Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tinka on kyllä vähän tinkaaja. Tinja ehkä hankala. Taika on
paras.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:oon sitä mieltä että noista kolmesta Taika on paras nimi, toisena tulee Tinja. Tinka on mielestäni hankala sanoa... Ennemmin vaikka Timka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aha:Alkuperäinen kirjoittaja minä:oon sitä mieltä että noista kolmesta Taika on paras nimi, toisena tulee Tinja. Tinka on mielestäni hankala sanoa... Ennemmin vaikka Timka![]()
Must toi sun ehdotus on hankala.Oon niin tottunut kuulemaan tinka nimeä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja aha:Alkuperäinen kirjoittaja minä:oon sitä mieltä että noista kolmesta Taika on paras nimi, toisena tulee Tinja. Tinka on mielestäni hankala sanoa... Ennemmin vaikka Timka![]()
Must toi sun ehdotus on hankala.Oon niin tottunut kuulemaan tinka nimeä
No sehän on ihan mihin tottuu ja mistä tykkää
Jos tykkäät eniten Tinkasta, niin laitat sen. Mitä väliä sillä on vaikka se olisi toisen mielestä koiran nimi...
Ja on se minunkin mielestä ihan kiva, muttei niin kiva kuin Taika
Varmaan sekin, mikä on "hankala" nimi sanoa tms. riippuu osin siitäkin missä päin Suomenmaata asuu ja mitä murretta puheleepi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja manna-:Tinja kuulostaa kivalta eikä sitten ärsytä lasta jos hän ei aikuisena halua että nimi on Taika, sillä kun nyt on kuitenkin niin selkeä merkitys. Tinja on ehdottomasti noista kolmesta paras, Tinka tulee hyvänä kakkosena eikä kumpikaan ole vaikea vaikka en olekaan ikinä ennen kuullut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En käsitä näitä viime hetken pohtijoita. Täällä ainakin pitää palauttaa hyvissä ajoin ennen ristiäisiä (ainakin viikko) kirkkoherranvirastoon (tms.) täytettynä lappu, johon on merkattu lapsen nimi. Eikö kaikkialla ole näin?