ristiäislahjasta kummitytölle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hentsu84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hentsu84

Jäsen
28.04.2008
719
1
16
Niin että mitähän sitä ostais?Mä olen muutenkin niin huono ostamaan lahjoja.

Perinteistä vauvakirjaa en osta koska sellainen jo on.Mitä muuta kummi voisi ostaa..mä en muista edes yhtään mitä mun tytölle ostettiin.. :) kummilusikka on mun mielestä vähän tylsä ja turha..

Ideoita?

No mulla on ollut tapana kysyä kummilapsen vanhemmilta että mitä he toivoisivat. Meillä on siis kolme lasta. Meiän perheessä on ollut vähän niin kuin tapana, että kummit ostaa lapselle valokuvakehyksen, erään meiän kummilapsen perheessä kummit on perinteisesti ostaneet pankin alkupääomaa varten :)

Tyttö sai koruja hirveän määrän.. voi olla että tykkää niistä sitten isompana, ja vaikka vastasyntyneen sormeen sopiva sormus on hurjan söpö, niin se on kuitenkin varsin turha.

Käytännöllisten lahjojen ystävänä ehdottaisin muovisia (tai hajoamattomia) lastenlautasia tai lasten aterinsettiä ja kivaa ruokalappua kaveriksi.

Musta kaikkein ihanin kastelahja minkä meidän tyttö sai oli helmikaulanauha. Aivan ihana pienistä vaaleanpunaisista helmistä punottu kaulanauha jota voi myöhemmin jatkaa niin että menee kai aikuisenakin. Saa tyttö laittaa sen ekan kerran kaulaan kummitätinsa (jolta siis tämän lahjan saikin) lakkiaisiin keväällä. Sormuksenkin tyttö sai, mutta se ei kyllä ole kovin käytännöllinen.

Yhteistyössä