M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä hieman epäsosiaalinen:Meillä kastetaan kirkossa ja kahvitilaisuus toisaalla. Mun on helpompi karata kotiin vauvan kanssa kun en enää jaksa vieraita.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä hieman epäsosiaalinen:Meillä kastetaan kirkossa ja kahvitilaisuus toisaalla. Mun on helpompi karata kotiin vauvan kanssa kun en enää jaksa vieraita.
Alkuperäinen kirjoittaja kahvittelut?:Aiotteko järjestää varsinaisen nimenantotilaisuuden lisäksi kahvittelut? Nehän pitää kuitenkin olla jossain muualla kuin kirkossa. Itse halusin paikan, jossa voi pitää molemmat, eli siis ristiäiset + kahvitilaisuuden. Meillä koti kuitenkin niin pieni, että päädyimme järjestämään ristiäiset seurakuntatalossa. Muita vaihtoehtoja voisi olla srk-keskus tai jokin muu seurakunnan omistama tila? Niistä yleensä saa 1 tunnin vuokran ilmaiseksi, tavallaan sen ajan kun kestää kaste.Eikä ne hinnat muutenkaan ole päätä huimaavia. Eikä tartte kotia puunata ja miettiä, mihin kaikki mahtuvat istumaan. Ja kuten joku sanoikin, pääsee sitten lähtemään poiskin.
![]()