?
Vieras
Uskaltaako ottaa rotavirus rokotteen? Luin netistä että voi tulla haittavaikutuksena mm. kawasakin tauti tai suolentuppeuma.
Järkyttävää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihanainen:esikoiselle otin, liian monta rotan sairastanutta pikkuista lähipiirissä niin punnitsin asian niin että siinä edut ovat haittoja suuremmat.
Nythän se tulee yleiseen rokotusohjelmaan ensivuonna, ei taida tosin ehtiä vielä tälle toiselle kun LA on tammikuussa ja vissiin sitä saa vasta syksyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Minä otin mimmille, eikä mitään sivuvaikutuksia tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Mä en ottanut kevätvauvalle, ajattelin että hän on jo vuoden kun ensimmäinen riskiaalto osuu kohdalle. Saa nähdä kuinka käy.
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Mä en ottanut kevätvauvalle, ajattelin että hän on jo vuoden kun ensimmäinen riskiaalto osuu kohdalle. Saa nähdä kuinka käy.
tauti on niin raju että se vetää terveen aikuisenkin vuodelepoon pitkäksi aikaa ja moneksi kuukaudeksi kunnon ja jaksamisen huonoksi.