T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29473244:Aloittaja ei tehnyt äänestystä joten minä palstan pomona tein sen. Olen siinä käsityksessä, että jos bannataan niin silloin ei enää ole täällä palstalla. Nähtävästi olin väärässä ja kuten monesti mainitsin niin joku olisi voinut tehdä uuden äänestyksen jos meni väärin. Ei sekään vaihtoehto kenelekkään kelvannut, sittenhän ei olisi päässyt aukomaan päätänsä mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29473244:Aloittaja ei tehnyt äänestystä joten minä tein sen. Olen siinä käsityksessä, että jos bannataan niin silloin ei enää ole täällä palstalla. Nähtävästi olin väärässä ja kuten monesti mainitsin niin joku olisi voinut tehdä uuden äänestyksen jos meni väärin. Ei sekään vaihtoehto kenelekkään kelvannut, sittenhän ei olisi päässyt aukomaan päätänsä mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29473251:No voi hyvänen aika. Scarlettihan voisi vaikka tässä ketjussa sanoa uuden aiheen ja joku muu tehdä ketjun hänen puolestaan. Miten voi asiat mennä näin vaikeiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29473292:No mistä ihmeestä kukaan voi edes olettaa, miten kauan jonkun banni kestää. Eikös täällä ole nähty tunninkin banneja? Ja onko yksäritkin kiellettyjä bannin aikana?
Mä symppaan kyllä tässä Scarlettia, aika perseestä ja suoraa vittuilua jättää tästä jo kertaalleen osallistunut ruoka pois ja ottaa muut mukaan. Surkea selitys väittää että kun on banni eikä pääse aloittamaan seuraavaa äänestystä varsinkin kun samanlainen tilanne onnistui vallan mainiosti edellisen viikon haasteessa, aloittaja jopa osallistui itse siihen haasteeseen
Mä symppaan kyllä tässä Scarlettia, aika perseestä ja suoraa vittuilua jättää tästä jo kertaalleen osallistunut ruoka pois ja ottaa muut mukaan. Surkea selitys väittää että kun on banni eikä pääse aloittamaan seuraavaa äänestystä varsinkin kun samanlainen tilanne onnistui vallan mainiosti edellisen viikon haasteessa, aloittaja jopa osallistui itse siihen haasteeseen
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29473346:Oletettiin myös, ettei Scarlett ole ketjussa, mutta mönkään meni.
Ja mitä ihmettä me nyt tehdään, kun ei päätön ole vieläkään tehnyt uutta aihetta?!