Roikun siltikin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnaski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minnaski

Uusi jäsen
16.03.2010
1
0
1
Tapasin entisen mieheni noin puoli vuotta sitten ystäväni luona. Hän oli rento ja sellainen josta olin unelmoinut pikku tytöstä lähtien. Aloitimme suhteen samaisena iltana. Pari päivää myöhemmin minulle selvisi, että miehellä on kolme pientä lasta ( vanhin 3v, 1v, 8kk). Olin todella yllättynyt, koska en tiennyt asiasta aiemmin. Suhdetta kesti noin kuukauden ja olin koko ajan peloissani, kun mieheni kävi katsomassa lapsia..Olin mustasukkainen mieheni entiselle avovaimolle. Noin kuukauden päästä sitten tämä mies laittoi minulle aamulla viestin, että suhde on ohi. Olin todella surullinen, mutta yritin vain hyväksyä asian.

No kuukausi myöhemmin erostamme huomasin olevani raskaana. Kerroin ystävälleni, joka sitten juorusikin eteenpäin ja tieto levisi myös exälleni. No mies siitä suuttuikin ja otti minuun yhteyttä ja pakotti aborttiin. Hän haukkui lasta äpäräksi ja minua huoraksi. Menin exäni tahdon mukaan ja tein abortin vaikka itse en olisi halunnut..

Noin viikko myöhemmin sitten otin exääni yhteyttä ja kävin hänen luonansa ja puhuimme asiat selväksi. Meistä tuli ystäviä. Kävimme juhlimassa yhdessä ym.

Yhdessä juhlissa joissa olin exäni kanssa niin tapasin mukavan tuntuisen miehen ja juttelin hänen kanssaan paljon. No, tästäkös exäni sai mustasukkaisuus kohtauksen ja raastoi minut suorastaan itselleen miehen vierestä ja kertoi minulle kuinka paljon rakastaa ja haluaa minua. Tietenkin sitten uskoin tuon kaiken ja lopulta päädyimme sänkyyn. Päätimme sitten yrittää vielä uudelleen..

Noin viikon päivät sitä sitten kestikin, kun tämä jälleen laittoi viestin ettei pysty seurustelemaan enää ja että ansaitsen parempaa. En osannut edes surra eroa, koska olin jotenkin varautunut siihen, että se tulisi ennemmin tai myöhemmin.

Olin sitten kaverilla viettämässä iltaa ja exäni oli myös siellä. Exä kertoi kaverille, että miten exäni entinen avovaimo oli pyytänyt tätä viereensä nukkumaan ja kyseli koko ajan hänen olin paikkaansa. Exäni kuitenkin haistatti naiselle pitkät. Juttelimme tuon jälkeen ja kerroin, että rakastan häntä vielä ja että olen mustasukkainen hänestä..

No nyt tässä pari päivää sitten sain kuulla, että exäni oli palannut yhteen lapsiensa äidin kanssa. Se oli todellinen isku vasten kasvoja..Tänään mies laittoi minulle viestin ja kertoi asiasta ja sanoi, ettei pysty olla erossa hänestä ja mikään ei tunnu miltään kenenkään muun kanssa. Ja että, kun heillä on lapsia ja kaikkea muuta. Vastailin viesteihin asiallisesti ja toivotin onnea heille vaikka olin raivoamisen partaalla, mutta mitä se olisi enää auttanut?

En vain tajua miksi exäni palasi tuon naisen kanssa yhteen, kun kerran jätti hänet kun oli pettänyt ja naisella piti olla uusi mies.

Itse olen henkisesti niin loppu, etten ole saanut nukuttua kunnolla..Olen nähnyt painajaisia. Rauhoittavia olen vetänyt naamaani, mutta mikään ei tunnu helpottavan tätä tuskaa ja vihaa mitä sisälläni nyt on. Haluaisin vain unohtaa kaiken, mutta exäni pitää minuun yhteyttä tietyn väliajoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minnaski:
En vain tajua miksi exäni palasi tuon naisen kanssa yhteen, kun kerran jätti hänet kun oli pettänyt ja naisella piti olla uusi mies.

