risto räppääjä elokuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Timo koivusalon käsissä risto räppääjä on kyllä latistunut. Tasoero kolmeen ensimmäiseen elokuvaan on valtava. Voi kun joku tekisi taas hyviä lasten elokuvia suomessa.

Mä olen ihan samaa mieltä. Mun mielestä Koivusalon Räppääjät on myös pelottavampia kuin Rantasilan 3 ensimmäistä. Ainakin näin 5v räppääjä fanin äidin näkökulmasta.

Mä olen ihan samaa mieltä. Mun mielestä Koivusalon Räppääjät on myös pelottavampia kuin Rantasilan 3 ensimmäistä. Ainakin näin 5v räppääjä fanin äidin näkökulmasta.

Huumori on myös sata kertaa kierrätettyä ja jotenkin aikuisten näkökulmasta tehtyä. Juonen käänteet kliseisesti toteutettuja. Rantasilan elokuvissa oli jotenkin tuore ja lasten maailmasta lähtevä asenne. Niissä oli myös jotenkin hienosti rakennettu se tarina että sieltä löytyi myös syvällisempiä lasten maailmaan liittyviä teemoja. Esim. Viileä venla ohan mahtava. Meidä 5 v. Tykkää eniten polkupyörävarkaasta. Koivusalon elokuvat ei ole jääneet mieleen, eikä niitä katsota aina vain uudestasn ja uudestaan.

Yhteistyössä