Ä
äippä
Vieras
Tohditteko syödä grilliruokia raskaana...jos syötte kuinka usein ja mitä yleensä? Pelkäättekö listeria tai muita vaaroja? Mietin olenko liian tarkka syömisistäni vai onko joskus vara lipsua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Salaatin ja kaikkien mausteiden kera majoneisineen? Olenko siis hysteerikko kun en taho tohtia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Salaatin ja kaikkien mausteiden kera majoneisineen? Olenko siis hysteerikko kun en taho tohtia?
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Tohditteko syödä grilliruokia raskaana...jos syötte kuinka usein ja mitä yleensä? Pelkäättekö listeria tai muita vaaroja? Mietin olenko liian tarkka syömisistäni vai onko joskus vara lipsua?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli en ole huono ihminen vaikka menin syömään tänään hampparin...kylläkis ilman majoneesia. Kiitos, tää autto!!!