En tiedä mutta tuohon voisin sanoa että pettämisen voi antaa anteeksi, sehän on hienoa jos pystyy antamaan toiselle anteeksi tälläisen (niin moni kun suhteen siihen lopettaakin).

Ja eräs tuttukin erosi naisestaan pettämisen takia ja kummatkin hetken verran jatkoivat elämäänsä eri teillä mutta palasivatkin yhteen ja muutaman kuukauden päästä päättivät vielä yrittää yhteiseloa. Noh, ei se kauaakaan kestänyt joten mies etsi itselleen uuden naisen, mutta olen huomannut että mies on niin (mitensensanoisi ?) "riippuvainen" exästään ja palaa tämän luokse aina. He eivät vain pysty päästämään toisistaan loppullisesti irti, ainakaan vielä. :)

Ja tähän voisin sanoa myös sen että tottakai lapset yhdistävät paljon.

Mutta miksi se exäsi sinuun ottaa yhteyttä säännöllisin väliajoin? Neuvoisin ehkä lopettamaan tuon yhteydenpidon jos se helpottaisi asiaa ettei tartte miehestä kuulla, ainakaan vähään aikaan. Saisit miettiä ja käsitellä asiaa rauhassa niin ettei miehen viestit sekoita päätäsi aina uudelleen kun yrität päästä yli. Kamalaahan tuo on ja uskon että todella raskasta tuollainen kun mies ei nähtävästi oikeasti tiedä kenet haluaa, mutta sinä selvästikkin haluat tämän miehen kanssa olla. Varmasti myös vaikeaa jos lapsikin on ollut tulossa jne. Paljon olet saanut kokea! :(

Viesti kuulosti ehkä tuon miehen puolustelulta mutta yritin parhaani mukaan kertoa millaiselta tilanne kuulostaa näin ulkopuolisen ja puolueettoman ihmisen mielestä.

Voimia sinne ja toivottavasti tästä viestistä oli edes vähän hyötyä =) Uskon että kyllä sinä vielä ylipääset tuosta kaikesta ! :)

Neuvoisin lopettamaan yhteydenpidon siksi aikaa kunnes olet päässyt yli exästäsi. Todennäköisesti teistä ei kunnon paria koskaan tulisi vaan exääsi lähinnä harmittaa vain silloin, jos et olekaan saatavilla ja itkemässä hänen peräänsä. Mä itse olin aikoinani samanmoinen. Oli joku, jonka halusin tasan niin kauan kunnes hän halusi mut. Tai sit toisin päin, jos mies halus mut ni mä en sitä. Mut het ku alko seurustella tai ei muuten enää itkeny mun perään, ni sillo mä laitoin taas viestiä ja annoin ymmärtää et oisin kiinnostunu. Se ku oli olevinaan niin mukava leikkiä ja olla se haluttu osapuoli.

Älä alennu moiseen, äläkä siis anna miehes pompotella ja leikkiä sulla. Vihellä peli totaalisesti poikki ja hanki muita kavereita. Unohda exäsi tyystin. Kun oot hänestä yli päässy ni myöhemmin voit hänen kuulumisiaan kysellä.

Tuossa oli nyt niin monta "väärää" asiaa että oma pää jo leviää...

a.Tyyppi dumppaa sinut kuukauden "seurustelun" jälkeen tekstiviestillä..Jep,näin me aikuiset toimimme...

b.Tyyppi "pakottaa" sinut tekemään abortin..Jeeeps. Unelmamies ainesta...

c.Tyyppi "rakastaa ja haluaa" sinua silloin kun sinulla on tiedossa muuta säpinää, mutta kengittää taas heti kun on saanut haluamansa... Edelleen Unelmamies ainesta..

Ja sinä olet rikki ja sekaisin kun tälläinen unelma uros on palannut yhteen ex:nsä kanssa.. Ei voi muuta sano kun JUOKSE!!! UNOHDA!!! Vaihda numeroa, älä avaa ovea ja lopeta yhteydenpito täysin tuollaisen manipuloivan sekopään kanssa ja kiitä luojaasi että on nykyään jonkun muun ristinä.