M
"meri"
Vieras
Meidän poika on 6kk-ikäisestä asti syönyt lähes kaiken ruoan sormiruokaillen, paitsi puuron, jonka alkoi kyllä syömään itse lusikalla 1v-iässä. Nyt poika on 1,5v-iässä oppinut puhumaan, tahtomaan ja pyytämään asioita, ja pyytää nykyään joka ruoalla, että "syyyytä", eikä suostu syömään itse. Ei kai siinä muuten mitään, mutta kun on jo tottunut siihen että saa itse syödä rauhassa kun lapsi syö itse, niin on turhauttavaa kun pitääkin nyt kaikki ruoat syöttää.
Onko muilla tällaisia kokemuksia ja vinkkejä aiheeseen?
Onko muilla tällaisia kokemuksia ja vinkkejä aiheeseen?