Ruokahaaste v. 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä on tyhmää tässä ketjussa nostaa äläkkä siitä että jotkut ei olis aamupaloja, millä jotkut osallistuu. Voitte sitten viikon lopussa jättää äänestämättä sellaista, jonka annos/ruoka ei mielestänne ole aamupalaksi. Mut annetaan kaikkien nyt osallistua sillä millä haluaa.

Mun mielestä on tyhmää tässä ketjussa nostaa äläkkä siitä että jotkut ei olis aamupaloja, millä jotkut osallistuu. Voitte sitten viikon lopussa jättää äänestämättä sellaista, jonka annos/ruoka ei mielestänne ole aamupalaksi. Mut annetaan kaikkien nyt osallistua sillä millä haluaa.

Totta tämä :)

Itse olen sitä leipä+smoothieosastoa aamupalojen suhteen, mutta tunnen joitain, esim. mieheni, jotka saattavat ihan hyvin lämmittää eilisen lasagnea aamupalaksi :D

Jokaisella siis oma aamupalansa.

[QUOTE="aha";29680079]Aha, että tälläsiä ruokia aamupalalla. Eli aiheena on oikeesti "kaikki ruuat maan ja taivaan välillä".[/QUOTE]

Maapallo kiertää kuitenkin radallaan *rypistää kulmiaan ja miettii ankarasti* ja aamuhan saapuu parin tunnin päästä tähän omaan laatikkooni - jossain muualla samaan aikaan yö putoaa niskaan - ja näin ollen yöpala...

Onko mikään niin helppoa ja selkeää loppujen lopuksi? :cool:

• Tykkää
Reactions: päätön
Harmi, että syön aamupalaa vain vapaapäivinä jos saan nukkua pitkään, muuten syön ekan kerran vasta lounasaikaan. Ja tällä viikolla ei ole yhtään mahdollisuutta nukkua pitkään eli tehdä aamupalaa. Jää siis tällä(kin) viikolla välistä.

tämän aamun aamupala kauhisteltavaksi.
väärään suuntaan leikattua peuran sisäfilettä ja kaikemaailman kasviksia raakana ja keitettynä.
yQEl.jpg

tällä en osallistu haasteeseen. :D

Leipänä tavallista paahtoleipää johon tein piparimuotilla aukon. Sitte pannulle öljys paistumaan ja rikotaan kananmuna siihen keskelle. Paremmin tuo sydän-muoto näkyys jos olis paistanu vain toiselta puolelta, mutta mä tykkään molemmin puolin paistetusta kananmunasta.

Lisäksi lautasella oranssia ja keltaasta paprikaa, kurkkua, kirsikkatomaattia ja paistettua pekonia. Niin ja pannulla kevyesti paistoon sen leivästä tulleen sydämen. Juomana appelsiinituoremehu.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön

Leipänä tavallista paahtoleipää johon tein piparimuotilla aukon. Sitte pannulle öljys paistumaan ja rikotaan kananmuna siihen keskelle. Paremmin tuo sydän-muoto näkyys jos olis paistanu vain toiselta puolelta, mutta mä tykkään molemmin puolin paistetusta kananmunasta.

Lisäksi lautasella oranssia ja keltaasta paprikaa, kurkkua, kirsikkatomaattia ja paistettua pekonia. Niin ja pannulla kevyesti paistoon sen leivästä tulleen sydämen. Juomana appelsiinituoremehu.

Ihana! Tuota teen kyllä joskus lapsille, leipiä sydänmuotilla ja munalla :).

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Ja mä kun olin ajatellut syöväni tuhteja aamiaisia :O Mutta siis herkkuja kaikilla :p Mulla olis varmaan ainakin 100 aamiaiskuvaa koneella, mutta jos huomenna jaksan kuvata, osallistun. En niillä vanhoilla viitsi.

Yhteistyössä