.09.2006
580
0
16
Meillä on ristiäiset ensi viikon sunnuntaina ja mietin, että mitä siellä yleensä lauletaan?

En yhtään muista esikoisen ajalta miten ne meni...

Pappi ottaa vasta ensi viikolla yhteyttä ja mietin tässä että saakohan niitä veisuja vaihtaa miten, kun eikös yksi laulu ole yleensä se 'jumalan kämmenellä' tms. ja mä en oikein pidä siitä, niin voisikohan sitten sen tilalla olla vaikka 'Usko lapsuuden'... vaikka se onkin vissiin enemmän rippilaulu, mutta haitanneeko tuo mitään, jos siitä pidetään enemmän...

Saattehan te laulaa siellä vaikka "Lennä lennä leppäkerttu", jos huvittaa. Ei mut oikeesti, meillä laulettiin Ihme ja kumma, ku ei oikein olla virsiä veisaavaa sorttia. :)

Mä ajattelin, että se kaksi laulua olisi ihan riittävä, toi ystävä sä lapsian voisi sitten olla toinen. Ja se usko lapsuuden, meillä oi se ripari lauluna ja mun milestä se sopii ristiäisiinkin :)

Älä huoli ja hätäile.. Papilla on kyllä iso nippu lauluja, osaa kyllä esittää ne laulut, jotka on suosituinpia.. Meillä pappi oikein innostu esittämäänkin noita lauluja ja mies katto minuun "onks toi ihan hullu"-ilmeellään, meinas pokka pettää.. Saatiin kuitenkin valittua laulut, jotka osattiin myös itse.. :)

Yhteistyössä