Roskishaamu plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvahaaveita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvahaaveita

Vieras
Onko kellään kokemuksia siitä, että roskishaamu olisikin plussa?

Menkat 2 vkoa myöhässä (säännölliset normisti). Oletettuna alkupäivänä tuli muutaman päivän pientä tuhrua. Testeillä saan negoja, jotka muuttuu tuntien kuluessa plussaksi tai vähintään haamuksi. Testejä oon tehnyt clearbluella, rfsu:lla ja apteekin omalla. Kaikissa sama homma.

Kuinka helposti labraan pääsee? Kun olen kuullut, ettei veritesteihin kovin helposti ota.. Kuvia ei ole, mutta kyllä ne ihan selkeitä on ollut, osa ihan plussiakin ei vain haamuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuinka helposti labraan pääsee? Kun olen kuullut, ettei veritesteihin kovin helposti ota.. Kuvia ei ole, mutta kyllä ne ihan selkeitä on ollut, osa ihan plussiakin ei vain haamuja.

soitat neuvolaan ja pyydät lähetteen. jossain ei oteta testeihin kun siinä tapauksessa ettei raskaus ole mieleinen,mutta mistäs ne sen tietää.
itse olen aina päässyt ilman ongelmia.

Mulla ei ole koskaan roskishaamu tarkoittanut raskautta ja olen saanut niitä kaikilla testeillä :| Gyne kertoi mulle joskus että muut aineet (mm. virtsan ph-pitoisuus) saattaa saada testin reagoimaan testiajan jälkeen. Julkisella puolella en ole koskaan päässyt verikokeisiin, pissatestin ottavat kyllä helposti.

Mulla roskishaamu on aina ollut nega. Olen tehnyt asiasta ihan tutkimustakin :laugh:

Tein testejä ahkerasti, eri merkkejä, eri kuukauden aikoihin - kaikkiin testeihin tuli testiajan jälkeen haamuviiva - joihinkin ihan kunnon plussa viivakin :saint:
Kyllä niissä ihan syystä on olemassa aika, jona testi pitää lukea :whistle:

Mitäs sitten jos menkkoja ei vaan kuuluu? Kai niitten jossain vaiheessa on testattava? Kaikilla kun ei kuulemma erity hcg:tä virtsaan.. Johan sitä olisi saatava tietää siksikin, että syö ja juo oikein, ei ota lääkkeitä ja pääsee esim. np-ultraan oikeaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mulla roskishaamu on aina ollut nega. Olen tehnyt asiasta ihan tutkimustakin :laugh:

Tein testejä ahkerasti, eri merkkejä, eri kuukauden aikoihin - kaikkiin testeihin tuli testiajan jälkeen haamuviiva - joihinkin ihan kunnon plussa viivakin :saint:

Ai vaikka menkat oli kauan myöhässä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mun roskishaamuni, joka haaleista haaleimpana näkyi parin tunnin päästä on nyt pian 4v 6kk.

Ihanaa! Kun tosiaan on outoa, että aina niin säännölliset menkat on nyt kaks viikkoa myöhässä. Ja tosiaan tuli tota tuhrua, jota ei koskaan aiemmin ole tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mun roskishaamuni, joka haaleista haaleimpana näkyi parin tunnin päästä on nyt pian 4v 6kk.

Ihanaa! Kun tosiaan on outoa, että aina niin säännölliset menkat on nyt kaks viikkoa myöhässä. Ja tosiaan tuli tota tuhrua, jota ei koskaan aiemmin ole tullut.

minulla kanssa tuli pientä vuotoa, ei niin runsasta kuin normaali menkka-aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tulihan sulla uutaman päivän tuhrua? Ne lasketaan menkoiksi. Seuraava kierto voi taas olla ihan normaali. Yleensä noin käy jos kohdalle on sattunut ovuloimaton kierto.

Siis se tuhru oli sellaista ruskeaa, jota ei tullut kun pyyhittäessä vähän. Ei siis tarvinnut edes pikkuhousunsuojia. Ja normisti minulla aika runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Oviksenkin bongasin!

Olivat myöhässä 1vkoa - 5vkoa. Suosittelen lämpimästi luottamaan testiaikana saatua tulosta - jos sieltä on plussa tulossa, niin ei se huomaamatta jää :saint:
Ja tiedän: odottavan aika on pitkä :/

Olivat myöhässä 1vkoa - 5vkoa. Suosittelen lämpimästi luottamaan testiaikana saatua tulosta - jos sieltä on plussa tulossa, niin ei se huomaamatta jää :saint:
Ja tiedän: odottavan aika on pitkä :/

Monelta olen vaan kuullut niistä myöhäsistä plussista, jotka ei kotitesteissä näy. Minulla on kuitenkin todella outo kierto ollut, eikä ikinä menkat myöhässä, joten pistää miettimään, voinko kuulua niihin, joilla ei hcg:tä erity virtsaan (paitsi niin vähän että vasta pitkän ajan jälkeen tulee plussa/haamu näkyviin). Harmittaa kun sinne verikokeisiin on ilmeisesti niin vaikea päästä.

Onko sulla AP ennestään lapsia? Ja miten testit silloin käyttäytyi?
Mä en ainakaan päässyt verikokoisiin tai muuallekaan - sanoivat että tehdä vain kotitesti. Ne ovat ihan oikeasti tosi luotettavia, varsinkin jos käyttää apteekin omaa, tms.
Ainahan on joku, jolle ei ole toiminut,yms.

Ei ole lapsia. Tiedän kyllä että ne on luotettavia eikä ole tarkoitus yrittää väkisin selittää itselle negasta plussaa, mutta ihan neuvoloiden sivuilla lukee, että kaikille hcg:tä ei erity virtsaan (varsinkaan alkuvaiheessa) ja kun kaikki muut täsmää plussaan, niin mietityttää että oiskohan mahdollista..

Vauva olisi kovasti toivottu ja yritetty. Stressiä tai muutakaan ei ole mikä selittäisi menkkojen poisjäännin.

Ei ole lapsia. Tiedän kyllä että ne on luotettavia eikä ole tarkoitus yrittää väkisin selittää itselle negasta plussaa, mutta ihan neuvoloiden sivuilla lukee, että kaikille hcg:tä ei erity virtsaan (varsinkaan alkuvaiheessa) ja kun kaikki muut täsmää plussaan, niin mietityttää että oiskohan mahdollista..

Vauva olisi kovasti toivottu ja yritetty. Stressiä tai muutakaan ei ole mikä selittäisi menkkojen poisjäännin.

Ihminen ei ole kone. Ei siihen tarvita erityistä stressiä ym. jos menkat joskus myöhästyy. Lähes kaikilla kierto joskus elämässä tekee temput.

Varaudu negaan. Toki plussakin voi olla.

Lisäänpä tähän vielä sen, että olen tehnyt r-testejä ennekin ja silloin ei koskaan ole tullut roskishaamuja/plussia, ei edes seuraavana päivänä, kun olen vielä tarkistanut.

Yhteistyössä