Rumin maha - kuvaketju

Jotenkin tulee epätodellinen olo tällaisista ketjuista. Mitä ihmiset oikeasti odottavat ulkonäöltään ja itseltään, kun ihan normaaleja vatsoja pidetään jotenkin rumina? Onko mainosten ynnä muiden kuvamanipulaatioviritelmien ansiosta normaalin rajat oikeasti näin vääristyneitä? Että jokaisella pitäisi olla kemikaalilla rusketettu, sikspäkkiin trimmattu pinkeä näyttelyesine, jotta voisi olla itseensä tyytyväinen?

Olisiko kuvan laittaneilla oman vatsan "rumuus" suhteessa siihen, mitä heillä oli ennen raskauksia. Ei välttämättä suhteessa muihin naisiin. (Vaikka ihan varmasti kauneuskäsitys/normaalius on monella meistä hakusessa.)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25791509:
Olisiko kuvan laittaneilla oman vatsan "rumuus" suhteessa siihen, mitä heillä oli ennen raskauksia. Ei välttämättä suhteessa muihin naisiin. (Vaikka ihan varmasti kauneuskäsitys/normaalius on monella meistä hakusessa.)

En minäkään normaalielämässä tuota mahaani jaksa päivitellä, olkoon millainen on. Tämän kuvaketjun tarkoituksena oli vaan olla vähän erilainen verrattuna näihin "kuva jolloin olet kauneimmillasi" yms.. ketjuihin..
Eli realistisia muokkaamattomia kuvia ihmisten mahoista. Itsestäni ainakin on mielenkiintoista katsella sellaisia, ja nähdä etten ole ainoa jolla on raskausarpia yms. :)

Jos ihan oikeasti pitäisi mahaani tosi rumana, en laittaisi siitä tänne kuvaa, kun se olisi silloin liian arka asia. Tissiketjusta mua ei tulla löytämään, ellei siinä saa olla liivit päällä. Sitten loppuisi jo munkin huumorintajuni, jos joku alkaisi taivastella. Mun massuani saa arvostella, se kun ei ole mulle tärkeä juttu :) Tissiparat ovat asia erikseen. Mutta onneksi on liivit!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25791509:

Tuokin on ihan totta.

Silti mun mielestä jotenkin surullista, jos vertailee itseään johonkin, mitä oli joskus vuosia sitten - siinä vertailussa ei voi koskaan voittaa.

Jotenkin tulee epätodellinen olo tällaisista ketjuista. Mitä ihmiset oikeasti odottavat ulkonäöltään ja itseltään, kun ihan normaaleja vatsoja pidetään jotenkin rumina? Onko mainosten ynnä muiden kuvamanipulaatioviritelmien ansiosta normaalin rajat oikeasti näin vääristyneitä? Että jokaisella pitäisi olla kemikaalilla rusketettu, sikspäkkiin trimmattu pinkeä näyttelyesine, jotta voisi olla itseensä tyytyväinen?

Kyllä.

[QUOTE="pingu";25791566]Jos ihan oikeasti pitäisi mahaani tosi rumana, en laittaisi siitä tänne kuvaa, kun se olisi silloin liian arka asia. Tissiketjusta mua ei tulla löytämään, ellei siinä saa olla liivit päällä. Sitten loppuisi jo munkin huumorintajuni, jos joku alkaisi taivastella. Mun massuani saa arvostella, se kun ei ole mulle tärkeä juttu :) Tissiparat ovat asia erikseen. Mutta onneksi on liivit![/QUOTE]

Onko täällä ollut tissiketju? Haluaako joku perustaa? :D

Enpä osaa kuvia laittaa, mutta jos ap:n mielestä hänen maha on ruma ja läski, mitähän mahtaisi ajatella 6 lasta synnyttäneen ylipainoisen äidin mahasta... Raskausarpia enemmän kuin laki sallii ja läskit roikkuu kahden jenkkakahvan voimin. Ja voin sanoa, että ap.n maha on tästä leikistä kaukana.

Enpä osaa kuvia laittaa, mutta jos ap:n mielestä hänen maha on ruma ja läski, mitähän mahtaisi ajatella 6 lasta synnyttäneen ylipainoisen äidin mahasta... Raskausarpia enemmän kuin laki sallii ja läskit roikkuu kahden jenkkakahvan voimin. Ja voin sanoa, että ap.n maha on tästä leikistä kaukana.

monet ajattelee sitä nykyistä mahaansa varmaan suhteessa siihen mitä se ennen oli,jos ihminen on ollut nätti ja hoikka.mä tiedostan,että monella on paljon pahemman näköinen masu kun mulla itselläni,mutta silti mulla on oikeus inhota omaa röllykkääni,joka ei semmoinen ollut ennen ;) ja tästä päästään siihen että " äidin kuuluu kestää ja sä oot siellä kantanu lapsen ja blaablaa..." onhan sekin tota,mutta joskus sitä vaan haluaa vähän valittaa.

• Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka

Yhteistyössä