Ruokahaaste äänestys vko.3

Äänestys

• Rva Ilkeä Harmaa

Ääniä: 3 23,1%
  • Päätön

Ääniä: 11 84,6%
  • Lizbet

Ääniä: 1 7,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    13
  • Kysely suljettu .
[QUOTE="Scarlett harmaana";29473232]Ihan hyvin olisin voinu tehdä uuden haasteeseen. Ja on täällä ennenki ollu niin, että voittaja ei oo voinu jostaki syystä tehdä uutta haastetta. Niinhän oli tälläkin viikolla. Ei sitä voi yks päättää otetaanko joku mukaan. Aiemmin on kysytty muiden mielipidettä siä haasteketjus eri asioosta, mutta ei vissiin enää toimita niin.[/QUOTE]

Miten sä sen teet, kun sä olet bannissa? Modet olis poistaneet sun aloittaman ketjun, kun rikot palstan sääntöjä. Ylimääräistä säätöä taas lisää. Nyt kävi näin.

[QUOTE="Scarlett harmaana";29473232]Ihan hyvin olisin voinu tehdä uuden haasteeseen. Ja on täällä ennenki ollu niin, että voittaja ei oo voinu jostaki syystä tehdä uutta haastetta. Niinhän oli tälläkin viikolla. Ei sitä voi yks päättää otetaanko joku mukaan. Aiemmin on kysytty muiden mielipidettä siä haasteketjus eri asioosta, mutta ei vissiin enää toimita niin.[/QUOTE]

Aloittaja ei tehnyt äänestystä joten minä tein sen. Olen siinä käsityksessä, että jos bannataan niin silloin ei enää ole täällä palstalla. Nähtävästi olin väärässä ja kuten monesti mainitsin niin joku olisi voinut tehdä uuden äänestyksen jos meni väärin. Ei sekään vaihtoehto kenelekkään kelvannut, sittenhän ei olisi päässyt aukomaan päätänsä mulle.

[QUOTE="vieras.";29473242]Miten sä sen teet, kun sä olet bannissa? Modet olis poistaneet sun aloittaman ketjun, kun rikot palstan sääntöjä. Ylimääräistä säätöä taas lisää. Nyt kävi näin.[/QUOTE]

No mä olisin voinu ilmoottaa uuden aiheen vaikka täs äänestykses ja joku toinen olis tehny haasteen. Ei se sen vaikiempaa oo. Mutta ihan miten vain, jatkakaa te tätä typerää paskaa.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29473244:
Aloittaja ei tehnyt äänestystä joten minä palstan pomona tein sen. Olen siinä käsityksessä, että jos bannataan niin silloin ei enää ole täällä palstalla. Nähtävästi olin väärässä ja kuten monesti mainitsin niin joku olisi voinut tehdä uuden äänestyksen jos meni väärin. Ei sekään vaihtoehto kenelekkään kelvannut, sittenhän ei olisi päässyt aukomaan päätänsä mulle.

.

[QUOTE="vieras.";29473242]Miten sä sen teet, kun sä olet bannissa? Modet olis poistaneet sun aloittaman ketjun, kun rikot palstan sääntöjä. Ylimääräistä säätöä taas lisää. Nyt kävi näin.[/QUOTE]

No voi hyvänen aika. Scarlettihan voisi vaikka tässä ketjussa sanoa uuden aiheen ja joku muu tehdä ketjun hänen puolestaan. Miten voi asiat mennä näin vaikeiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29473244:
Aloittaja ei tehnyt äänestystä joten minä tein sen. Olen siinä käsityksessä, että jos bannataan niin silloin ei enää ole täällä palstalla. Nähtävästi olin väärässä ja kuten monesti mainitsin niin joku olisi voinut tehdä uuden äänestyksen jos meni väärin. Ei sekään vaihtoehto kenelekkään kelvannut, sittenhän ei olisi päässyt aukomaan päätänsä mulle.

Mitäs teit oletuksia ja päätit yksin asian.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
[QUOTE="Scarlett harmaana";29473246]No mä olisin voinu ilmoottaa uuden aiheen vaikka täs äänestykses ja joku toinen olis tehny haasteen. Ei se sen vaikiempaa oo. Mutta ihan miten vain, jatkakaa te tätä typerää paskaa.[/QUOTE]

Ei sun pitäis edes kirjoitella tänne bannin aikana, joten mistä aloittaja olisi voinut tietää, että tulet sääntöjä rikkomalla ketjuun.

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29473251:
No voi hyvänen aika. Scarlettihan voisi vaikka tässä ketjussa sanoa uuden aiheen ja joku muu tehdä ketjun hänen puolestaan. Miten voi asiat mennä näin vaikeiksi?

Se banni on vähän niinkuin sitä varten, että sen aikana ei palstalle kirjoiteta. Ihan säännöissä on tämä. Näin helppoa.

