Ruokahaaste vko 40. (ÄÄNESTYS!!!)

Ruokahaaste vk40, ÄÄNESTYS!!!

• Minni-hiiri

Ääniä: 1 7,7%
  • MIES!

Ääniä: 1 7,7%
  • Scarlett O Harava

Ääniä: 5 38,5%
  • TriplaIsä

Ääniä: 7 53,8%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 3 23,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    13

Rätti Väsynyt

Tunnettu jäsen
19.04.2012
33 295
5 876
113
Ruokahaaste vko 40
Aiheena on kala ja alla olevasta linkistä löytyy alkuperäinen ketju jossa myös kuvat ja reseptit.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2300568-ruokahaaste-vk-40-a/
Äänestysaika on 1 tunti eli äänestys päättyy klo 21:09 ja voittaja valitsee uuden aiheen.

12722211.t.jpg

Minni-hiiri

1381369_524445100963945_1788775723_n.jpg

MIES!

12727330.t.jpg

Scarlett O Harava

12726850.jpg

TriplaIsä

YRav.jpg

Rätti Väsynyt

Viimeksi muokattu:
Äänestys tulloo vähä viivellä ku ensin pitää lähettää tuo alotus ja sitten vasta pääsee tekemään äänestyksen.

[QUOTE="vieras";29067243]Miten tossa äänestetään? Sulle tulee ääni![/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29067249:
Äänestys tulloo vähä viivellä ku ensin pitää lähettää tuo alotus ja sitten vasta pääsee tekemään äänestyksen.

On kyllä jotenkin hankala ja typerä systeemi tuo äänestyksen teko. :vampire:

Scarlett O Haravan annos on aivan väärin koottu! Kalaa eli proteiinia on suhteessa muuhun liikaa, vaikka kala on kevyttä niin silti siinäkin kohtuus. Pottumuussin määrä ok, mutta salaattia ei juuri lainkaan!

Lautasmallin mukaista annosta tuosta ei saa.

[QUOTE="vieras";29067388]Scarlett O Haravan annos on aivan väärin koottu! Kalaa eli proteiinia on suhteessa muuhun liikaa, vaikka kala on kevyttä niin silti siinäkin kohtuus. Pottumuussin määrä ok, mutta salaattia ei juuri lainkaan!

Lautasmallin mukaista annosta tuosta ei saa.[/QUOTE]
Aha. Tuos ei muuten oo salaattia lainkaa...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Berttaliini
[QUOTE="vieras";29067438]TriplaIsän lohikeitto näyttää todella herkulliselta. :) Sinne lähti ääni. Olisikohan rouvalla ollut näppinsä pelissä?[/QUOTE]
Rouvalla oli lusikka tässä sopassa vain ruokaillessa :D

[QUOTE="vieras";29067388]Scarlett O Haravan annos on aivan väärin koottu! Kalaa eli proteiinia on suhteessa muuhun liikaa, vaikka kala on kevyttä niin silti siinäkin kohtuus. Pottumuussin määrä ok, mutta salaattia ei juuri lainkaan!

Lautasmallin mukaista annosta tuosta ei saa.[/QUOTE]

Kolme noista näyttää lähinnä oksennukselta ja sä takerrut toiseen niistä kunnollisista annoksista! :O

Scarlettin annos on kyllä aivan ehdoton ykkönen. Mun mies ei suostu syömään kalaa, joten meillä (mulla) on sitä tosi harvoin. Lapsia meillä ei ole, joten ei tarvitse siitä huolestua. Juuri tuollaisista annoksista minä tykkäisin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29067537:
Jostain syystä edelleen tulee ääniä. Kukas on virallinen valvoja ja julistaa tuloksen?

Äänestysaika päätty 21.06, mutta en mä ainakaa ollu silloon kattomas mikä on tilanne.

Yhteistyössä