O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja otettiinkos sukupuolitautitestit?:voi olla esim. klamydia..
Alkuperäinen kirjoittaja minä äiti th:Hedelmöitymisen yhteydessä, kun hedelmöitynyt munasolu laskee ja kiinnittyy kohtuun, voi tuntua aristavaa kipua, myös ulkoapäin paineltaessa. Veikkaan kyseessä olleen tämän kivun ja raskauden jatkuessa normaalisti.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulla oli Hcg 388 silloin kun olin ihan normisti raskaana ja päiviä alkion siirrosta mennyt 13.
Ja silloin ekassa ulkoisessa raskaudessa kun oli menkat olleet viikon myöhässä oli Hcg 1015.
kolmannessa ulkoisessa oli Hcg 15300 mutta olinkin jo pitemmällä raskaana, en muistä millä viikolla mutta silloin ehdimme jo vähän raskaudesta iloita.
Eli toivon tuon sun lukeman ennustavan normia raskautta ja ihmettelen kyllä tuota lääkettä mikä sulle on määrätty, uskaltaako ottaa.
Mullakaan ei muistaakseni kivut kyllä vähentyneet ulkoisissa, vaikka alkuun kulki vähän aalloittain ja joskus helppasikin, niin kyllä se koko ajan vähän paheni.
peukkuja teille!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla todettiin kanssa pari viikkoa sitten oikeassa munasarjassa 3cm kysta.
Ei tietoa kauanko ollut.Kipuja ei ole ollut.Normaalissa gynekäynnissä huomattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja hilja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla todettiin kanssa pari viikkoa sitten oikeassa munasarjassa 3cm kysta.
Ei tietoa kauanko ollut.Kipuja ei ole ollut.Normaalissa gynekäynnissä huomattiin.
Mullakaan ei kyllä tuolla oikealla puolella ollut mitään kipuja. Ehkä se häviää itestään.. Tehdäänkö sulle mitään jatkotoimenpiteitä sen suhteen?