[QUOTE="vieras.";29473263]Ei sun pitäis edes kirjoitella tänne bannin aikana, joten mistä aloittaja olisi voinut tietää, että tulet sääntöjä rikkomalla ketjuun.[/QUOTE]

Onko se nyt sitten niin vakavaa, jos ei uuden aloituksen tekijä ole juuri haasteen voittaja, jos hän on jostain syystä estynyt?

Onko muuten päätön jo paikalla?

[QUOTE="vieras.";29473263]Ei sun pitäis edes kirjoitella tänne bannin aikana, joten mistä aloittaja olisi voinut tietää, että tulet sääntöjä rikkomalla ketjuun.[/QUOTE]

Voi että. Ei oo mun vika, että pääsen harmaana palstalle. Aiva sama vaikka banni jatkuuski, ei elämä oo tästä palstasta kiinni. Mä en edes tienny koko bannista ku avasin palstan aiva normaalisti ja etusivulla oli ruokahaaste ketjun jonka avasin ja siä kirjootettiin mun bannista. Kirjauduun ja totesin, että niinpä näköjään on. Te tiesitte mun bannista monta tuntia aiemmin ku mä itte.

Mutta se tästä. Päätön voitti ja laittaa uuden aiheen ku ehtii. Ja toivon mukaan kukaa ei vedä kilareita jos uutta aihetta ei heti näy.

• Tykkää
Reactions: Ilkeä Harmaa
[QUOTE="Scarlett harmaana";29473256]Mitäs teit oletuksia ja päätit yksin asian.[/QUOTE]

Tuota noin kyselin tossa moneen otteeseen, onko äänestystä tehty. Kukaan ei vastannu, ketään ei tuntunu kiinnostavan sen tekeminen niin kenen kanssa olisin jutellu asiasta?

[QUOTE="vieras.";29473274]Se banni on vähän niinkuin sitä varten, että sen aikana ei palstalle kirjoiteta. Ihan säännöissä on tämä. Näin helppoa.[/QUOTE]

No mistä ihmeestä kukaan voi edes olettaa, miten kauan jonkun banni kestää. Eikös täällä ole nähty tunninkin banneja? Ja onko yksäritkin kiellettyjä bannin aikana?

Mä symppaan kyllä tässä Scarlettia, aika perseestä ja suoraa vittuilua jättää tästä jo kertaalleen osallistunut ruoka pois ja ottaa muut mukaan. Surkea selitys väittää että kun on banni eikä pääse aloittamaan seuraavaa äänestystä varsinkin kun samanlainen tilanne onnistui vallan mainiosti edellisen viikon haasteessa, aloittaja jopa osallistui itse siihen haasteeseen

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29473292:
No mistä ihmeestä kukaan voi edes olettaa, miten kauan jonkun banni kestää. Eikös täällä ole nähty tunninkin banneja? Ja onko yksäritkin kiellettyjä bannin aikana?

No nyt oletettiin oikein ja näillä mennään.

Mä symppaan kyllä tässä Scarlettia, aika perseestä ja suoraa vittuilua jättää tästä jo kertaalleen osallistunut ruoka pois ja ottaa muut mukaan. Surkea selitys väittää että kun on banni eikä pääse aloittamaan seuraavaa äänestystä varsinkin kun samanlainen tilanne onnistui vallan mainiosti edellisen viikon haasteessa, aloittaja jopa osallistui itse siihen haasteeseen

Ai nyt mä sitten oikein vittuilen, just joo.

[QUOTE="vieras.";29473331]No nyt oletettiin oikein ja näillä mennään.[/QUOTE]

Oletettiin myös, ettei Scarlett ole ketjussa, mutta mönkään meni.

Ja mitä ihmettä me nyt tehdään, kun ei päätön ole vieläkään tehnyt uutta aihetta?!

Tee sinä uusi äänestys jos tämä ei kelpaa? Aloittaja on tarjonnut mahdollisuutta jo monelle, mutta kun kaikilla on niin kiire tapella, niin aloittajan äänestys jäänee voimaan. Vai teetkö sinä asialle jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29473346:
Oletettiin myös, ettei Scarlett ole ketjussa, mutta mönkään meni.

Ja mitä ihmettä me nyt tehdään, kun ei päätön ole vieläkään tehnyt uutta aihetta?!

Sääntöjen mukaan ei pitäisikään olla.

Mun elämä ei oo kiinni jostain ruokahaasteesta tai siitä onko sen säännöt kaikille selvät ta kuka ne säännöt laatii. Kerroin vaan että tommonen toiminta on epäreilua yhtä jo osallistunutta kohtaan.

Ehkä tähän kannattaa pyytää Aulis Gerlander viralliseksi valvojaksi niin ei tartte montaa ketjua aiheesta pykätä

Yhteistyössä