Rokotekriittiset, allekirjoittakaa ihmeessä järkyttyneiden SoTe -ammattilaisten vetoomus pakkorokotuksia vastaan. Ovat rokotehaittojen todistajiakin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulen, että ne muutamat Suomen rokotevastaiset hoitajat ovat tämän palstan vakioporukkaa.
Niin vahvaa asian loputonta jauhamista on ollut koko tämä kuluva vuosi, kun olen tätä palstaa seurannut.
Lispetin rinnastus autotehtaan viallisiin varaosiin rokotekehitystyössä on koominen.
Sain käsityksen ettei hän ymmärrä autoista yhtään mitään.
Seurasin eilen mediassa ilmahävittäjien tiedotustilaisuutta. Ihmettelen miksi palstan rokotushörhöt eivät suuntaa mielenkiintoaan laitetekniikkaan.
Pidän lähihoitoalaa surkeana työnä. Sinne tuupataan ihmiset, jotka eivät muualla pärjää.
Ala saa tehdä paljon sen eteen, että sinne riittää jatkossa innokkaita tulijoita.

Juu varmasti näin. Ai sellainen vertaus, enpä ollutkaan kuullut :D

No kyllä lähihoitajissa on fiksuakin porukkaa, sukulaistyttö otti kyllä heti rokotteet ja toinen kesätöihin mennessään, hoitoalalle siis.

Niin, että "me allekirjoittaneet" on niin vahvasti asiansa takana ettei nimiä näy?
Jos olisit joskus ollut töissä, niin ymmärtäisit tilanteen, millaista on jos olet eri mieltä ja muut painostavat ja alkavat käyttää henkistä väkivaltaa ”toisinajattelijaa” kohtaan.

Jos olisit joskus ollut töissä, niin ymmärtäisit tilanteen, millaista on jos olet eri mieltä ja muut painostavat ja alkavat käyttää henkistä väkivaltaa ”toisinajattelijaa” kohtaan.
Olen ollut työelämässä jo 25 vuotta. Mutta jos kirjoitetaan että "me sote-ammattilaiset" niin olisi hyvä nähdä edes yhden sote-ammattilaisen nimi eikä jonkun pikkupoliitikon nimi, joka ei ole itse alalla töissä. Kuten et sinäkään. Ja sinä vielä naurat kristinuskolle, mutta lähdet tämän miehen kelkkaan :D

Nuo Fimean listat on täysin ihmisten subjektiivisia kokemuksia eikä niihin voi vedota tässä tapauksessa. Suurin osa on vahvasti liioiteltua verrattuna koronataudin vakavuuteen ja haittoihin, ne valittajat eivät ole todennäköisesti koskaan sairastaneet mitään vakavaa, edes influenssaa, tai murtaneet kättään, tai kuten taannoin tännekin linkitetty video osoitti, eivät erota rokotehaittoja muista sairauksista, ylipainon aiheuttamasta elimistön kuormituksesta, tai vaihdevuosioireista (tätä kyllä ihmettelen, ettei lääkärit ole kiinnittäneet siihen huomiota).

Olen rokotekriittinen, mutta en heti suoraan vastustaja. En allekirjoita vetoomusta vaikka vastustan myös pakkohoitoja, ihmisellä on itsemääräämisoikeus, mutta tässä tapaisethan on vaihtoehto eli vaihtaa alaa.

Koronarokote ehkäisee vakavaa tautimuotoa ja hyvä niin. Olen ottanut 2 rokotetta 3kk välillä, toisesta podin heikotusta ja käsi- ja kainalosärkyä viikon, mutta pääsin silti vähemmälllä kuin olisin taudista päässyt, enkä tod tehnyt mitään haittailmoitusta.

Olen ollut työelämässä jo 25 vuotta. Mutta jos kirjoitetaan että "me sote-ammattilaiset" niin olisi hyvä nähdä edes yhden sote-ammattilaisen nimi eikä jonkun pikkupoliitikon nimi, joka ei ole itse alalla töissä. Kuten et sinäkään. Ja sinä vielä naurat kristinuskolle, mutta lähdet tämän miehen kelkkaan
No eipä uskoisi, että olet ollut. Tai ehkä olet ollut, mutta ihan yksin yrityksessäsi?

Ymmärrän hyvin, ettei nimilistaa näytetä kaikelle kansalle, koska kuraa olisi varmasti tulossa vähän jokaisen niskaan. Nehän kyllä näkyvät sitten siinä kirjelmässä, joka luovutetaan aikoinaan. Siellä näkyy minunkin nimeni.

En tuosta miehestä ole tiennyt mitään, on mainittu, että teksti on lakimiehen laatima.

Ja miten ihmeessä kielteinen käsitykseni, huom! kaikista uskonnoista liittyy mieheen, josta en tiedä muuta, kuin vetovastuun kirjelmän laatimisessa?

Itse asiassa nostan hattuani hänelle sen takia, koska hän laittoi rohkeasti päänsä piikkisaarnaajien pölkylle.

No eipä uskoisi, että olet ollut. Tai ehkä olet ollut, mutta ihan yksin yrityksessäsi?

Ymmärrän hyvin, ettei nimilistaa näytetä kaikelle kansalle, koska kuraa olisi varmasti tulossa vähän jokaisen niskaan. Nehän kyllä näkyvät sitten siinä kirjelmässä, joka luovutetaan aikoinaan. Siellä näkyy minunkin nimeni.

En tuosta miehestä ole tiennyt mitään, on mainittu, että teksti on lakimiehen laatima.

Ja miten ihmeessä kielteinen käsitykseni, huom! kaikista uskonnoista liittyy mieheen, josta en tiedä muuta, kuin vetovastuun kirjelmän laatimisessa?

Itse asiassa nostan hattuani hänelle sen takia, koska hän laittoi rohkeasti päänsä piikkisaarnaajien pölkylle.
Edelleen en halua nähdä kaikkien nimiä vaan niiden jotka on tämän vetoomuksen alulle laittanut.

Hoitaja, joka ei usko lääketieteeseen, haluaa vaarantaa omalla toiminnallaan potilaiden ja työtoveriensa hengen.
Niin.. miksiköhän ihmettelevät korona"kriittisyyttäsi"?
Ööh lopeta jo sä kannat sitä koronaa olit piikitetty tai et. Kummassakin tapauksessa vaarannat potilaan tai työtoverin. Rokotetut on hassuja kun rokottomaton tartuttaa saa työtoveri joka rokotettu vakavan muodon. Mut sitkun rokotettu tartuttaa saa työtoveri lievän muodon. Tirsk.

Iso joukko hoitajia ja lääkäreitä vastustaa koronarokotteita, eikö se ole jo melko vahva viesti siitä, että rokotteet ei ole niin hyviä kuin media antaa ymmärtää.

Ööh lopeta jo sä kannat sitä koronaa olit piikitetty tai et. Kummassakin tapauksessa vaarannat potilaan tai työtoverin. Rokotetut on hassuja kun rokottomaton tartuttaa saa työtoveri joka rokotettu vakavan muodon. Mut sitkun rokotettu tartuttaa saa työtoveri lievän muodon. Tirsk.

Sinä rokottamattomana levität tautia erittämällä viruksia enemmän kuin rokotettu, joten olet vaarallisempi työyhteisössä.

THL:
Koronarokotteet estävät myös viruksen erittymistä ja tarttumista ihmisestä toiseen. Siksi rokotus voi edistää niin sanotun epäsuoran suojan syntymistä.

Joten sinä rokottamaton ratsastat muiden kustannuksella.

Yhteistyössä