RV 18, kuinka paljon tullut kiloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskipää

Vieras
Onko täällä muita rv 18? Kuinka paljon teille on tullut kiloja lisää? Mulle jo 6 ja neuvolantäti huomautteli. Kurjalta tuntuu itekin levitä, mutta vain jatkuva syöminen pitää pahoinvoinnin kurissa...

No mulla oli tossa vaiheessa tullut n. 3-4 kg. Nyt tosiaan on rv 27+1 ja kiloja on tullut 10 :( Kyllä kaikille tulee kiloja...joillekkin vähän enemmän ja joillekkin vähemmän. Mun ystävälle tuli 25kg kaikista sen lapsista ja aina laihtui omaan normaaliin kokoonsa:) älä huoli kiloista vaan nauti raskaudesta ja syö just niin kuin ennenkin :) Voi hyvin ja tsemppiä loppuraskauteen :)!!!

Kiitos vastauksista. Mulla lähtöpainoa oli jo aika reippaasti, en ole ollenkaan hoikka. siksi tuntuu kurjalta ja varmaan sen vuoksi neuvolassakin tarkkailevat. En kuitenkaan ihan hiiiiirveä vuorikaan ole(164cm ja 63 kiloa ennen raskautta), mutta löllöä ja ihraa ja jenkkakahvaa löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja läskipää:
Kiitos vastauksista. Mulla lähtöpainoa oli jo aika reippaasti, en ole ollenkaan hoikka. siksi tuntuu kurjalta ja varmaan sen vuoksi neuvolassakin tarkkailevat. En kuitenkaan ihan hiiiiirveä vuorikaan ole(164cm ja 63 kiloa ennen raskautta), mutta löllöä ja ihraa ja jenkkakahvaa löytyy.

Itse olen saman mittainen kuin sinä. Painoin kuitenkin ennen rakautta 56 kiloa. Nyt siis 64 kiloinen rv17.

Mulla tänään 17+0 ja 4kg tullut. En oo kyllä kauheasti makeaa yms. syönyt ja edellisistä ollut painonnousu samaa luokkaa. Aina olen niistä kiloista sitten eroon päässyt kuitenkin.

Yhteistyössä