RouvaRajatapaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuhahainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Moikka veeto! :wave: Mitäs kuuluu? Ei olla törmätty aikoihin. Paljos sulla on nyt viikkoja?

16+1 :D ja jättimaha :ashamed: :laugh:
mitäs tänne kuuluu, tänään piti työt alkaa mut eipä näy muksuja ja kukaan ei oo soittanu mitään :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Moikka veeto! :wave: Mitäs kuuluu? Ei olla törmätty aikoihin. Paljos sulla on nyt viikkoja?

mitäs tänne kuuluu, tänään piti työt alkaa mut eipä näy muksuja ja kukaan ei oo soittanu mitään :headwall:
Mulla maha pullahti myös melkoisesti just tuossa 15-16 viikolla. :) No sullahan on sitten helppo työpäivä edessä. :o Montako niitä piti tulla?

Mulla maha pullahti myös melkoisesti just tuossa 15-16 viikolla. :) No sullahan on sitten helppo työpäivä edessä. :o Montako niitä piti tulla?

kolme on, mut eipä taida ketään tulla. :kieh: ja mä kun olisin saanu nukkua :headwall:
eipä anoppi silti eilen mitään tajunnut vaik kylässä kävi :laugh: sille ei siis olla vielä kerrottu

kolme on, mut eipä taida ketään tulla. :kieh: ja mä kun olisin saanu nukkua :headwall:
eipä anoppi silti eilen mitään tajunnut vaik kylässä kävi :laugh: sille ei siis olla vielä kerrottu
Meillä anoppi sai tietää viikko sitten kun kävivät kylässä. :whistle: Tai siis mies kertoi päivää ennen kun tulivat, etteivät saa sydäriä kun näkevät miut. :D Asuvat sen verran kaukana että nähdään harvoin.

Ja eikä mua haittaa vaikkei anoppi tietäiskään :whistle: vaik ei mulla toisaalta mitään sitä vastaan ole, ei vaan aina jaksa kuunnella sen kaiken maailman valituksia :/
Ai sullon sen sorttinen anoppi. :/ Mua ei haittais vaikkei koko suku sais tietääkään ennenkuin napero syntyy. ;) Eivät kehtaisi sitten enää taivastella, että kun jo kuuden tulossa. :whistle:

Kuis sulla nyt sujuu raskaus?

Ja eikä mua haittaa vaikkei anoppi tietäiskään :whistle: vaik ei mulla toisaalta mitään sitä vastaan ole, ei vaan aina jaksa kuunnella sen kaiken maailman valituksia :/
Ai sullon sen sorttinen anoppi. :/ Mua ei haittais vaikkei koko suku sais tietääkään ennenkuin napero syntyy. ;) Eivät kehtaisi sitten enää taivastella, että kun jo kuuden tulossa. :whistle:

Nyt tuntuu et menee ihan mukavasti, väsymys ei vaan tunnu helpottavan, lomaa odotellessa B) Mut pahoinvointi taakse jäänyttä elämää :D ja ootan koska alkais liikkeet tuntumaan :saint:
mites sulla sujuu?

Nyt tuntuu et menee ihan mukavasti, väsymys ei vaan tunnu helpottavan, lomaa odotellessa B) Mut pahoinvointi taakse jäänyttä elämää :D ja ootan koska alkais liikkeet tuntumaan :saint:
mites sulla sujuu?

Kiva kun pahoivointi loppui. :)

Mulla kans väsymys ainainen seuralainen. Tässä välissä kyllä oli parisen viikkoa että olin pirtsakampi, kai se oli sitä keskiraskauden kukoistusta. :D Nyt Sitten alkanut tulla ns. loppuraskauden oireita vaikka viikkoja vasta 27+2. :kieh: Mä oon suht lyhkänen, puolta senttiä vajaa 160 ja lyhytselkäinen. Kohdunpohjankorkeus aika iso. Kohtu varmaan painaa mahalaukun ja keuhkot läjään, ainakin siltä tuntuu. Kauhulla odottelen kesää. B) Mää kun en muutenkaan välitä kuumista ilmoista, ja ainakaan nyt kun loppuraskaus osuu kesään. Eilen jo sain esimakua kun oli niin lämmintä. Mää vilukissa olin ulkona t-paidassa. :whistle:

Yhteistyössä