Romanttisinta, mitä teille on sanottu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja over
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Mä oon tällainen tavallinen tallaaja, jolla on tarjota tavallinen elämä. Lähetkö messiin? "
Lähin ja turhan vaatimaton oli tuo mun mies silloin -hienon, tavallisen elämän oon hänen kanssaan saanut. ;) :heart:

Mulla ja Patsylla varmaan ollut sama mies, koska ex ainakaan sanoi mulle" Et sä ole mikään missi tai malli mutta sussa on sitä jotain", musta se oli kivast sanottu :)

Nykysestä mietin että varmaan mieleenpainuvin on ollut se kun kerran raivosin tuolle jotain ja se sulki mun suun hyvin tehokkaasti sanomalla" mä rakastan sua"

Alkuperäinen kirjoittaja Niinie:
Vieras mies tuijotti minua koko metromatkan vastapäiseltä penkiltä ja lopulta tosi nolona ja hämillään kumartui puoleeni ja sanoi "anteeksi kun häiritsen ja teen itsestäni täydellisen idiootin mutta minun oli kerrottava että olet mielestäni kaunein koskaan näkemäni nainen."

Sitten siinä samassa mies nousi pois metrosta enkä ole häntä koskaan enää nähnyt. Se oli kaikkein elokuvamaisin, epätodellisin hetki ikinä.

Mulla on ollut vähän samankaltainen tilanne. Tapahtui yökerhossa, istuimme kaverini kanssa pöydässä juttelemassa. Viereisessä pöydässä oli porukkaa, josta yksi mies mua välillä vilkuili. Yhtäkki toi samainen mies kävi ostamassa ruusun ja oli minun tuolin vieressa polvillaan sanoilla: " En teidä miksi, mutta haluan ehdottomasti tämän ruusun sinulle antaa". Sitten hän nousi ja poistui kavereitten kanssa baarista...

Yhteistyössä