ROTINAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolmen äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin se voi kyllä ollakin enemmän miesten juttu.. Meillä päin vissiin nimi vaan sekottunut.. pääasia, että tarkoitus on ollut sama kuin rotinoilla, että kahvipöydän tarjottavat viedään omasta takaa ja vauvalle jotain omaa saatavaa.

On kyllä kuitenkin tullut leivottua varulta hieman pakastimeen vieraiden varalle.. Voi sieltä itsekin makean nälkään popsia, kun ei varmasti tule pitkään aikaan sitten leivottua.

Rotinat on todella hyvä asia! Itse sain jo rotinoita tällä viikolla; miehen sisko tuli ihanan itse tekemän kakun kanssa vauvaa katsomaan. Oma siskon perhe tulee huomenna ja aikoivat tuoda syömiset tullessaan. Eipäs tässä ole olllut intoa leipoa tms. tehdä, kun vauvakin vasta viikon ikäinen ja väsyttäähän se vielä...

Ja tosiaan, ei haittaa vaikkei ihan HETI ehtisi niitä rotinoita viemään. Itse vein ystävän lapselle rotinarinkelin lapsen täytettyä jo vuoden - tosin pilke silmäkulmassa - mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Asutaan eri paikkakunnilla ja nähdään todella harvoin. Ilahdutti se rinkeli niinkin, pääsi tyttö itsekin maistamaan :)

Yhteistyössä