Ruokailuongelma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AvutonLiisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AvutonLiisi

Vieras
Moi!

Meillä 1,5v. lapsukainen on oppinut jo syömään itse lusikalla, mutta nyt ollaan sitten menty takapakkia...

On oltu kipeenä ja silloin on autettu enemmän pikkukipuilijaa ja syötetty ruoka jollei itse ole jaksanut...

No, täytyy sanoo että on fiksu lapsi, kun osaa sitä sitten hyväkseen käyttää ja nyt onkin kieltäytynyt kokonaan syömästä itse!!!

Turhauttavaa...

Onko tämä vain joku vaihe, vaiko ollaanko saatu itse itsemme tähän liemeen?

A P U A!
 
Hei!

Meillä kävi aivan samalla lailla... mutta nyt kun aikaa on jonkin aikaa kulunut niin hyvä kun saa edes pikkasen auttaa pikkumiestä... herra haluaa syödä aivan itse.

Eli antaa ajan kulua, kyllä hän haluaa kohta itse alkaa taas syömään lusikalla.
 

Yhteistyössä