Robotti imuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LAISKURIKO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä on, tehokas ei :D mutta kelpaa mulle noin niinkuin viikolla "välisiivousta" tekemään :) Ei ota esin seinänvierustoja ja nurkkia, jää helposti jumiin mattojen hapsuihin tai sohvan alle. Toisaalta sitten sen mitä se harjaa niillä harjoilla niin ottaa hyvin: jopa manuaalisen imuroinnin + luuttuamisen jälkeen löytää vielä pölyä!

Kuinka vanha imuri sulla on? Mulla olis tuossa paketissa uusi imuri mutta isäntä ei antaisi avata ja ottaa käyttöön koska kuulemma emme tarvitse yli 300e imuria helpottaisi edes vähän koiran karvojen ym kanssa jos saisi edes yhden imurointi kerran pois itseltä.

Minäkin haaveilen robotti-imurista. Perusversiot kuulemma menevät tukkoon helposti eläinten karvoista ja säiliöt ovat pienia, mutta on olemassa erityisesti eläinkoteihin tarkoitettuja malleja. Haluaisin tietää, mikä on oikeasti toimiva malli. Meillä on kissoja useampi kappale karvastamassa.

Ota nyt ihmeessä pois paketista ja käyttöön ja sitten tänne jakamaan kokemuksia. Mä olen myös haaveillut kyseisestä laitteesta. Olisi tosi nautinnollista omistaa tuollainen laite, jos se tosiaan toimii ja kestää.

Tuo on hobbyhallista ja mainoksessa koira istuu vieressä pitäisi siis olla eläintalouksiin hyvä, mutta uskallanko sitä nyt kokeilla ja jos se onkin huono niin palauttaa? Saako niin tehdä? Meillä myös paljon kissojakin joten joka päivä sais imuroida mutta kun ei jaksa millään :)

Kuinka vanha imuri sulla on? Mulla olis tuossa paketissa uusi imuri mutta isäntä ei antaisi avata ja ottaa käyttöön koska kuulemma emme tarvitse yli 300e imuria helpottaisi edes vähän koiran karvojen ym kanssa jos saisi edes yhden imurointi kerran pois itseltä.

Gigantista tilattiin 2kk sitten, oli tarjouksessa =) Samsung navibot, joka etenee järjestelmällisesti (suhteellinen käsite tuokin näköjään :D)

Hobby Hallin esittelyssä imuri vaikutti hyvältä. Muistaakseni joku on joskus valittanut, että akut eivät kestä kovin kauaa ja uudet ovat sikakalliita. Tietääkö kukaan, mitä uudet akut maksavat ja mistä niitä saa?

[QUOTE="Helena";25008798]Juu, ota käyttöön heti ja tule kertomaan meille, miten toimii![/QUOTE]
Mä edelleen kannatan tätä mielipidettä. Saisin vielä vaikka hyvän syyn tilata itselle joululahjaksi ja hyötyä vielä pitkään. Eli jos päätät avata ja kokeilla, niin älä unohda sitä informointia. Palautuksesta en valitettavasti tiedä.

Yhteistyössä