roteva nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möhkäle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

möhkäle?

Vieras
Minua on viime aikoina pari ihmistä sanonut rotevaksi. Mikähän minusta rotevan tekee? Millainen nainen on roteva? Hartiani ovat leveämmät kuin lantioni, tekeeko se minusta rotevan? Olen lyhyt, 162 cm pitkä ja painan noin 63kg.

Olen 164 cm, painan 56 kg, hartiani ovat keskivertoa leveämmät ja minua sanotaan aina hoikaksi, pieneksi, jopa siroksi joskus. Ei meidän painossa niin suurta eroa ole, että sinä olisit roteva. Pöh!

[QUOTE="outoa";29871344]Olen 164 cm, painan 56 kg, hartiani ovat keskivertoa leveämmät ja minua sanotaan aina hoikaksi, pieneksi, jopa siroksi joskus. Ei meidän painossa niin suurta eroa ole, että sinä olisit roteva. Pöh![/QUOTE]

Ei roteva-sana ole painoa kuvaileva.

"Ei roteva-sana ole painoa kuvaileva."

No ei suoraan olekaan, siksi kerroinkin leveistä hartioistani. Otaksun, että rotevuus tulee vartalonmallista? Minulla on kyllä kapea vyötärö ja pyöreä peba, roteva on ehkä sitten semmoinen neliskanttinen ja lihaksikas - kö?

Minä olen muodoltani sellainen kärjellään seisova kolmio. Eli hartiat leveämmät kuin lantio. Vyötärö on parikymmentä senttiä kapeampi kuin lantio. Rinnanympärys hivenen lantionympärystä pienempi. Jalat lihaksikkaat ja käsissäkin näkyy lihaksia hieman

Roteva on yleensä vahvan oloinen tyyppi, jolloin vaikutelma voi syntyä tavasta kävelläkin ja seisoma-asento yms. Kokosi puolesta et käsitettä vastaisi, mutta jos mielipiteen on esittänyt kääpiö ja katsonut sinua noin 80 cm korkeudelta, niin ihan hyvin saatat sieltä käsin näyttää sellaiselta...