ROTINAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolmen äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse sain tällaiset ""rotinat"" synnytyksen jälkeen, mutten kyllä tiennyt niitä ""rotinoiksi"". Tiedän kyllä että tapana on tuoda synnyttäneelle äidille pullat ja suolukat kaffin kera, mutta nimitys kyllä on aivan outo minulle..

suolukka tarkoittaa ns suolasta syötävää, esim pasteijaa tai leipää.

täällä päin harvemmin tuodaan mitään syöminkiä nykyään, mutta olen itse pyrkinyt viemään jos vain suinki olen kerenny,niin jotain tarjottavaa.

Niin ,eiks oo kumma kuinka harvat tietää tai muistaa tällaisen huomionosoituksen nimenomaa äidille?
Kyllä isiä ja lapsia muistetaan, mutta äidit, jotka tekee sen kovimman homman, ne unohdetaan ihan pokkana!

Outoa on, ettei tästä tunnu monikaan tietävän, vai eikö
kukaan jaksa/ viitsi nähdä vaivaa senverran ystävänsä vuoksi?
Toivottavasti tarpeeksi usea on nähnyt tämänkin kirjoituksen ja aloittaa toteuttamisen heti !

Tältä palstalta tätä ei kovin moni kylään menijä taida käydä lukemassa. Aloitusta kannattaisi levitellä muillekin sopiville palstoille, silloin voisi tuottaa enemmän toivottua tulosta.

Eikös varpajaiset ole se kun vauvan isä ja kaikki sen kaverit kokoontuu ryyppäämään ja polttamaan sikareita, ei sillä ole oikeastaan tekemistä äidin hemmottelun kanssa :P

Yhteistyössä