Rohtuneet huulet, taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vasta pari viikkoa sitten oli rohtuneet huulet ja nyt taas. Käytän bepanthenia monta kertaa päivässä, lisäilen sitä yölläkin. Tuntuu vaan ettei hirveästi auta.

B-vitamiinia käytän myös välillä. Mä en tajua miksi huulet kuivuu ja rohtuu. Ruokavaliokin on mielestäni ihan monipuolinen.

Voisko kukaan arvata miksi mun huulet rohtuu koko ajan?

juotko tarpeeks vettä? mulla ainakin se asia vaikuttaa ihan joka paikkaan joka tahtoo kuivua.... bepanthenia minäkin huuliin laitoin mut ei auttanut... sitten ostin bevitaa(tiedän on samaa ainetta kun bepanthen) mut kumma kyllä se toimi paremmin...

juotko tarpeeks vettä? mulla ainakin se asia vaikuttaa ihan joka paikkaan joka tahtoo kuivua.... bepanthenia minäkin huuliin laitoin mut ei auttanut... sitten ostin bevitaa(tiedän on samaa ainetta kun bepanthen) mut kumma kyllä se toimi paremmin...

Olen laskenut että juon vettä ainakin litran päivässä, yleensä 1,5 l, näin talvella siis. Voi toki olla ettei se joka päivä mene niin. Tänä päivänä oon juonut 7dl vettä, että iltaan mennessä pitäis olla juotuna tarpeeksi. Eli kyllä uskoisin, että joka päivä tulee juotua vettä reilusti yli litra. Pitää ostaa tuota bevitaa.

[QUOTE="äää";22516696]kokeile kans c ja d-vitamiinit...[/QUOTE]

D-vitamiinia käytänkin. C-vitamiinia en ole käyttänyt, mulla kun tulee päivässä täyteen se puoli kiloa kasviksia. Pitäiskö silti?

Yhteistyössä