RouvaRajatapaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuhahainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mitäs me kapeakatsanteiset :D

no niinpä.. mä sinne jo totesinkin että pitää mullakin olla joku asia jossa mustavalkonen ajattelutapa.. :D

mutta siis silleen se kesäpäivystys pitääkin olla.. mutta yksityisissä vähän eri meininki ainakin täällä.. koska se tekee heille lisää rahaa jos joku on kesänkin hoidossa... mutta siis tyo 5veekin koko päivän kuulostaa oikeesti ihan älyttömältä. Mä en tajua että eikä vanhemmat haluu olla lastensa kanssa. :ashamed:

Eivät kai sitten halua tai jaksa. :| Ja toki ymmärrän sen joissain tapaukissa että päiväkoti
voi olla lapsenkin paras vaihtoehto.
Mutta aina en jaksa käsittää sitä, että lapsi tuodaan päiväkotiin ja vanhemmat viettävät vapaata. Toki joskus se on paikallaan sellainenkin- mutta se on jatkuvaa niin sitä en käsitä.
EI se päivähoito nyt ihan niin virikkeelistä sentäs ole.

Eivät kai sitten halua tai jaksa. :| Ja toki ymmärrän sen joissain tapaukissa että päiväkoti
voi olla lapsenkin paras vaihtoehto.
Mutta aina en jaksa käsittää sitä, että lapsi tuodaan päiväkotiin ja vanhemmat viettävät vapaata. Toki joskus se on paikallaan sellainenkin- mutta se on jatkuvaa niin sitä en käsitä.
EI se päivähoito nyt ihan niin virikkeelistä sentäs ole.

Joo on toki niitäkin tapauksia joiss lapsen on parempi pk:ssa.

mutta joo.. tää on kai ikuisuuskysymys.. kaikkea (ja kaikkia) ei vaan aina voi oppia ymmärtämään. :/

Päiväkodin merkitystä virikkeen antajana ja kasvattajana on ehkä nykyään vähän ylikorostettu.. multakin on aika monta kertaa kysytty että miksi en vie Peppiä päiväkotiin.. pitäishän mun alan ihmisenä tietää että lapsi tarvitsee päiväkotia..

Mutta emmä sillä että päiväkoteija on aivan ihaniakin ja toisaalta itekkin välillä mietin etteä ois tytön kiva päästä päikkyynkin.. mutta ensi vuonna pääsee isojen kerhoon ja se on ainakin nyt hälle ihan hirmu tärkee juttu ja puhuu siitä paljon että syksyllä sitten.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Hei! Mitäs teille kuuluu?? Mulla on nähtävästi tänäänkin koti-ilta...
Harvinaista...

heivaanhei.. ihan hyvää kuuluu.. työasioita tällä ultran kanssa perjantai-iltana puhutaan.., :whistle: :saint: :laugh:

ai että koti-ilta.. ai kauheeta.. :saint:

Niin... en minäkään jaksa.... Musta on tullut vanha, väsynyt ja raihnainen.... :snotty:
Eikä siellä kuitenkaan ketään ole, kun just oli vappukin.....
ja huomenna joutuu lähtee kuiteskii..... Onneks aamulla saa sentään nukkua pitkään...
nää viime aikaiset vitosen herätykset on kyllä ihan hanurista!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Niin... en minäkään jaksa.... Musta on tullut vanha, väsynyt ja raihnainen.... :snotty:
Eikä siellä kuitenkaan ketään ole, kun just oli vappukin.....
ja huomenna joutuu lähtee kuiteskii..... Onneks aamulla saa sentään nukkua pitkään...
nää viime aikaiset vitosen herätykset on kyllä ihan hanurista!!! |O

no ei varmaan kyllä ketään oo tänään.. täällä ei muutenkaan oo perjantaisin muuta kun 15-vuotiaita likenteessä.. :whistle:

ei varmaan kyllä kukaan nauti noista viiden herätyksistä.. :/ :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
ultra muuten.. ootko sä pitänyt jotain VIRIKEtuokiota siellä.. :whistle: :saint:

mulla on viriketuokio mesessä meneillään. Tuo toinen virikeentarjoaja katsoo televisiota. :whistle:

mä kyllä meinasin päiväkotii.. :laugh: :laugh: :laugh:

mutta selväks tuli sit nuokin virikkeet.. :saint: :D

mulla kun ei oo mitään viriketarjoajia niin pitäis kai kohta mennä nukkumaan.. pitää vielä yksi lahja paketoida.. :saint:

ultra muuten.. ootko sä pitänyt jotain VIRIKEtuokiota siellä.. :whistle: :saint:

mulla on viriketuokio mesessä meneillään. Tuo toinen virikeentarjoaja katsoo televisiota. :whistle:

mulla kun ei oo mitään viriketarjoajia niin pitäis kai kohta mennä nukkumaan.. pitää vielä yksi lahja paketoida.. :saint:

:D =) en ole virikkeitä kyllä tänään tarjoillut töissäkään.

Leikkiä ja leikkiä vaan.

:D =) en ole virikkeitä kyllä tänään tarjoillut töissäkään.

Leikkiä ja leikkiä vaan.

aattelin ku kaik mun askartelutarvikkeet olit pölliny.. :saint:

millos teillä tytsyt heräilee noin niinkun vapaapäivinä.. :whistle:

Aikaisin heräävät n. 6. 30- 7.00 välillä |O

niinhän mä muistelinkin et ollaan juteltu.. meillä siis myös noin vielä hetki sitten , mutta nyt kun jääneet päikyt pois niin nukkuu tuntia myöhempään.. :saint: kesäks koitan viel tunnil siirtää rytmii eteenpäin.. ainakin viime kesänä onnistu aika hyvin.. :)

Mä kanssa toivon että hiukan menisi rytmi toiseen suuntaan kesällä, ainakin lomamatkan ajan B)

toivotaan että onnistuu.. =) B)

nyt tää äippä lähteepi nukkumaan.. ja muistelemaan 4 vuoden takaista yötä.. :whistle: :D

kauniita unia mussu ja kiitos iltaseurasta! :hug: :heart: :wave:

Mä kanssa toivon että hiukan menisi rytmi toiseen suuntaan kesällä, ainakin lomamatkan ajan B)

nyt tää äippä lähteepi nukkumaan.. ja muistelemaan 4 vuoden takaista yötä.. :whistle: :D

öitä ja kauniita muisteloita (nenäliinan ojentaa) :hug:

öitä ja kauniita muisteloita (nenäliinan ojentaa) :hug:

:heart: :wave:

Yhteistyössä