roskaruoka raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Tohditteko syödä grilliruokia raskaana...jos syötte kuinka usein ja mitä yleensä? Pelkäättekö listeria tai muita vaaroja? Mietin olenko liian tarkka syömisistäni vai onko joskus vara lipsua?
 
Syön ja oikein hyvällä ruokahalulla!! Hampurilainen, ranskalaiset tai makkaraperunat yleensä lähtee grilliltä mukaan. Noin kerran kuussa tulee käytyä, joskus useemmin, joskus harvemmin.
 
Ihan normaalisti söin grilliruokaa. Tai no, kauhee himo siihen oli koko ajan ja joskus käytiin grillillä vähän useamminkin :snotty:
Taksari (jossain muualla = makkaraperunat) sieltä yleensä mukaan lähti/lähtee. Tai sit sellanen kanafilehamppari.

Ja kyllä, salaatit ja majoneesit kuuluu asiaan.
 
Mulla taas tekee mieli ihan hulluna hampurilaisia.
Viikkoja 18.
Vaan eipä niitä kovinkaan usein voi syödä, emmie semmosta halua muulle perheelle syöttää. :)
Nyt olen käynyt kolmesti tänä vuonna. Enkä pelkää listeriaa ja muita, onhan ne kypsennetty, lihat. Ja luulis että salaatit ym. pestään hyvin.
 
Tohin syödä. Alussa kun oli joka pvä eri mieliteko niin esim. yhesti hain jalan sen hampparin grilliltä, oli vaan pakko saada. :laugh: :D :saint: Harvemmin syödään, mutta jos mieli tekee niin tohin syödä. :p Kotzonea alko tekee mieli.... nam.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Tohditteko syödä grilliruokia raskaana...jos syötte kuinka usein ja mitä yleensä? Pelkäättekö listeria tai muita vaaroja? Mietin olenko liian tarkka syömisistäni vai onko joskus vara lipsua?

Ihan oikeasti lipsuin koko ajan. 70-luvulla ei näitä ruokahössötyksiä edes ollut ja nyt ku olen lukenut tätä palstaa niin melkein pyörryttää...

Ei silloin kukaan pohtinut mitä saisi syödä saatikka juoda, vaan kaikki meni omalla painollaan ja ihan terveitä lapsia syntyi. Normaali nk. maalaisjärki oli se joka ratkaisi tässä tapauksessa.

Nykyään on kaikenmaailman rakenneultraa yms sellaista niskapoimu ultraa, ja tottakai tiede menee eteenpäin, että kaikki todetaan alkuvaiheessa, jos jotain löytyy, mutta se onkin sitten jo toinen juttu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli en ole huono ihminen vaikka menin syömään tänään hampparin...kylläkis ilman majoneesia. Kiitos, tää autto!!!

minäki oon majoneesin jättäny pois mutta muuten syön grilliruokaa ehkä kerran kuukauteen.. namskis :P
 
En pysty syömään mitään rasvaista roskaruokaa tai grillattua ruokaa valvomatta seuraavaa yötä etovan olon kanssa. Nyt 11+6. Toivottavasti ohimenevää tai kesä menee katsoessa toisten grillailuja.. x)
 

Yhteistyössä