Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka veeto! :wave: Mitäs kuuluu? Ei olla törmätty aikoihin. Paljos sulla on nyt viikkoja?
Mulla maha pullahti myös melkoisesti just tuossa 15-16 viikolla.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka veeto! :wave: Mitäs kuuluu? Ei olla törmätty aikoihin. Paljos sulla on nyt viikkoja?
16+1ja jättimaha :ashamed:
![]()
mitäs tänne kuuluu, tänään piti työt alkaa mut eipä näy muksuja ja kukaan ei oo soittanu mitään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla maha pullahti myös melkoisesti just tuossa 15-16 viikolla.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka veeto! :wave: Mitäs kuuluu? Ei olla törmätty aikoihin. Paljos sulla on nyt viikkoja?
![]()
mitäs tänne kuuluu, tänään piti työt alkaa mut eipä näy muksuja ja kukaan ei oo soittanu mitään :headwall:No sullahan on sitten helppo työpäivä edessä.
Montako niitä piti tulla?
Meillä anoppi sai tietää viikko sitten kun kävivät kylässä.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla maha pullahti myös melkoisesti just tuossa 15-16 viikolla.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka veeto! :wave: Mitäs kuuluu? Ei olla törmätty aikoihin. Paljos sulla on nyt viikkoja?
![]()
mitäs tänne kuuluu, tänään piti työt alkaa mut eipä näy muksuja ja kukaan ei oo soittanu mitään :headwall:No sullahan on sitten helppo työpäivä edessä.
Montako niitä piti tulla?
kolme on, mut eipä taida ketään tulla. :kieh: ja mä kun olisin saanu nukkua :headwall:
eipä anoppi silti eilen mitään tajunnut vaik kylässä kävisille ei siis olla vielä kerrottu
Ai sullon sen sorttinen anoppi. :/ Mua ei haittais vaikkei koko suku sais tietääkään ennenkuin napero syntyy.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Ja eikä mua haittaa vaikkei anoppi tietäiskäänvaik ei mulla toisaalta mitään sitä vastaan ole, ei vaan aina jaksa kuunnella sen kaiken maailman valituksia :/
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai sullon sen sorttinen anoppi. :/ Mua ei haittais vaikkei koko suku sais tietääkään ennenkuin napero syntyy.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Ja eikä mua haittaa vaikkei anoppi tietäiskäänvaik ei mulla toisaalta mitään sitä vastaan ole, ei vaan aina jaksa kuunnella sen kaiken maailman valituksia :/
Eivät kehtaisi sitten enää taivastella, että kun jo kuuden tulossa.
![]()
Kuis sulla nyt sujuu raskaus?
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai sullon sen sorttinen anoppi. :/ Mua ei haittais vaikkei koko suku sais tietääkään ennenkuin napero syntyy.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Ja eikä mua haittaa vaikkei anoppi tietäiskäänvaik ei mulla toisaalta mitään sitä vastaan ole, ei vaan aina jaksa kuunnella sen kaiken maailman valituksia :/
Eivät kehtaisi sitten enää taivastella, että kun jo kuuden tulossa.
![]()
Kuis sulla nyt sujuu raskaus?
Nyt tuntuu et menee ihan mukavasti, väsymys ei vaan tunnu helpottavan, lomaa odotellessa B) Mut pahoinvointi taakse jäänyttä elämääja ootan koska alkais liikkeet tuntumaan :saint:
mites sulla sujuu?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::wave:
Meillä kans koululaisilla vapari, joten rauhasta tietoakaan.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::wave:
moro :wave: onks teillä rauha maas..?meillä noi koululaiset pyörineet jaloissa tän päivän..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
No mutta moi! :wave: Ollaanko taas täydellisiä äitejä? Vai nukkuuko teidän mukulat?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No mutta moi! :wave: Ollaanko taas täydellisiä äitejä? Vai nukkuuko teidän mukulat?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::xmas:![]()